S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hvor er han?

4 posters

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Hvor er han? - Page 2 Empty Re: Hvor er han?

Post  spiller Thu May 08, 2008 1:45 pm

Myrslo er tilbake og herjer på trening. Usikker på om Gibson har noe til overs for Tore etter at han sluttet sist.

spiller
Guest


Back to top Go down

Hvor er han? - Page 2 Empty Re: Hvor er han?

Post  Jørn Sat May 10, 2008 2:59 am

Tilbake i SFK



STEINKJER: Tore Myrslo (24) satser igjen for Steinkjer FK, bare to måneder etter at han ville bort fra klubben. – Tore er selvsagt velkommen tilbake, sier trener Stuart Gibson.

KJETIL SKAUFEL kjetil.skaufel@t-a.no/Tlf. 90 16 22 08

Både spilleren selv og treneren understreker at de ikke har noe uoppgjort seg imellom. Midtbane- og kantspilleren har trent med klubben i halvannen uke, men er ikke med i troppen når SFK spiller borte mot Strindheim i 1. runde i cupen i kveld.
– Det er altfor tidlig. Jeg har knapt trent det siste halve året, og er rusten. Derfor trenger jeg tid, men det har kriblet i føttene og det har vært godt å komme tilbake på treningsfeltet, sier Tore Myrslo.



Ønsket ikke å pendle

For to måneder siden ønsket 24-åringen seg bort fra klubben, og aller helst til kveldens cupmotstander. Men for en måneds tid siden fikk han seg ny jobb i Steinkjer, og dermed kan Myrslo bli å se i SFK-drakta i mange år framover.
– Jeg var motivert for å prøve noe nytt, og var slett ikke lysten på å pendle mellom Trondheim og Steinkjer for å spille fotball. Den situasjonen er forandret. Dessuten har jeg savnet treningsmiljøet i SFK, sier Myrslo, som har kontrakt med SFK ut neste sesong.
Han slet med ryggproblemer i fjor. De problemene håper han nå er et tilbakelagt stadium.
– Foreløpig har det gått greit, og jeg tar styrkeøvelser for å holde problemene i sjakk. Jeg blir svært lei meg om det skulle skje noe, sier han.



Styrker SFK

– Da jeg fikk høre at Tore ønsket å trene med oss igjen, sendte jeg umiddelbart en SMS og ønsket han velkommen tilbake. Tore er en spiller som har mye å by på. For oss blir det som å få en ny 2. divisjonsspiller gratis til klubben, sier trener Stuart Gibson.
Myrslo går selvsagt rett inn i A-stallen, men sannsynligvis vil han spille en del kamper for SFK-2 i 3. divisjon før han blir aktuell for A-laget.
– Det er naturlig. Han trenger tid, men Tore vil styrke stallen. Det betyr tøffere konkurranse om plassene på laget, og det vil heve oss. Tore vet selv at han trenger en del trening før han er tilbake på 2. divisjonsnivået, men det gleder oss at han er tilbake på treningsfeltet, sier SFK-treneren.



Full tillit

– Jeg ser fram til å spille for SFK igjen. Jeg har også full tillit til Stuart, sier Myrslo.
– Hva sier de andre til at du kommer nå når gressbanene begynner å bli grønne?
– Jeg har vært gjennom like mange oppkjøringsperioder som mange av de andre spillerne, og vet hva de har vært gjennom av vintertrening. Nå må jeg få bruke tid til å komme i form. Heldigvis har SFK et andrelag i 3. divisjon. Dermed vil jeg kunne komme raskere i form, sier Myrslo.
– Når tror du at du kan få sjansen på A-laget igjen?
– Jeg tipper jeg trenger i hvert fall én måned, men uansett er det opp til Stuart å ta ut laget. Jeg er klar når jeg blir tatt ut, sier Myrslo.


--------------------------------------------------------------------------------

Jørn
Guest


Back to top Go down

Hvor er han? - Page 2 Empty Re: Hvor er han?

Post  tore Sat May 10, 2008 3:01 am

Alle som kjenner Tore Myrslo veit at han ikke har tillit i det heile tatt til Stuart Gibson!

tore
Guest


Back to top Go down

Hvor er han? - Page 2 Empty Re: Hvor er han?

Post  Yngve Sat May 10, 2008 5:59 am

Stuart hater Tore og Tore hater Stuart.. slik er det bare.
Men Tore blir god å ha når det kommer ny trener neste år

Yngve
Guest


Back to top Go down

Hvor er han? - Page 2 Empty Re: Hvor er han?

Post  per Sat May 10, 2008 6:32 am

Han kan ikke bare gjøre ka han vil..det inntrykket har æ fått av Tore de 2 siste sesongene...fotball e ett lag spill...greit han ikke liker spille stilen til Stuart og går og snakker om det heile tiden! Blir han med på laget før ein av de gutta som har vært lojale til klubben og lag kammeratene sine...så tror æ det exsploderer i spiller gruppen! Ikke bare Gibson han har snakka om...det veit alle på steinkjer!!

per
Guest


Back to top Go down

Hvor er han? - Page 2 Empty Re: Hvor er han?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum