S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nye spillere

Page 4 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

Nye spillere - Page 4 Empty vuku

Post  sfk spes Fri Jan 28, 2011 1:43 pm

Vuku knust. Ett sterkt Vukulag ble rett og slett rundtspilt. Var knapt over egen halvdel når A-laget var på banen. Vuku er topp 3.div, og når vi gnuser de slik, ja da er det ingen grunn til å være pessimist! bounce

sfk spes
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Kamp

Post  SFK-vuku Fri Jan 28, 2011 1:52 pm

"Vuku knust. Ett sterkt Vukulag ble rett og slett rundtspilt. Var knapt over egen halvdel når A-laget var på banen. Vuku er topp 3.div, og når vi gnuser de slik, ja da er det ingen grunn til å være pessimist!"

Det som kanskje må fram er at Vuku stillte med sitt beste mannskap fra start idag, og mange sentrale spillere ble byttet ut i andre omgang, og det var først i 2.omg at SFK satte inn sine beste spillere. Da bør nok 2.omg ha større forskjeller enn denne kampen viste. Forventet egentlig et målshow i 2.omg, men ble skuffet.

SFK-vuku
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Vuku

Post  sfk spes Fri Jan 28, 2011 2:04 pm

Ja, om det er tilfelle, så er det grunn til å være kjempeoptimist også på venge av andrelaget vårt. De ble jo ikke akkurat rundtspilt.... Very Happy

sfk spes
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  bb Fri Jan 28, 2011 3:25 pm

En meget sterk seier av Steinkjer.

bb
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  Jan Sat Jan 29, 2011 8:12 am

Så ikke kampen, men ut ifra klippene vil jeg si det er bekymringsverdig at målene kom ut av ingenting, og at det ikke var flere opplagte sjanser. Men det er jo tross alt bare januar!

Jan
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  Tiril Sat Jan 29, 2011 10:36 am

JEG så kampen. Selvsagt var det ikke all verden som ble vist ute på matta, men vi skal huske at det er januar og første treningskamp for året. Jeg merket meg mye positivt:

• En klar lederskikkelse på sidelinjen med en klar plan. Muligens snakker han ikke med like store overskrifter som hans forgjenger, men jeg tror han har mye mer attityd hos spillerene. Unguttene ble drillet i første omgang - og det var slett ikke helt bortevekk. Spesielt framover på banen syns jeg at det var mye positivt å skimte.

• Vi har maaange spillere å ta av. Noen er nok for ferske, men er man god nok er man gammel nok. Et nytt mannskap fører til at en ambisiøs trener neste kan bygge opp laget fra bunn av. Mange fordeler å hente der.

• Det virker å være svært god steming i troppen. Alle vil bidra, alle vil overbevise og alle vil være på banen. Et godt tegn!

• Kokken har forstsatt en del mål igjen i gammelmannsføttene hvis han blir verdsatt og gitt nok spilletid. Kim Rune Holmvik, Ola Westethus, Tore Myrslo, Ola Haugen, Benjamin Vådahl og Kokken kan faktisk bety masse mål. Når Myrslo og Holmvik setter fart på kant og slår inn er det viktig med en gammelhoinn og måltyv inne i 16-meteren.

Så langt: Postivt og lovende!

Tiril
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  Jan Sat Jan 29, 2011 10:46 am

Godt å høre, Tiril! Heia gult!

Jan
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  toril Sat Jan 29, 2011 3:25 pm

såg kampen og sfk hadde flere store sjangser, var ikke så mange bortsett fra målene som var med på høydepunktene.

toril
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Jaja

Post  turil Sat Jan 29, 2011 5:30 pm

Flere store sjangser eller ikke så mange?

såg kampen og sfk hadde flere store sjangser, var ikke så mange bortsett fra målene som var med på høydepunktene.

turil
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  KLABB Mon Jan 31, 2011 4:41 am

Steinkjer - Vuku kampen skal sies å være spilt i januar, men det er tross alt bare 2 måneder til serien starter og dersom dette er alt steinkjerfk har å stille opp med så er jeg meget betenkt. kampen i sin helhet var helt grei av steinkjer. men mye av feilen er vell at juniorene ikke holder mål med tanke på at disse skal hospitere. det er kanskje 3-4 stk som er god nokk til å hospitere men langt i fra være med å drive ett lag som forhåpentlig vis skal holde seg i 2 div neste år.

forsåvidt synes jeg steinkjer har gjort det stort i å hente hjemvendte Ole Haugen til Gultrøyene. han har utrolig mye å tilføye dette laget, og tore myrslo som tydligvis kan komme å gå som han vil inn og ut av laget vil få stor konkurranse av Ung-gutten.

Steinkjer sine mål i denne kampen kommer ikke av godt spill men heller flaks. greit nokk at de spiller ut blåtrøyene til tider men ikke noe mer enn det! Mål må scores for å vinne!


KLABB
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  klabb!!! Mon Jan 31, 2011 6:27 am

du sei nåkkå fernuftig spesielt det med ole haugen, men å sei at det ikke va bra spæll forran målan stemme itj helt da.
e enig i at sfk skapt litt lite mot vuku. men det ska seies at dæm møtt 11 mann i forsvar å at sfk fort kunna ha skåra 1-2 mål te.
blandt anna fikk dæm 1 anullert mål(korrekt avblåst) og Eirik Nordseth hadd ei heading hainj skulla ha skåra på.
men det som heller va posetivt e innsatsen som legges ned, å kor bra dæm va med ballen.

klabb!!!
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  KLABB Mon Jan 31, 2011 12:33 pm

ska bli arti å sjå ka eirik nordseth kan få te kommende sesong, han reise jo te USA etter hvert å .
Mang vil vell si at steinkjer spilt "feigt" i denne kampen å når de først stilte med juniorer i første omgang, for så å stille med det antatte a-laget i andre.
vuku som kom til steinkjer med langt ferre innbyttere ble jo selvfølgelig slitne etter første omgang og ville nokk holdt bedre mål hvis de på andre siden også hadde spilt 2 omganger!

KLABB
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  tjoms Mon Jan 31, 2011 1:47 pm

skal sies at vuku mangla halve laget fra i fjor også, da..

bli tøff sesong for steinkjer, men krysse fingra for at dæm berge

tjoms
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  Tiril Thu Feb 03, 2011 2:07 am

YES! Kokken og Ovesen ønskes velkommen og velkommen tilbake! Suverent! Flotte signeriger som betyr mye for årets sesong. Nå venter jeg spent på et ja fra både Julien og Rune i tillegg" Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy cheers cheers cheers cheers cheers

Tiril
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  kokkelan Thu Feb 03, 2011 3:41 am

Rune ?

kokkelan
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  Tiril Thu Feb 03, 2011 5:29 am

Rune Pune. hehe - neida. Rune Sotberg. Håper at noe er på gang der.

Tiril
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  Birger Thu Feb 03, 2011 6:12 am

Overganger i trøndersk fotball:

Birger
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  Birger Thu Feb 03, 2011 6:13 am

Linken forsvant.. tronderfotball.no/2011/02/overganger-trøndersk-fotball/

Birger
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Uvel...

Post  Arnlijot Thu Feb 03, 2011 7:18 am

Kjenner jeg blir litt uvel av Tiril's til stadighet overdrevne optimisme... Her jubles det uhemmet over signeringene Kokken og Ovesen, spillere hun selv tidligere har karakterisert som avdanket og fullstendig ubrukelig...... latterlig, snakk om å prate med to tunger.

Når det er sagt så kan man selvsagt leve i håpet så lenge som mulig, selv når det ser som mørkest ut. Håper å se et LAG som jobber sammen og som har en plan med spillet sitt for en gangs skyld, men få nå fjernet Holmen fra stillingen sin, for det å gå ut å si at det ikke er krise å miste halve laget.. er faktisk patetisk snakk helt ned på Tiril-nivå Smile

Arnlijot
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  Tiril Thu Feb 03, 2011 7:57 am

Flott at du blir uvel av en real dose optimist! Ja, jeg vet at jeg tidligere har kritisert både Kokken og Ovesen - av følgende grunner:
1: Ovesen var sært umotivert for å fortsette for Steinkjer med Sælnes på benken. Umotivert fotballspiller = dårlig fotballspiller. Når han nå velger å komme tilbake når en ny trener med en helt annen filosofi er på plass er det klart at jeg jubler for det. En motivert Kim Rune Ovesen er en 2. divisjonsspiller på høyt nivå. Ingen kan strides om det faktum. Velkommen tilbake! Du er både hjertelig ønsket og det er morsomt å gledelig å se at når alt kommer til alt banker det virkelige fotballhjertet for Steinkjer. Takk!!
2: Kokken fikk ingen spilletid hos islendingen som bestemmer i Levanger. Kokken er en slu ringrev, som også kan komme til å blomstre om han igjen får både tillit og spilletid. Han har erfaring og har en helt vanvittig god målteft. Så er det nå engang slik: En dårlig kokk er en vanvittig dårlig kokk. En målkåt kokk er kanskje en av 2 divisjons beste måltyver. Og det trenger vi! Velkommen og takk for at du vil prøve lykken hos oss, Vegard!

Patetisk snakk: Nei. Jeg kommer veldig ofte med relevante opplysninger om klubben og spillere. Jeg velger å være positiv fordi at det skjer mye positivt. Ny trener, mange nye spillere og en passe dose med erfaring er faktisk i utgangspunktet helt glimrende. Very Happy

Tiril
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Jaja..

Post  Arnlijot Thu Feb 03, 2011 8:11 am

Ro ro til fiskeskjær og alt det der, lenge leve naiv optimisme !! Trøsten får være at begge ønsker det beste for klubben Smile

Arnlijot
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  Tiril Thu Feb 03, 2011 9:14 am

hehe; Arnljot - nå skal jeg analysre navnet ditt i forhold til en langt mer kjent skikkelse:

Arnljot Gelline er en bifigur i Snorres Olav den helliges saga. Han er en skoggangsmann fra Jämtland som lar seg døpe og slutter seg til kong Olavs hær. Bjørnsons dikt tar utgangspunkt i Snorres beretning, og bygger ut Arnljots biografi til en tragisk skikkelse.

hehe.....

Tiril
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Kokken

Post  Kokkelur Thu Feb 03, 2011 11:25 am

Blir det Kokkelandslag på Guldbergaunet nå?

Kommer noen fra LFK's Kokkelandslag til å følge Kokken til Steinkjer?

Kokkelur
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  Tiril Thu Feb 03, 2011 12:18 pm

Hører rykter om at Steinar Hjulstad melder overgang. Han har slekta si fra Sør-Beitstad og jeg tror nok det kommer på samme for han om han heier på SFK eller LFK. Razz

Tiril
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Ovesen

Post  Tore Thu Feb 03, 2011 11:21 pm

Ovesen bor i trheim? ikke sant? Han sluttet i Nardo for å prioritere studie? Så skal han spille for oss?
Hvordan skal han prioritere studier da når man må til Steinkjer å trene hver dag?

Tore
Guest


Back to top Go down

Nye spillere - Page 4 Empty Re: Nye spillere

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum