S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

namsos-steinkjer spillere..

Go down

namsos-steinkjer spillere.. Empty namsos-steinkjer spillere..

Post  Trond By Tue Mar 18, 2008 6:48 am

Er det ikke interresse for noen namsosspillere som godt kunne hevet gjennomsnittet i steinkjer? Som foreksempel preben dalberg, andreas skeie, espen nybruket, marius brevik, håkon borkmo...? tror namsos hadde spilt jevnt med dere i en kamp pr dags dato.

Trond By
Guest


Back to top Go down

namsos-steinkjer spillere.. Empty Re: namsos-steinkjer spillere..

Post  Litjby Tue Mar 18, 2008 7:13 am

Trond By wrote:Er det ikke interresse for noen namsosspillere som godt kunne hevet gjennomsnittet i steinkjer? Som foreksempel preben dalberg, andreas skeie, espen nybruket, marius brevik, håkon borkmo...? tror namsos hadde spilt jevnt med dere i en kamp pr dags dato.

Håkon Borkmo... hehe.... Selger ikke han sportsklær på Verdal`n da? Satser han på fotball i år?
I toppslag er Håkon god nok for 2. div. Wink

Andreas Skeie fra Røyrvik og nå Namsos er en spiller jeg virkelig kunne tenkt meg å sett i gulskjorta. Den gutten har både ambisjoner, talent og ferdigheter i orden. Han er en av "få" 3. divisjonspillere som etter min mening kunne hvede seg godt i 2. div.

Espen Nybruket har jeg ikke noe kjennskap til, men det var vel han og Marius Brevik Stuart var nyfiken på i fjor...
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum