S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Patetiske Gibson

Go down

Patetiske Gibson Empty Patetiske Gibson

Post  Yngve Mon Sep 22, 2008 3:40 am


Yngve
Guest


Back to top Go down

Patetiske Gibson Empty Re: Patetiske Gibson

Post  yngve Mon Sep 22, 2008 3:42 am

får ikke opp linken men her er det.
trønderavisa



Publisert: 22. September 2008 04:15
Sist endret: 22. September 2008 09:23

nekter å snakke med trønder-avisa: SFK-trener Stuart Gibson (t.v.), Jonas Benum, Kim Rune Ovesen, Karl Morten Eek, Kim Rune Holmvik og de andre Steinkjer-spillerne har bestemt seg for å boikotte Trønder-Avisa.
Forstørr bildet
Gibson-boikott av Trønder-Avisa


Uten å informere ledelsen har trener Stuart Gibson og A-lagsspillerne i Steinkjer Fotballklubb bestemt seg for å boikotte Trønder-Avisa.

Hanne Talsnes Heggdal



Hva som er årsaken til boikotten er det ingen som vil kommentere, men etter det Trønder-Avisa har grunn til å tro er det oppslaget om SFK-kaptein Fredrik Høgaas i avisa torsdag 18. september som har utløst kommentar-nekten. Da omtalte avisa en uoverensstemmelse mellom trener Stuart Gibson og lagkaptein Fredrik Høgaas, som endte med at sistnevnte aldri kom på banen.
Gibson-avvisning
Trønder-Avisa fikk vite om SFK-trenerens og spillernes boikott da en av våre journalister i går skulle lage en sportslig sak, med siste nytt fra SFK-leiren foran ettermiddagens bortekamp mot Lyn-2. Trener Gibson ga via telefon beskjed om at verken han eller spillerne ønsker å snakke med avisa. Da Trønder-Avisa tok kontakt med Gibson på nytt i går kveld, ble det nytt avslag.
– Ingen kommentar. Jeg prater ikke med Trønder-Avisa, og A-laget prater ikke med Trønder-Avisa.
– Hvorfor ikke?
– Ingen kommentar.
– Når ble det bestemt at dere skulle boikotte avisa?
– Jeg sier ikke mer.
– Når blir boikotten opphevet?
– Jeg sier ikke mer, sa Gibson, før han sa ha det og la på telefonen.


uvitende: Sportslig leder Jørn Holmen
Forstørr bildet

Tause spillere

Verken kaptein Høgaas eller visekaptein Andreas Rishaug besvarte Trønder-Avisas henvendelser i går.
Venstreback Kim Rune Ovesen svarte «ingen kommentar» da han ble kontaktet og fikk høre at vi var ute etter å få vite mer om boikotten. Det samme svarte midtstopperne Karl Morten Eek og Jonas Benum.
– Når vil dere oppheve boikotten?
– Det kan jeg ikke si noe om, svarte Eek.
Assistenttrener Kjell Fiske har vært i Oslo siden torsdag. Heller ikke han ønsket å uttale seg da Trønder-Avisa tok kontakt.
– Ingen kommentar, svarte Gibsons assistent på telefon i går kveld.
Klubbens styreleder og sportslige leder var begge ukjente med boikotten da Trønder-Avisa tok kontakt i går kveld. De beklager begge kommentar-nekten – og misliker situasjonen sterkt.


uvitende: Styreleder Gunnar Thorsen
Forstørr bildet

– Dette gagner ingen

– Jeg fikk først vite om boikotten da avisa tok kontakt, og er overrasket. Jeg kjenner ikke til at det er grunnlag for noen boikott. Tvert imot ønsker vi å ha et godt samarbeid med Trønder-Avisa. Jeg beklager situasjonen som har oppstått. Dette er noe vi vil ta tak i, sa styreleder Gunnar Thorsen.
– Kan boikotten få konsekvenser for noen i klubben?
– Hvis en skal boikotte avisa tror jeg det må besluttes på et høyere nivå enn trenernivå. Det er iallfall sikkert, svarte Thorsen.
Sportslig leder i SFK, Jørn Holmen, var langt fra komfortabel med situasjonen da Trønder-Avisa gjorde ham kjent med boikotten og ønsket en kommentar.
– Jeg må prate med spillerne og trenerne og finne ut hva dette bunner i. Vi er avhengige av avisa, og avisa er avhengig av oss, så dette gagner ingen, sier Holmen.



Vil til bunns i saken

Han er opptatt av å komme til bunns i hva som har utløst boikotten, og er klar på at den må få en snarlig slutt.
– Vi kan ikke ta slike virkemidler i bruk, sier Holmen.
– Har avisa gjort noe dumt og skrevet en artikkel som vi ikke er enige i, ja så er det noe av hverdagen vi må finne oss i. Vi lever tross alt med lokalpressen, og den er ganske annerledes enn den øvrige dagspressen som finnes i Norge, sier SFKs sportslige leder.

yngve
Guest


Back to top Go down

Patetiske Gibson Empty Re: Patetiske Gibson

Post  inge Mon Sep 22, 2008 7:55 am

Trur han Gibson har alt for stor makt i sfk,han kan faktisk med dette ødelegge flere sponsor kontrakter som e signa,hørte i dag at TA kan komme til og slutte og sponse sfk,det e snakk om mye penger. Må også spørre om det e styring i det heile tatt i klubben? Har kasta ut så mye penger på tull etter han gibson kom at æ må nesten det. Går ikke an og forsvare dette han har gjort,sjønner han e såra,men makan til makt misbruk må man lete lenge etter.

inge
Guest


Back to top Go down

Patetiske Gibson Empty Send han hvor som helst

Post  bananbja Mon Sep 22, 2008 2:04 pm

Han har ødelagt nok med dårlige taktiske disposisjoner, send han hjem til Änge eller Plymuth eller hvor som helst egentlig.

bananbja
Guest


Back to top Go down

Patetiske Gibson Empty Re: Patetiske Gibson

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum