S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

skjønner ikke.....

4 posters

Go down

skjønner ikke..... Empty skjønner ikke.....

Post  Jorgen Wed Mar 26, 2008 3:20 am

Denne skjønte jeg ikke... hva mener stuart her
dette sto i dagens T-A :
Gibson mener laget er bra i rute til seriestart, og har tatt store steg i riktig retning siden i fjor høst.

– Vi har fått fire nye spillere, konkurranse på alle plassene, og vi er mye bedre trent. Kvaliteten på troppen er betydelig hevet, sier Gibson.


--------------------------------------------------
Vi har kanskje fått 4 spillere men d dro jo også minst 4 spillere.
hvordan kan kvaliteten bli hevet med bare 3 div spillere inn?

Jorgen
Guest


Back to top Go down

skjønner ikke..... Empty Re: skjønner ikke.....

Post  Nsk Wed Mar 26, 2008 4:00 am

Gutta har blitt 1 år eldre, bedre trent og alt er bare velstand til seriestart. Wink

Nsk

Posts : 168
Join date : 2008-02-11

Back to top Go down

skjønner ikke..... Empty Re: skjønner ikke.....

Post  Litjby Wed Mar 26, 2008 4:14 am

Jorgen wrote:Denne skjønte jeg ikke... hva mener stuart her
dette sto i dagens T-A :
Gibson mener laget er bra i rute til seriestart, og har tatt store steg i riktig retning siden i fjor høst.

– Vi har fått fire nye spillere, konkurranse på alle plassene, og vi er mye bedre trent. Kvaliteten på troppen er betydelig hevet, sier Gibson.


--------------------------------------------------
Vi har kanskje fått 4 spillere men d dro jo også minst 4 spillere.
hvordan kan kvaliteten bli hevet med bare 3 div spillere inn?

Hvem mener du disse 4 er? Titten, Fiske, Carrol og Letnes.

Inn har vi fått: Bøkestad, Bjørsmo, Brenne, Indahl og Hogan. Høgaas er tilbake fra Island. Singsaas har tatt ut lisens, uten at jeg vet hva det fører til.

Carrol var god, men "u-sosialisert" for å si det mildt. Gjorde mye rart i feltarbeidet. Fiske var mye skadet i fjor, og slett ikke topp-motvert. Titten var i store deler av fjoråret overtrent, og summasumarum ikke mye på banen. Letnes vil nok savnes, men Brenne har en langt bedre passningsfot. Kenneth Hoseth var vel såvidt innpå i fjor også....

Og er ikke da Bøkestad, Bjørsmo, Brenne, Indahl, Høgaas og Hogan forsterkninger i stallen så vet ikke jeg...!!!
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

skjønner ikke..... Empty Re: skjønner ikke.....

Post  mighty 6 Wed Mar 26, 2008 6:16 am

helt enig med deg litjby,er vell lenge siden sfk har hatt en så bra og stor stall. sunny

mighty 6

Posts : 7
Join date : 2008-02-10

Back to top Go down

skjønner ikke..... Empty Re: skjønner ikke.....

Post  heiaSFK Wed Mar 26, 2008 7:27 am

Bra oppsummert fra Litjby. Synd også at Myrslo ikke blir med videre, med tanke på hvor god han var i 2005 og 2006, men sett i forhold til fjoråret - hvor han jo var skadet nesten hele sesongen - blir det ikke store forskjellen.

Jeg har også store forhåpninger til Gary Hogan. Har ikke sett ham i aksjon selv, men det ryktes at han har stor rekkevidde, og er en mer omgjengelig og likanes sisteskanse enn den noe mer brautende Carroll... (La dere forresten merke til hvor lik han er Per Joar "Perry" Hansen?)

Og angående spillere fra 3.divisjon: Ja, de mangler erfaring på dette nivået, men det gjorde da vitterlig også Høgaas/Myrslo/Ertsås/Eek da de ble plukket ut til A-laget for noen år siden. De markerte seg da rimelig kjapt...

Dessuten: alle må begynne et sted. Uten sammenligning forøvrig, kan det jo nevnes at Ole Gunnar Solskjær gikk rett fra Clausenengen i 3. divisjon til eliteseriespill i Molde, og at John Carew gikk rett fra Lørenskog (tror de var i 3.div da, uten at jeg er skråsikker) og inn på VIF. Ser det blir brukt mot Demidov på RBK at han mangler erfaring fra høyeste nivå, men han tror jeg blir j..... god i år.

heiaSFK

Posts : 40
Join date : 2008-03-24

Back to top Go down

skjønner ikke..... Empty Re: skjønner ikke.....

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum