S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ny trene(e)

2 posters

Go down

Ny trene(e) Empty Ny trene(e)

Post  fifa4evr Tue May 24, 2011 6:41 am

Noen som noe info ang dette?
Det forslaget jeg hører får meg ikke akkurat til å tenke optimistisk på fremtiden...det jeg har hørt er bare "gamle" helter som har vært involvert før uten de store resultatene....her skal man visst ikke tenke nytt!!

fifa4evr
Guest


Back to top Go down

Ny trene(e) Empty Re: Ny trene(e)

Post  Tiril Tue May 24, 2011 7:43 am

Tiril-tunge klarer ikke å holde kjeft: De ny trenerne er Arnstein Holmvik (hovedtrener) og Yngve Sakshaug (Ass.). Arnstein blir ansatt på mest mulig heltid (etter økonomiske rammer). Et klokt valg som støttes av sladre-Tiril.

Tiril
Guest


Back to top Go down

Ny trene(e) Empty tullprat

Post  namdals Tue May 24, 2011 2:29 pm

Holmvik skal ikke trene Steinkjer. Makan til tullprat. SFK har lært leksa si mtp research, og vil selvfølgelig ikke hyre inn mannen som på få år har klart å få talentsatsningen i Namsos satt mange år.

namdals
Guest


Back to top Go down

Ny trene(e) Empty Re: Ny trene(e)

Post  fifa4evr Tue May 24, 2011 11:55 pm

Det er noen av navnene jeg har hørt...og blir ikke akkurat imponert hvis det stemmer...A.Holmvik har vel vært i klubben før uten å lykkes noe særlig...

Nei til gjenbruk og JA til å prøve noe nytt...noen som røsker opp litt i både klubb og spillerstall...

fifa4evr
Guest


Back to top Go down

Ny trene(e) Empty Re: Ny trene(e)

Post  Tiril Wed May 25, 2011 1:51 am

Negative tusseladder! Tenk dere at dere sitter i sportslig utvalg og skal lete etter en god trener og kan tilby rette vedkommende dette:

- En klubb (a-lag) som sliter helt i bunn av tredje nivå i norsk fotball.
- En klubb (a-lag) uten supportere og lokal patriotisme. Ja, jeg sier dere akkurat det. Det virker nesten som om det er en skam å holde med a-laget til SFK, desverre.
- En klubb (a-lag) der hele byen "godter" seg når det går skeis: "Var det ikke det vi sa".
- En klubb (a-lag) som sliter med å finne en godt økonomisk fundament.

Det er ikke så mange som finner overnevnte veldig fristende. Hvis Arnstein Holmvik har takket ja, bør vi faktisk være svært fornøyd - det kan bli den direkte årsaken til at vi berger i år også.

Også til alle som følger med tingene som skjer i Steinkjer og SFK. Kjenn etter dypt inne i brystet og finn frem stoltheten over å tilhøre gul-skjorta. Vi trenger alle som bryr seg om klubben nå – så stå opp for byen og laget!

Girri-Girri forever!

Tiril
Guest


Back to top Go down

Ny trene(e) Empty Re: Ny trene(e)

Post  JohnA Wed May 25, 2011 5:00 am

Arnstein og Yngve er en fin løsning, om dette stemmer. Begge er svært dyktige.

JohnA
Guest


Back to top Go down

Ny trene(e) Empty Re: Ny trene(e)

Post  heiaSFK Wed May 25, 2011 5:11 am

Tiril wrote:
Også til alle som følger med tingene som skjer i Steinkjer og SFK. Kjenn etter dypt inne i brystet og finn frem stoltheten over å tilhøre gul-skjorta. Vi trenger alle som bryr seg om klubben nå – så stå opp for byen og laget!

Girri-Girri forever!

Hør, hør! Tiltredes umiddelbart. Det er trist at det i den en gang så stolte fotballbyen Steinkjer ikke kommer mer enn 250-300 på kamp. Når det er sagt, er det imidlertid bedre at gamle "sur-kailla" holder seg hjemme enn å drive og gørte på tribunen på Guldbergaunet. Neppe særlig oppløftende for laget!

Jeg tror engasjementet for klubben finnes et sted der ute, men jeg har dessverre ikke noe godt svar på hvordan den kan vekkes.
Har aldri skjønt dette med medgangssupportere, det burde jo ikke finnes. Selv er jeg mer motgangssupporter. Det er jo ikke noe gøy med et lag som vinner hele tida? Syns det er mye mer spennende å følge med Rosenborg nå enn da de vant alt som var på 90-tallet.

heiaSFK

Posts : 40
Join date : 2008-03-24

Back to top Go down

Ny trene(e) Empty Re: Ny trene(e)

Post  Litjby Wed May 25, 2011 6:01 am

Herlig Tiril!

Stiller meg pent opp sammen med Tiril og HeiaSFK og heier stolt på SFK - både i medgang og motgang! Girri-Girri! cheers
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Ny trene(e) Empty Æ e med!!

Post  Stig Wed May 25, 2011 6:57 am

Det er lys i tunellen, å æ fortsætte å hei på SFK.
Coolt med Holmvik/Sakshaug da.
Glede mæ t mandag!!!!
31 mil tur/retur e ingen hindring når Steinkjer byr på festfotball
På Gaunet :-)

Stig
Guest


Back to top Go down

Ny trene(e) Empty Re: Ny trene(e)

Post  Lauf Wed May 25, 2011 10:54 am

Sjekk om Christian Gauseth skal sørover igjen. Jeg hører rykter om at han ønsker å flytte fra Alta i sommer og skal sørover. Kanskje en kurant spiller som ikke blir styggdyr i drift. Han går gratis fra Alta. Han har spilt for Bryne, Molde og Groruddalen tidligere, er 190 høy og solid på alle måter. Sjekk muligheten iallefall!!

Lauf
Guest


Back to top Go down

Ny trene(e) Empty Re: Ny trene(e)

Post  Fredrik Thu May 26, 2011 2:07 am

Ryktet sier at Arnstein holmvik ikke blir ny trener.. men at Yngve Sakshaug og Jørn holmen skal være Trenere... Spennende. Kanskje det blir bra...

Fredrik
Guest


Back to top Go down

Ny trene(e) Empty Re: Ny trene(e)

Post  supperåd Thu May 26, 2011 5:41 am

Re: Ny trene(e)
Tiril Yesterday at 7:51 am

.Negative tusseladder! Tenk dere at dere sitter i sportslig utvalg og skal lete etter en god trener og kan tilby rette vedkommende dette:

- En klubb (a-lag) som sliter helt i bunn av tredje nivå i norsk fotball.
- En klubb (a-lag) uten supportere og lokal patriotisme. Ja, jeg sier dere akkurat det. Det virker nesten som om det er en skam å holde med a-laget til SFK, desverre.
- En klubb (a-lag) der hele byen "godter" seg når det går skeis: "Var det ikke det vi sa".
- En klubb (a-lag) som sliter med å finne en godt økonomisk fundament.

Det er ikke så mange som finner overnevnte veldig fristende. Hvis Arnstein Holmvik har takket ja, bør vi faktisk være svært fornøyd - det kan bli den direkte årsaken til at vi berger i år også.

Også til alle som følger med tingene som skjer i Steinkjer og SFK. Kjenn etter dypt inne i brystet og finn frem stoltheten over å tilhøre gul-skjorta. Vi trenger alle som bryr seg om klubben nå – så stå opp for byen og laget!

Girri-Girri forever! .
Tiril[quote]

Først av alt så mener jeg klubben bør tørre å satse litt mer vedr treneransettelser. Se hva Stuart fikk til og han kom utenfra. Røsket litt opp og vi har ikke hatt så mange gode spillere på flere år, både på A-lag, Rekruttlag og Jr.lag. Ja, han manglet noe erfaring vedr. taktiske vurderinger under kamp, men han var inne på noe...synd at trenere som tenker litt lengre frem enn 2 år ikke får mer enn 1 og 2 års kontrakter...

Du nevner;
-En klubb (a-lag) som sliter helt i bunn av tredje nivå i norsk fotball.
- En klubb (a-lag) uten supportere og lokal patriotisme. Ja, jeg sier dere akkurat det. Det virker nesten som om det er en skam å holde med a-laget til SFK, desverre.
- En klubb (a-lag) der hele byen "godter" seg når det går skeis: "Var det ikke det vi sa".
- En klubb (a-lag) som sliter med å finne en godt økonomisk fundament.

Ja, dette er fakta pr. dags dato, men Steinkjer FK er en klubb som ligger latent, en bjørn i dvale om jeg tørr si...kan dra paralellen til FFK (Fredrikstad) for "noen" år tilbake...de var også i 2. div før det hele snudde...
-Steinkjer er og skal være en attraktiv klubb for andre enn bare lokale trenere på bakrunn i dette og;
Interessen for SFK er stor - så sant resultatene kommer og det skjer spennende ting rundt klubben (hjemkomst PC og Jørn) da var det vel ca 800 på Guldbergaunet i første seriekamp...potensialet er der!!
-Det økoniomiske fundamentet må jo være der, de har jo ansatt og sparket en trener, samtidig som det snakkes om at ny trener skal være i fullstilling innenfor visse rammer. Hva om disse pengene hadde blitt brukt på en "renomert" trener utenfra??? Hadde det ikke skapt litt interesse for næringsliv og andre spillere??

Virker som om spillergruppa har for mye innflytelse på avgjørelser istedenfor at styret og sportslig styrer skuta. Mytteri, spørr du meg!!

Nei, jeg har ikke mange forventninger av sportslig eller spillere for tiden, men de kampene jeg kan se, ser jeg...uansett hvordan ståa er...men det som skuffer mest sammen med sportslig ledelse er innstillinga til enkelte spillerne...ikke interesse til å kjempe engang...



supperåd
Guest


Back to top Go down

Ny trene(e) Empty Ny trener ledig!!

Post  Stig Thu May 26, 2011 8:39 am

Kåre Ingebrigtsen kan jo ta over :-)

Stig
Guest


Back to top Go down

Ny trene(e) Empty Re: Ny trene(e)

Post  Geir Thu May 26, 2011 9:34 am

ikke hent Kåre. Yngve sakshaug bør trene SFK.

Geir
Guest


Back to top Go down

Ny trene(e) Empty Haagensen, Geir

Post  Stig Fri May 27, 2011 9:05 am

Ny trener ansatt. Dermed basta :-)

Stig
Guest


Back to top Go down

Ny trene(e) Empty Re: Ny trene(e)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum