S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

NY TRENER FOR SFK!

3 posters

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty NY TRENER FOR SFK!

Post  Jorn Fri Sep 05, 2008 9:46 am

Stuart får etter sigende ikke fornyet tillit - eller så har han ikke ønsket det selv.
Ny trenertrio; Tor Brevik (Hovedtrener) Kjell Fiske (Assistent 1) Petter Chr. Singsaas (Assistent 2).

cheers

Jorn
Guest


Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  TingeLIn Fri Sep 05, 2008 10:36 am

Sies så, ja! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

TingeLIn
Guest


Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty ny trener

Post  matta Fri Sep 05, 2008 12:16 pm

Tor ja, Petter ja, men ikke Kjell. Tror det er viktig å få inn 100% nytt blod nå, få bukt med ukultur som har overlevd alle årene i dystre 2.divisjon.

Tror Tor og Petter kan skuta på rett kjøl igjen.

Men...hvor kommer ryktene fra? Er de bekreftet eller bare forumspekulasjoner?javascript:emoticonp('Rolling Eyes')

matta
Guest


Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  Saugesta Fri Sep 05, 2008 12:48 pm

Hører via forskjellige folk at dette stemmer. Skal ikke breakes i nyhetene før etter kampen mot KBK

Saugesta
Guest


Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  ggsh Fri Sep 05, 2008 12:52 pm

har hørt at Ivar Sælnes også kan bli aktuell, men håper at det stemmer at Tor er klar

ggsh
Guest


Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  Nsk Fri Sep 05, 2008 12:59 pm

dette er bare en oppspinntråd:-)

har ikke hatt noe i mot tor som trener, eller fiske for den del, men dett er bare en utopi.

Nsk

Posts : 168
Join date : 2008-02-11

Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  Gauder Fri Sep 05, 2008 1:28 pm

NSK!
Hehe! Vis onkelansvar og ring vingbacken din og spør om dette stemmer, du vil bli overrasket! Tror nok også det riktig at Sælnes k a n være aktuell hvis det viser seg at Tor-teorien er vissvass!

Gauder
Guest


Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  Nsk Fri Sep 05, 2008 3:38 pm

Gauder wrote:NSK!
Hehe! Vis onkelansvar og ring vingbacken din og spør om dette stemmer, du vil bli overrasket! Tror nok også det riktig at Sælnes k a n være aktuell hvis det viser seg at Tor-teorien er vissvass!

hehe. den eneste forsvarspilleren jeg er onkel til,spiller vel i forsvaret til G14 til et kjempelag utenfor Steinkjer Wink Wink
Ellers finness det vel en god onkelunge som midtbanespiller på G16 i samme nabolag.
Steinkjer-spilleren vår finner du i angrepsrekka i morgen cyclops
Ellers så finnes det et helt lag i de yngre årsklasser med onkelunger rundt omkring affraid

Trenerkabalen til Steinkjer er vel ikke helt i boks enda. Gibbo må vel få ja eller nei først. Sportslig utvalg må ta noe valg til om hvor vi skal satse sportslig sett. Skal vi slippe gutta som blir kontraktsløse etter sesongslutt?
Masse baller i lufta enda, så kabalen er ikke lagt enda.

Nsk

Posts : 168
Join date : 2008-02-11

Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  Gauder Sat Sep 06, 2008 1:34 am

:-)

Sorry for å blande kortene litt da, men d var nesten riktig da... Very Happy PS! Heia Egge! Wink

Tror alikeval at det meste egentlig er ganske klart ang. trener jeg.

Gauder
Guest


Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  Litjby Sun Sep 07, 2008 9:53 am

Stuart får vel beskjed i morgen om han er med i SFKs planer videre. Hvis utfallet skulle bli at Stuart ikke får fortsette, tror jeg kanskje ikke at ny trener er klar umiddelbart. De aller fleste mener at Stuart har gjort en meget god jobb med de yngste i troppen, og ingen kan motstride at han er en veldig god spillerutvikler. Noen ganger har det kanskje vært stilt spørsmål om hans taktiske valg og spillemåte, men vi skal også huske at han spesielt i fjor hadde en tynn stall å jobbe utifra. Også i år har skader vært et stort problem i de bakre rekker, og dette er nok en av årsakene til at vi har slitt i forsvar. Stuart sa selv i begynnelsen av 2007 at han trengte 4-6 år for å skape et Adeccolag av Steinkjer hvis han fikk litt økonomisk spillerom. Vi kan i allefall se litt på tendensen i den påstanden. Stuart mener han trenger flere år med SFK, og han mener at vi må hente nye spillere. Muligens, men her er vi inne på essensen av det som foregår. Kanskje skulle SFK satse på kontiniutet denne gangen. Kanskje skal Stuart få 2 nye år og få sjansen til å fortsette det han har begynt på?
Jeg tror kanskje det er på tide å la en trener få sitte lenger en 2 år nå, og jeg mener Stuart Gibson bør få forlenget sin kontrakt, hvis det er mulig økonomisk selvsagt.

Utfordringen til sportslig utvalg er Stuart er en dyr herremann som ønsker at klubben skal satse mer på spillertilføringer samtidig som han vil beholde de vi allerede har. Yup, hvis sportslig utvalg har råd til å satse - da er Stuart mannen akkurat nå. Men å satse krever mot, vilje, støtte fra næringslivet og publikum og ikke minst tillit i spillergruppa for å få til dette. Jeg tror at tiliten til Stuart innad i spillergruppa er stor, selv om det til tider har vært uenighet som formasjonsvalg. Jeg tror mange, kanskje de fleste, spillerene ønsker å beholde Stuart.

Så tilbake spekulasjonene om ny trener. Kandidatene SFK kan spørre er mange, men når økonomien må bestemme blir kandidatene færre. Hvis Stuart må slutte etter endt sessong våger jeg å påstå at den nye treneren i SFK blir en av disse: Kjell Fiske, Tor Brevik, Jørn Holmen, Petter Chr. Singsaas og/eller Ivar Sælnes i en elller annen form for konstellasjon. Vi henter ikke ny trener denne gang, det finnes ingen alternativer i Namsos, heller ikke i Verdal (muligens Austadbrødrene, men tviler). I Levanger har vi Sturla Voll og Edgar Sandvik som også kan være en mulige kandidater, men tror faktisk at de kan være mer aktuell for LFK.

Satser vi lokalt mener jeg at Tor Brevik og Petter Chr. Singaas (assistent) kan gjøre en knakende bra jobb, og jeg tror de to kan skape en lokal tilhørighet og entusiasme. Samtidig tror jeg at Tor kan samle "fotball-Steinkjer" med tanke på samarbeid mellom sentrumsklubbene som har juniorlag - Egge, Byafossen og Steinkjer. Muligens er Tor og Stuart sterkest på det samme området; Utvikling av unge spillere.

Uansett. Sporslig utvalg må bli flinkere til å involvere alle som har et glødende engajement for Steinkjer fotballklubb. Både ovenfor spillere, publikum og tillitsvalgte er det nyttig å la alle som vil bidra med positive tiltak få lov til dette. Det blir feil hvis sportslig utvalg skal "sortere" sitt kontaktnett på en snever måte. Sportslig utvalg må også bli flinkere til å lytte og fange opp muligheter som blit tilbudt - tenker da på f. eks. på spillere som "kan tenke seg å komme på en trening igjen for å se hvor landet ligger".

Heia Steinkjer! cheers
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  popp Sun Sep 07, 2008 1:55 pm

Sjønner ikke noe æ.virker som det e trenern som e koden for og rykke opp på steinkjer.stikk fingern i jorda,glad ikke det blir nedrykk i år,e alt for dårlige spillere på dette laget. trur nedrykket kommer om ett år og 2 mnd æ. king

popp
Guest


Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  viggo Sun Sep 07, 2008 2:26 pm

popp = dust

viggo
Guest


Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Håper inderlig

Post  Bananbja Sun Sep 07, 2008 3:07 pm

at Gibson ikke får fortsetette. Kommer vel ikke som noe sjokk på noen det Smile Mener han alt for ofte har taktiske glipper, samt at laget pr dags dato er dårligere enn da han overtok det, og da ser jeg ingen gode grunner til å fortsette å bruke han. Håper Tor Brevik eller andre lokale krefter for jobben med å nok en gang skape ett slagkraftig SFK-lag. Kjedelig å hele tiden fokusere på nedrykkstrid. Vi har potensiale til mer enn som så........

Bananbja
Guest


Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  Nsk Mon Sep 08, 2008 12:31 pm

Goodbye Gibbo, å vælkommen Sælnes:-)

Altså, gibbo e ferdig, men det er vel ikke HELT avseggjort om hvem den nye blir. Bare en gjetning på Sælnes.

Nsk

Posts : 168
Join date : 2008-02-11

Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  Litjby Mon Sep 08, 2008 1:28 pm

NSK; Vi det si at du har hørt utfallet av kveldens styremøte ift. Gibbo?
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  Nsk Mon Sep 08, 2008 2:05 pm

Litjby wrote:NSK; Vi det si at du har hørt utfallet av kveldens styremøte ift. Gibbo?

Jeps. Han ble for dyr i drift. Meldingen er bekreftet.

Nsk

Posts : 168
Join date : 2008-02-11

Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  Litjby Mon Sep 08, 2008 2:07 pm

Da ble vel tingene som ventet da. Håper klubben har en joker klar i ermet nå! Very Happy
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  per Mon Sep 08, 2008 2:12 pm

Håper det blir selnes! For han får ikke forsette som trener for Lfk,vi må ikke miste han i fotball miljøet i trøndelag.Enig i Gibson i ta i dag,han reklamererer gått får sæ i avisa da. Men ein ting e sikkert,han som e hjernen bak framgangen på levanger i år,e Edgar Sandvik.

per
Guest


Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  Nsk Mon Sep 08, 2008 2:18 pm

Litjby wrote:Da ble vel tingene som ventet da. Håper klubben har en joker klar i ermet nå! Very Happy

usikker på hvem som er jokeren i ermet, men der er ikke meg i alle fall. Jeg anser meg som ferdig med trenergjerningen på toppnivå, enn til så lenge:-)

Nsk

Posts : 168
Join date : 2008-02-11

Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  nils pet Mon Sep 08, 2008 2:21 pm

Dette var bra for sfk. Stuart var ikke riktig mann for vårt lag.

spørsmåle er hvem som tar over;)

nils pet
Guest


Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  Nsk Mon Sep 08, 2008 2:22 pm

per wrote:Håper det blir selnes! For han får ikke forsette som trener for Lfk,vi må ikke miste han i fotball miljøet i trøndelag.Enig i Gibson i ta i dag,han reklamererer gått får sæ i avisa da. Men ein ting e sikkert,han som e hjernen bak framgangen på levanger i år,e Edgar Sandvik.

Jeg regner med han er en het kandidat. Hvis Brevik får en rolle i teamet, klarer han å få med seg ungutta på Egge som ønsker å satse videre. Vi har noen potensielle A-spillere for fremtiden der gitt..

Nsk

Posts : 168
Join date : 2008-02-11

Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  Ballagar Tue Sep 09, 2008 4:48 am

Hvorfor nevnes det der Egge laget i nesten hver tråd? Vi har jo mange spennende spillere i vår egen Jr.stall, og de vil ihvertfall spille for SFK...mer ymse om disse Egge spillerne vil det....de 2 siste som har prøvd har jo gitt opp...

Ballagar
Guest


Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  una Tue Sep 09, 2008 5:14 am

En ny Eggegutt på benken sist kamp, Andreas Moum. Blir spennende å se om han får sjansen etterhvert. Liten og spinkel, men trolig den med best basisferdigheter i Steinkjer by.

una
Guest


Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  jensi Tue Sep 09, 2008 7:33 am

Kjære Ballagar.
Mye Egge prat ja, men så er vel årsaken at det arbeidet Tor Brevik har lagt ned bærer frukter for Steinkjerfotballen også. Kjell Westrum, Kim R Holmvik, Jan Are Lillemark og Andreas Moum kommer fra miljøet rundt Tor og Egge. 3-4 nye er på vei til neste år, og vil ut fra prestasjoner i år være rimelig nær en plass i startelveren.

Henger du med nå?? Tar du bort disse, tror jeg begrepet eget jr stall blir meeeget tynn Shocked

jensi
Guest


Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  kjell fi Tue Sep 09, 2008 7:54 am

Kjell er vist en av de heteste kandidatene til å få prøve seg på nytt.
Kjell fikk bare to år sist gang han var hovedtrener for sfk, noe han gjorde bra.
Han er også billig i drift. Så kjell blir nok å finne i neste års trenerteam.

kjell fi
Guest


Back to top Go down

NY TRENER FOR SFK! Empty Re: NY TRENER FOR SFK!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum