S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ned eller ei? Ikke vet jeg.

Go down

Ned eller ei? Ikke vet jeg. Empty Ned eller ei? Ikke vet jeg.

Post  Frode Tue Sep 22, 2009 3:41 am

Rykker vi ned? Jeg frykter det, selv om vi har letter program enn LFK og Nardo. Men det er vel håp, er jo jevnt. Men når vi kun klarer U mot Nardo blir jeg skeptisk. Og hvor har det blitt av den brede stallen vi hadde før sesongen?

Frode
Guest


Back to top Go down

Ned eller ei? Ikke vet jeg. Empty Re: Ned eller ei? Ikke vet jeg.

Post  heiaSFK Tue Sep 22, 2009 5:40 am

Frode wrote:Rykker vi ned? Jeg frykter det, selv om vi har letter program enn LFK og Nardo. Men det er vel håp, er jo jevnt. Men når vi kun klarer U mot Nardo blir jeg skeptisk. Og hvor har det blitt av den brede stallen vi hadde før sesongen?

Du kan umulig ha fulgt SFK særlig nøye de senere årene. Uavgjort borte mot Nardo må sies å være bra - har alltid slitt mot Nardo, særlig borte. Og det hadde vært svært typisk Steinkjer å følge opp uavgjort borte mot Nardo med seier hjemme mot Hødd.
Tror SFK berger med god margin - hadde vært mer skeptisk hvis jeg hadde vært LFK-supporter. De har et knalltøft program igjen, og kan fort havne under streken. Men uansett vil de trolig berge, for sjansen er stor for at minst ett av andrelagene fra eliteserien ryker, og den tredje siste i vår pulje har mange flere poeng enn de tilsvarende lagene i de andre avdelingene.

Den brede stallen vi hadde før sesongen har fått seg noen skudd for baugen, men nye har kommet inn. Spørsmålet er jo hva som er årsaken til at så mange har sluttet. Hvis svaret i flere av tilfellene er Ivar S, er det bekymringsverdig. Men man skal ikke tro alt man hører, heller.
Samtidig har flere av ungguttene stått fram positivt - særlig Brede Moe, David Belsvik og keeper Vangen. Og en stor takk til Rezmanyi for at han vendte tilbake!

heiaSFK

Posts : 40
Join date : 2008-03-24

Back to top Go down

Ned eller ei? Ikke vet jeg. Empty Re: Ned eller ei? Ikke vet jeg.

Post  Storby Tue Sep 22, 2009 10:47 am

Venter spent på Ivar S-effekten Cool Cool Cool Cool

Altså, effekten kommer når han får fyken, eller innser selv at nok er nok.

Har vel dukket opp noen trenere i 3. div som har skjønt at de ikke er rett mann på rett plass for å berge laget i divisjonen, og tar konsekvensen av det..

Ivar S er vel mer opptatt av å beholde lønna han får, enn å se så lang... Muliggens..

Når spillere på proffkontrakt får gå når SFK sliter i bunnen av tabellen, sier vel mye om trenerens merkverdige prioriteringer...

Høgaas har vel ovverrasket positivt, Brenne likeså og for ikke å glemme Jury:-)

Storby
Guest


Back to top Go down

Ned eller ei? Ikke vet jeg. Empty Nedrykk...

Post  Bananus Tue Sep 22, 2009 2:36 pm

Det vil være avgjørende å holde både Drøbak og Ullern bak seg. Også i år vil det komme inn at ikke alle rykker ned fordi 2-er lag automatisk skyves nedover i systemet. I avd 1 har LSK2 som ligger 3. sist, 17 poeng, i avd 3 har Lyn2, 19 poeng, og i avd 4 har Bodø/Glimt2, 18 poeng. Vi har tross alt 25... så akkurat det er jo positivt.

Håper at vi slipper en avgjørende kamp om nest siste plass i avd mot Drøbak i sesongens siste kamp.

Det enkleste vil likevel være å vinne noen kamper til, klatre på tabellen og slippe å sette seg inn i alle disse reglene Very Happy

Bananus
Guest


Back to top Go down

Ned eller ei? Ikke vet jeg. Empty Re: Ned eller ei? Ikke vet jeg.

Post  Geir Tue Sep 22, 2009 4:54 pm

Håper at Strømsgodset eller Fredrikstad rykker ned da!
Fordi lyn 2 rykker ned garantert.tror også bodø-glimt 2 gjør det..må ned ett av de lagene æ snakket om først visst denne regelen om at 3 siste lag skal berge med mest poeng. dette blir spennende til siste slutt.

Geir
Guest


Back to top Go down

Ned eller ei? Ikke vet jeg. Empty Re: Ned eller ei? Ikke vet jeg.

Post  Geir Sat Sep 26, 2009 7:49 am

Håper på lillestrøm i dag..Tror de slår fredrikstad. Men sfk må kansje vinne 3 kamper i slutten for og være helt sikker på og berge plassen! må i vertfall over 30 poeng:((

Geir
Guest


Back to top Go down

Ned eller ei? Ikke vet jeg. Empty Re: Ned eller ei? Ikke vet jeg.

Post  Geir Sun Sep 27, 2009 3:07 pm

berger ikke som 3 siste lag med mest poeng i 2 div.Skal ett mirakel til for at det skjer.Bodø-Glimt og lyn går rett ned. Men rekner med at SFK berger.Bør sikkert ha 7 poeng til for og greie dette.tror det går bra:)

Geir
Guest


Back to top Go down

Ned eller ei? Ikke vet jeg. Empty Re: Ned eller ei? Ikke vet jeg.

Post  NEDRYKK! Mon Sep 28, 2009 10:23 am

nardo vant 1-2 mot rbk2. rbk2 stilte med rent jr-lag! sånn er livet..skal vel mer enn et mirakel til for at sfk berger nå!

NEDRYKK!
Guest


Back to top Go down

Ned eller ei? Ikke vet jeg. Empty Re: Ned eller ei? Ikke vet jeg.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum