S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Steinkjer - Skeid

2 posters

Go down

Steinkjer - Skeid Empty Steinkjer - Skeid

Post  Bananbja Sat Jul 26, 2008 11:01 am

Skremmende dårlig av hjemmelaget i varmen på Guldbergaunet i dag. Det var vel like varmt for Skeid-spillerne også, så det er en unnskyldning som vanskelig kan brukes. Grusomt pasningsspill, og tap av 90% av duellene, et under at vi slapp unna så billig som vi gjorde.

Likevel, dagens råtne bananbørs blir som følger:

Hogan 9 Tar "nesten" alt, hans beste kamp i sfk-drakta. Redder ett større nederlag.
Westrum 1 Kun 1 poeng for oppmøte. Forferdelige pasninger som gir Skeid overganger.
Eek 2 Er hodet hans alt i Bodø kan han like godt reise oppover. Svak
Benum 4 Vinner noen dueller, og prøver i det minste. Best bak
Malmo 1 Grusomt pasningsspill, ikke med offensivt. Kan bare bli bedre.
Wiseth 2 Usynlig
Rishaug 2 Prøver og prøver, men.....
Bøkestad 2 Også han fraværende i dagens kamp
Rezmanyi 3 Får noen poeng for gode dødballer
Bye 3 Blir tatt ut av dagens kamp, kommer ikke til sjanser.
Høgaas 4 Jobber bra på topp, men blir for alene. Likevel en liten trussel for Skeid


Gibson -1 Hvorfor i huleste gir du skeid-spillerne et eldorado av bakrom? det var jo livsfarlig hver gang de slo langt.
Og byttene? Det er da ikke mulig å ta ut Bye og Eek når man skal opp og jage utligning på slutten!
Greit å sette inn Indahl, men da tar du ut en back og legger om til 4-3-3. Selv min avdøde bestemor klarer
å konkludere seg frem til dette. Skjønner ikke hva du tenker..........

Bananbja
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  pomp Sat Jul 26, 2008 11:07 am

" meget viktige kamper står for tur,kil/hemne og vif 2,må vinne begge disse kampene for og berge plass

pomp
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  adolf Sat Jul 26, 2008 12:06 pm

berger desverre ikke plassen i år, vist vi skal så må gibson ta med seg sine råtne tenner hjem til england før denne helgen er over. pease out

adolf
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  EEE Sat Jul 26, 2008 12:32 pm

Kommer ein skotte nu som e knall bra?????? Har hørt det før,fakta e at laget e for dårlig trent,men ingen reagerer,Skeid e topp lag,men fikk alt for dårlig motstand i dag ja,håper kjelsås slår vif 2,ellers e vi ille ut,kil/hemne tar alle lag poeng i fra nu,det gjør vi å,men det må minst 6 seire til for og berge plassen,31 poeng må til,sånn e det bare

EEE
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  Litjby Sat Jul 26, 2008 12:40 pm

Bananbja wrote:Skremmende dårlig av hjemmelaget i varmen på Guldbergaunet i dag. Det var vel like varmt for Skeid-spillerne også, så det er en unnskyldning som vanskelig kan brukes. Grusomt pasningsspill, og tap av 90% av duellene, et under at vi slapp unna så billig som vi gjorde.

Likevel, dagens råtne bananbørs blir som følger:

Hogan 9 Tar "nesten" alt, hans beste kamp i sfk-drakta. Redder ett større nederlag.
Westrum 1 Kun 1 poeng for oppmøte. Forferdelige pasninger som gir Skeid overganger.
Eek 2 Er hodet hans alt i Bodø kan han like godt reise oppover. Svak
Benum 4 Vinner noen dueller, og prøver i det minste. Best bak
Malmo 1 Grusomt pasningsspill, ikke med offensivt. Kan bare bli bedre.
Wiseth 2 Usynlig
Rishaug 2 Prøver og prøver, men.....
Bøkestad 2 Også han fraværende i dagens kamp
Rezmanyi 3 Får noen poeng for gode dødballer
Bye 3 Blir tatt ut av dagens kamp, kommer ikke til sjanser.
Høgaas 4 Jobber bra på topp, men blir for alene. Likevel en liten trussel for Skeid


Gibson -1 Hvorfor i huleste gir du skeid-spillerne et eldorado av bakrom? det var jo livsfarlig hver gang de slo langt.
Og byttene? Det er da ikke mulig å ta ut Bye og Eek når man skal opp og jage utligning på slutten!
Greit å sette inn Indahl, men da tar du ut en back og legger om til 4-3-3. Selv min avdøde bestemor klarer
å konkludere seg frem til dette. Skjønner ikke hva du tenker..........


Du er vel noe brutal nå, Bananbja? Husk at Skeid leder serien med god margin, og at tapet ble "hederlig".
Er enig med deg i at Hogan redder SFKs ære i dag, men vi kunne faktisk puttet et par mål selv også. Jeg vil ikke gi hele laget "strykkarakter", og er uenig i at Westrum spilte dårlig. Han og Benum var de beste i forsvarsrekka i dag. Eek tror jeg bare vi desverre må få på flyet nordover.
Westrum rydder faktisk opp i en del farlig situasjoner som bl.a. Eek er delaktig i å skape. Tror jeg vil gi flg. karakterer, om du spør;

Hogan 9
Westrum 4
Eek 2
Benum 4
Malmo 2
Wiseth 2
Rishaug 3
Bøkestad 3
Rezmanyi 3
Bye 4
Høgaas 5
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  gair Sat Jul 26, 2008 2:00 pm

Tåler eek god mostand? bare spør æ,såg i mot ett lag tidligere i år,var faktisk banens dårligste da å,kan ikke si kæm det e,blir kalt idiot her på denne siden!!!!!!!!!!!!!!

gair
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Backer

Post  Bananbja Sat Jul 26, 2008 2:24 pm

Du er vel noe brutal nå, Bananbja? Husk at Skeid leder serien med god margin, og at tapet ble "hederlig".
Er enig med deg i at Hogan redder SFKs ære i dag, men vi kunne faktisk puttet et par mål selv også. Jeg vil ikke gi hele laget "strykkarakter", og er uenig i at Westrum spilte dårlig. Han og Benum var de beste i forsvarsrekka i dag. Eek tror jeg bare vi desverre må få på flyet nordover.
Westrum rydder faktisk opp i en del farlig situasjoner som bl.a. Eek er delaktig i å skape. Tror jeg vil gi flg. karakterer, om du spør;

Jeg orker ikke starte noen krangel med deg, det ser faktisk ut som vi ellers vurderer ganske likt. Men min mening er at backspillet i denne kampen var tragisk. Fikk en av dem ballen endte det "alltid" opp med en farlig feilpasning. Skeids mål startet vel med en slik. At Westrum stopper noe skulle da bare mangle, når han ofte var skyld i elendigheten. Kanskje noe strengt satte karakterer, men ser man på Hogans prestasjoner i forhold fortjener de ikke bedre. Da burde han hatt 14 på en skala fra 1 til 10.

Fra en ting til en annen. Gibsons disponeringer.... Enormt bakrom i første omgang, Skeid var vel alene med keeper en 3-4 ganger.... Byttene? Man tar vel ikke ut Bye og Eek når man må utligne......? Ikke første gang Gibson "overasker"... artig å høre hva du mener om dette.

Bananbja
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  Litjby Sun Jul 27, 2008 12:34 am

[quote="Bananbja"]


Fra en ting til en annen. Gibsons disponeringer.... Enormt bakrom i første omgang, Skeid var vel alene med keeper en 3-4 ganger.... Byttene? Man tar vel ikke ut Bye og Eek når man må utligne......? Ikke første gang Gibson "overasker"... artig å høre hva du mener om dette.

Faktisk helt enig i din vurdering her. Bye burde vært på banen hele kampen - og kanskje burde Eek vært dyttet fremover de siste 10. Om vi taper 0-1 eller 0-3 slik kampen utvikler seg er "nesten uten betydning" så lenge vi har muligheten til å utligne.

La også merke til hvilke muligheter vi hadde fra benkplass. Indahl, Garnvik, Lillemark og Berre. Det er vel ikke spillere som direkte kan utfylle f. eks en plass i backrekka? Okay, så vet jeg at der er urettfedig å kritisere akkurat det når Brenne, Ovesen, Holmvik og Bjørsmo er skada, og at vi i utganspunktet er relativt godt besatt i forsvar når alle er skadefri, men jeg syns det så tomt ut i går - desverre.
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  henning Sun Jul 27, 2008 2:45 am

ikke si at alle disse gutta e skada,e det ikke asia tur da? Besøker familie,dere vet faen mæ ikke noe her,sjønner godt at folk føler sæ skada av og lese bare tull på dette forumet,tenkte æ skulle si i fra om 3 ting til.som æ veit kommer til og hende i høst,men gir faen,klubben råtner på rot snart.lilleby,du veit mere enn du vil siTTTTTTTTTTTTTT Heia Egge

henning
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  Agurken Sun Jul 27, 2008 4:02 am

Her er agurkbørsen min:

Hogan - 8 - Tar alt, men usikker på om han burde holdt ballen ved scoringen
Westrum - 2 - Rotete både offensivt og defensivt - Svak kamp av unggutten.
Benum - 4 - Best der bak. Gir ikke ved dørene og banker til.
Eek - 3 - Gjør mye rart, men vinner en del hodedueller. Utrygg med ballen i beina.
Malmo - 2 - Samme som Westrum
Wiseth - 4 - Prøver iherdig, lykkes bare iblant.
Rezmanyi - 2 - Ingen god kamp av ungarerreren, virker tung.
Bøkestad - 3 - Kjemper hele tiden, men får ikke tatt kontrollen over midtbanen.
Rishaug - 4 - Gode pasninger, men sammen med laget faller han ned i kvalitet etter hvert.
Høgaas - 3 - Ikke det samme drivet vi har sett tidligere, men lider nok av at han ikke får nok service fra medspillerne
Bye - 3 - Kjemper der fremme, men får umulige arbeidsforhold.

Agurken
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  heiaSFK Sun Jul 27, 2008 6:43 am

"Fra en ting til en annen. Gibsons disponeringer.... Enormt bakrom i første omgang, Skeid var vel alene med keeper en 3-4 ganger.... Byttene? Man tar vel ikke ut Bye og Eek når man må utligne......? Ikke første gang Gibson "overasker"... artig å høre hva du mener om dette"



Fra der jeg satt på tribunen så det faktisk ut som Eek signaliserte at han ville byttes ut. Ellers er jeg enig i at det er merkelig å ta ut Bye. Bra å få inn Indahl, men det hadde vært bedre å ta ut en overraskende svak Rezmanyi og dytte Wiseth ned i forsvar.

Ellers var det ikke særlig overbevisende spill av serielederen i første omgang, med litt mer marginer på vår side, kunne vi ledet. Andre omgang var deriomt direkte svak av SFK. Hva er det egentlig som skjer med pasningsspillet?
Syns også unge Westrum fortjener honnør for at han ikke knakk helt etter en skrekkelig førsteomgang. Han spilte seg opp i andre.

heiaSFK

Posts : 40
Join date : 2008-03-24

Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  Litjby Sun Jul 27, 2008 10:09 am

henning wrote:ikke si at alle disse gutta e skada,e det ikke asia tur da? Besøker familie,dere vet faen mæ ikke noe her,sjønner godt at folk føler sæ skada av og lese bare tull på dette forumet,tenkte æ skulle si i fra om 3 ting til.som æ veit kommer til og hende i høst,men gir faen,klubben råtner på rot snart.lilleby,du veit mere enn du vil siTTTTTTTTTTTTTT Heia Egge


Hva vet vel jeg.... Razz
Litjby vet vel "litt tå kvart", også at jeg er enig i "Heia Egge" Wink
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  Kokken Sun Jul 27, 2008 1:54 pm

Rykker ned tror nå jeg da!

Kokken
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  Potetper Sun Jul 27, 2008 2:32 pm

Hvor mye bananlikør drakk du før du gikk på kampen, Bjarne? Etter å ha lest en del innlegg av deg her inne, er min konklusjon klar: Du topper børsen over de mest negative SFK-supporterne (hvis du i det hele tattkan kalle deg det).

Er (nok en gang) mest enig med Litjbys vurderinger av spillernes innsats og hele laget. Husk at Skeid er serieleder. De har et godt organisert forsvar som drepte de fleste SFK-initiativene effektivt. Ikke lett for SFKs fosvar og midtbane å finne gode oppspillsmuligheter framover da. Spissene våre ble både godt passet på i tillegg til at de gjemte seg for mye for medspillerne sine.

Ingen tvil om at Hogan var lagets beste. Når han ikke gjør tabber, er han SFKs viktigste spiller.

Potetper
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty RE: Steinkjer - Skeid

Post  Yoko Mon Jul 28, 2008 12:51 am

Uansett om det er serieleder eller KIL/Hemne som er på besøk så må det gå an å slå pasninger til lagkameratene. Maken til ukonsentrert spill skal en lete lenge etter. Eller er det rett og slett mangel på ferdigheter? Selv mener jeg det er en sterk blanding. Horribelt pasningsspill og backene vi startet med holder jo ikke jr.nivå engang. Westrum var jo en av Skeids beste spillere. Totalt fraværende og en av de svakeste opptredene jeg har sett på Guldbergaunet på en stund.

Nei, igjen er det for mange primadonna nykker på enkelte "lokale" spillere. At det går an...enkelte opptrer jo som om de er en gave til fotballen...fytti katta!

Her må det en holdningsendring til ellers frykter jeg det blir 3.divisjon i 2009.

Yoko
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Bananlikør

Post  Bananbja Mon Jul 28, 2008 11:29 am

Hvor mye bananlikør drakk du før du gikk på kampen, Bjarne? Etter å ha lest en del innlegg av deg her inne, er min konklusjon klar: Du topper børsen over de mest negative SFK-supporterne (hvis du i det hele tattkan kalle deg det).

Les børsen i adresseavisa, den er vel ikke så veldig ulik min. Du må gjerne sy puter under armene på spillerne, men da får du et resultat som heter 3.div. Synes det er bedre å være ærlig å kalle en spade for en spade, tror at man kun ved meningsutvekslinger oppnår fremgang. Kanskje ikke som du virker å gjøre, bare dilte etter å se hvor ferden ender. Spillerne bør få skryt når de fortjener det, og kritikk når det er berettiget.

Ser du er mest enig i Litjby's vurderinger, de er vel ikke så veldig ulike når det kommer til stykket.......

Min berettigelse som sfk-supporter kan du stille spørsmål med når du har trampet på Guldbergaunet i en del sesonger til, akkurat der tar jeg ei kritikk fra hvem som helst.

Uansett, prøv og hold deg mer innendørs, du har symptomer som tyder på heteslag......... Ikke rart i denne varmen.

Ha en fin dag da!

Bananbja
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  Potetper Tue Jul 29, 2008 12:24 am

Kall gjerne en spade en spade, men slutt å spre møkk med den. Du har skrevet ganske mange innlegg på dette forumet, og bortsett fra ett har de vært preget av syting, usaklig kritikk og nedrakking av enkeltpersoner på og rundt laget. Da SFK slo Kristiansund, greide t.o.m. ikke du å finne noe negativt å henge deg opp i. Verken PC, Titten eller andre av de gamle gutta er med på SFK anno 2008, og laget blir ikke bedre hvis du og andre hele tiden forteller dagens spillere at de er så mye dårligere enn sine forgjengere. Noe som selvsagt er det reneste vås. De spilte stort sett i 2. div på den tiden også.

Mest tarvelig er det når du lar det gå ut over de yngste og minste etablerte spillerne, slik som den børsen din fra sist kamp. Den er fullstendig usaklig og grunnløs. Mange av oss andre skjønte at de såkalte feilpasningene fra backene du kritiserer var avtalte oppspill som ikke ble fulgt opp av de som skulle motta dem. Forsvaret kunne absolutt vært bedre i denne kampen, men det blir helt feil å gi backene ansvaret for dette – spesielt når årsaken til Skeids mål lå i midtforsvaret.

At en grinebiter på tribunen tømmer eder og galle over enkeltspillere, er så sin sak. Verre er det at T-A nok en gang dummer seg totalt ut med børspoengene. Alle som har fulgt med litt på spillebørser gjennom årene, vet at det ikke kan gis karakter 1 til noen på et lag som bare taper med ett mål mot serielederen. Inkompetent og ukvalifisert og fullstendig på trynet! Påberop deg gjerne børsen i Adressa. Den er i hvert fall litt mer nyansert enn deg og T-A, men et tydelig tegn på at journalistene fra avisene snakker med hverandre om poengsettingen slik at de ikke dummer seg ut i forhold til hverandre.

Ettersom du tydeligvis har det så fælt når SFK spiller på Guldbergaunet, anbefaler jeg at du heller ror ut på Rauskjæret og setter deg mens kampen pågår. Én ting er at du vil få det bedre. Også vi andre, som slipper å forholde oss til all gørr du greier å få ut av deg etter hver kamp. Dem du rammer mest med det du gjør, er de som seriøst jobber og sliter for laget hver eneste dag. De har fortjent bedre. Det kan du tenke på der ute på Rauskjæret.

Potetper
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  Labb Tue Jul 29, 2008 9:39 am

Gøy på landet,sånt nå har ikke vi i byen..Skummelt og si noe her i forumet...men e vel sånn det skal være i stor steinkjer...slutt og sutre om børsen..dette e like tåpelig som det han Gibson kommer med etter kampene som e vunnet,vi spiller som ett topplag! Har bare hatt 1 dårlig kamp i år,i mot lfk,æ spør mæ vorfor SFK ikke ligger opp i toppen med 33 poeng og ikke 13 poeng.trur ikke dette laget e godt nok,det e fakta:((((((((

Labb
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  Bananbja Tue Jul 29, 2008 2:23 pm

Vet ikke helt om jeg skal føle meg beæret eller fornærmet over at du driver å holder statistikk over innleggene mine her. Du må bare holde på... føler meg rimelig trygg på å ha gitt både ris og ros når dette har vært passende. Den eneste som jeg generellt har vært, og er kritisk til er vel Gibson selv, noe jeg mener er berettiget da laget er dårligere nå enn da han tok over. Men nok om det...

Mest tarvelig er det når du lar det gå ut over de yngste og minste etablerte spillerne, slik som den børsen din fra sist kamp. Den er fullstendig usaklig og grunnløs.
Kan ta litt selvkritikk her, kanskje unødvendig å slakte backene selv om jeg fortsatt mener kritikken gjenspeiler prestasjonene. Litt lite gjennomtenkt av meg å la umiddelbare følelser styre skrivingen.

Mange av oss andre skjønte at de såkalte feilpasningene fra backene du kritiserer var avtalte oppspill som ikke ble fulgt opp av de som skulle motta dem.
Dette er bare tull, hadde pasningene blitt slått langt og upresist kunne du brukt dette argumentet. Men mot Skeid florerte det med feilpasninger på 5-10-15 meter som stadig førte til farlige overganger for bortelaget. Regner med at man som back skal variere sine pasninger fremover i banen med å slå i bakrom, på møtende spill. eller vinkle inn sentralt. Problemet var at de fleste pasningene var for svake/dårlige til å nå noen av disse oppspillspunktene.

spesielt når årsaken til Skeids mål lå i midtforsvaret
Selvsagt skal midtforsvaret ta sin del av skylden, men klarer du å følge spillet i flere en ett trekk, ser du at elendigheten starter med en feilpasning.........

Alle som har fulgt med litt på spillebørser gjennom årene, vet at det ikke kan gis karakter 1 til noen på et lag som bare taper med ett mål mot serielederen.
? Fordi........ Karakterer bør vel gis ut i fra prestasjonene som blir levert ute på banen, ikke nødvendigvis hva resultattavla sier. Hogan redder oss så til de grader mot Skeid, hvorfor skal andre spillere få høyere karakter på børsene fordi de har en god keeper.......

Inkompetent og ukvalifisert og fullstendig på trynet!
Er vel nokså beskrivende på innlegget ditt. Hvordan i helvete kan du ha så stor tro på egne fotballfaglige vurderinger at du forsøker å undergrave andres, det være seg media eller enkeltpersoners. Ut i fra det du skriver virker ikke fotballkunnskapen overveldende, virker snarere som om jeg har trampet deg på tærne ved å kritisere noen av dine nærmeste.

Ettersom du tydeligvis har det så fælt når SFK spiller på Guldbergaunet
Liten korreks, Jeg har det fælt når SFK spiller DÅRLIG på Guldbergaunet, har ikke du......

Tror jeg står over turen til Rauskjæret, selv om det virker fristende i varmen. Stiller i utgangspunktet positiv til neste hjemmekamp, håper på det beste, men kan ikke love å la være å skrive noen linjer etterpå, det være seg positivt eller negativt. Du får vel egentlig bare lære deg å leve med det.

Bananbja
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  Litjby Tue Jul 29, 2008 3:20 pm

Vi har vel ikke direkte flaks, heller da;

Keeper Gary Hogan har pådratt seg et brudd i håndleddet og ble operert på Levanger Sykehus i dag, og er ute til September. Skaden ble han påført under kampen mot Skarbøvik og han gjennomførte derved kampen mot Skeid med brukket håndledd, Gibson sier det viser Hogans sterke karakter. Hogan ønsker å takke kriurgen Jon Olav Stokke for en vellyket operasjon og at den ble tatt så raskt etter at det ble påvist brudd. Operasjonen ble gjennomført med en helt ny teknikk, noe som gjør at han allerede kan bruke armen og vil være tilbake i spill mye rasker
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  Litjby Thu Jul 31, 2008 12:47 am

26.07.2008
Steinkjer - Skeid Fotb. 0-1 (0-0)
Stadion: Guldbergaunet stadion

Det var alltid en tuff kamp før SFK som hade problem med passninger og fikk ikke kommer igång riktigt men mycket berøm til Skeid som visa varfør laget har færrest baklengs i serien. Bunnsolide rakt igenom! Svart at brytter ner. Det samma med SFK keeper Gary Hogan som visade storspel igjen. Med tre tønårigar i fyrbaklinje og Eek som fikk kleve av plannen pga sykdom, dette kamp var alltid en tuff test men en kamp som man gør sitt beste men dette var ikke gå nok før dagen mot serieledare Skeid.

Navn

Poeng Inn
min. Ut
min. Ant
Mål Lagets Beste
Gary Hogan 6 . . . ****
Jonas Benum 3 . . .
Karl Morten Eek 2 . 75 .
Jonas S. Wiseth 3 . . .
Andreas Rishaug 4 . . .
Gyorgy Rezmanyi 3 . . .
Bendik Bye 3 . 80 .
Dag Ivar Indahl . 80 . .
Fredrik Høgaas 4 . . .
Eirik Garnvik . 75 . .
Oskar Malmo 2 . . .
Kim Westrum 3 . . .
Jørgen Bøkestad 3 . . .
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Steinkjer - Skeid Empty Re: Steinkjer - Skeid

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum