S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa

Go down

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa Empty 07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa

Post  Viking Thu May 05, 2011 3:13 am

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa Steinkjer_FK-logo-CA5B5CC223-seeklogo.com vs.


Lørdag 7. mai er det påny hjemmekamp, og denne gangen er det Arne Erlandsens Ullensaker/Kisa som er gjestende lag på Guldbergaunet Stadion. Ullensaker/Kisa har tatt 5 poeng på årets første 3 kamper etter seier over Levanger forrige serierunde, samt to uavgjorte kamper mot Lørenskog og Byåsen. Steinkjer har åpnet med 1 seier mot Nardo, men med tap i de to andre kampene så langt i år. Bortelaget er, kanskje ikke overraskende med tanke på Erlandsens fotballfilosofi, et lag som hverken scorer mye eller slipper inn mange mål. Målforskjellen så langt er 4-3, mens Steinkjer kan skilte med 8-12.

Ullensaker/Kisa slår en del lange baller opp på sine 2 spisser i sin 4-4-2-formasjon, og man kan forvente seg en kamp med mange dueller. Det blir derfor spennende å se om Steinkjer kan klare å spille sitt eget spill, eller om man blir med på en luftkrig. Den vil man mest sannsynlig tape. Klarer man å holde ballen langs bakken - slik man ofte gjør på Guldbergaunet Stadion - så skal det være fint mulig å slå gjestene fra østlandet.

Steinkjer har i den siste tiden slitt med både skader og sykdom i sin tropp, og det er usikkert hvem som blir klar til helgens kamp. Gyorgy Rezmanyi har slitt med en vond ankel, mens Kim Rune Ovesen har hatt problemer med lysken. Begge disse stod også over i cupkampen mot Levanger på søndag. Ole Haugen og Kim Rune Holmvik har slitt med sykdom den siste tiden, men begge er ventet å trene denne uken, kanskje allerede i dag. Eirik Nordseth har slitt med en vond hamstring etter kampen mot Levanger, men det er fortsatt usikkert om det er en strekkskade, eller om det bare er en kraftig lårhøne. Keeper Gary Hogan står nok i mål til helgen også, men han står nok forholdsvis halvskadet i målet, slik han har gjort de seneste kampene. Kampen mot Levanger beviser vel at det ikke har så mye å si, all den tid han var banens gigant med klar margin. David Belsvik har etter det jeg erfarer fremdeles karantene etter at han pådro seg rødt kort i 3-1-seieren over Nardo for to uker siden. Blant de som har vært ute i en god tid, så er vel fremdeles ikke Sondre Nylund (ankel) og Benjamin Vådahl (kne) klare for kamp ennå. Oskar Malmo gikk ut i pausen mot Levanger i helgen, og det er usikkert om han er klar for spill på lørdag. Lars Asbjørn Holmvik - som er tilbake i god form etter sitt comeback for SFK - har hatt problemer med lysken den siste tiden. Det er også usikkert om han blir klar for spill mot Ullensaker/Kisa.

Alt i alt en lang skadeliste for SFK, men det er ventet at mange av spillerne rekker kampen. Det skal uansett bli en utfordring å sette opp laget, og jeg tror nok SFKs trenerteam har en utfordring fremfor seg. Selv ønsker jeg meg følgende startellever:

Gary Hogan

Lars Asbjørn Holmvik - Kim Rune Ovesen - Vegard Fiske - Oskar Malmo

Ola Westerhus - Eirik Nordseth/Gyorgy Rezmanyi (avhengig av hvem av de som blir klar til kamp)

Tore Myrslo - Olav Råstad - Christian Rennan

Vegard Alstad Sunde


Håper både Rezmanyi og Nordseth blir klare til kamp. Om Kim Rune Holmvik blir klar, så er det vel på tide å gi ham noen minutter.

Viking
Guest


Back to top Go down

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa Empty Re: 07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa

Post  Viking Thu May 05, 2011 3:15 am

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa Ullensaker_Kisa_IL-logo-9CAE2D0593-seeklogo.com

Ullensaker/Kisas logo ble ikke med.

Viking
Guest


Back to top Go down

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa Empty Re: 07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa

Post  olga Fri May 06, 2011 1:34 am

Jja slike innlegg vil jeg gjerne lese mer av. Svært informativt og interessant lesestoff om Sfk. Smile

olga
Guest


Back to top Go down

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa Empty Re: 07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa

Post  Tiril Fri May 06, 2011 2:42 pm

Sorry at jeg ikke har postet tilbakemelding på denne meldingen før nå, men dette liker jeg. Det er en fryd å lese en seriøs betraktning fra sidelinjen. Eller er det sidelinjen?
Viking? Hm, det skulle vel aldri være en dane? Harald Blåtann Svein Tjugesjkegg var danekonger - mon tro om har vi fått æren av å se tilbakekomsten av Ivar Beinløse (norrønt Ívarr inn beinlausi) (ca 794 – 872) var kallenavnet på Ivar Ragnarsson, sønn av den legendariske Ragnar Lodbrok. Lodbrok eller ikke. Ivar, hjertelig velkommen tilbake, spre gjerne budskapet på gammalnorsk som tidligere! Very Happy

Takk!

Tiril
Guest


Back to top Go down

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa Empty Re: 07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa

Post  Ivar Sat May 07, 2011 2:52 am

Det er nok ikkje eg som er tilbake, så det fine åpningsinnlegget skal eg ikkje ta æra for:-) Men det må seiast at kampen er klokka 1500, ikkje 1600.

Ivar
Guest


Back to top Go down

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa Empty Re: 07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa

Post  Tiril Sat May 07, 2011 4:45 am

NÅ er du iallefall tilbake! Velkommen skal du være! Very Happy

Tiril
Guest


Back to top Go down

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa Empty Re: 07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa

Post  Yuru Sat May 07, 2011 8:03 am

Er på Gaunet nå. Pause. Vanvittig ufortjent at det står 1-2. Dommerfiasko. Jeg er så sint, så sint. Vi spiller faktisk ikke så ille, men dommerpæta ødeleggel hele forbanna kampen. Ps! Hvis du er i tvil om straffe og spør linjedommer om det samme og han det ikke er straffe, så dømmer du faan meg ikke straffe! Dommern er faktisk fra Levanger. Grrr!!!!

Yuru
Guest


Back to top Go down

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa Empty Re: 07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa

Post  Tauger Sat May 07, 2011 9:54 am

Tauger er også tilbake! Nå er vi snart fulltallig! Jeg var også på Gulbergaunet, men kan ikke si at jeg udelt melder meg på hylekoret mot dommeren. Vel gjorde han noen blundere og var inkonsekvent ved et par anledninger, med dog. Utligningsmålet var uflaks. Halvdårlig klarering som en UK-mann dundrer i mål på hel volley. Jeg føler meg ganske trygg på at han ikke har scoret mange slike mål i sin karriere. 1-2 målet er en ganske uforståelig dommeravgjørelse, men de formelig oste usikkierhet av pipeblåserern, og selvsagt måtte tvilen komme UK til gode. Første omgang er slett ikke elendig. Andre omgang sier jeg ingenting om - den var helt elendig. Taugerbørsen:

[b]Gary Hogan:
Skadet og sur Ire. Ingen tigersprang i dag, men selvsagt solid.
Titten: Nja. Sinna han også. Taklingsterk men lite plasseringsdyktig. Flere kamper gijør nok Titten godt.
Morten Berre: Nei. Ikke god nok i dag, desverre. Blir for lett å lure. Temposvak.
Vegard Fiske: Forsvarets beste nok en gang. Imponerende av en 17-åring!
Oscar Malmo: Hm. God første ti, men mye dårligerer ettehvert. Humørspiller uten humør?

Olav Råstad: Ok, men ikke sjefen han kan være.
Yuri: Ok, vil mye, men blir tydelig for sliten.
Ola Westerhus: Ok, midtbanens elegant - men får lite hjelp.
Tore Myrslo: Vetranlaugets best? Fjas. Det må være fordi veteranene ikke har lær seg navnet til "de nye" ennå. Svak!
Kent Skalmerås: Tja. Synlig, men lite involvert. Ikke noe tanksenter akkurat.

Kokken: Får mye pluss for innsats og vilje, men sliter med at han ikke får noe å jobbe med.


Kim Rune Holmvik: Ble mer fart på venstresiden når Kimmen kom inn. Tror det kan bli bra!
Ellers var det godt å se at Sondre Nylund og Christian Rennan fikk fem minutter uten å direkte utmerke seg.


De som ikke var der:
Benjamin Vådahl: Dårlig kne. Super-spissmannen som på en eller måte er i ferd med å koke bort i kålen
Kim Rune Ovesen: Bortreist og plagsomt lite kampklar. Borte vekk?
Erik Nordseth: Savnes i sitt fravær med lyskeproblemer.
Ola Haugen: ??


Hva kan vi gjøre? For det finnes lyspunkter, så absolutt. Mitt umiddelbare forslag er å finne en spiss som scorer mål og lager nedfallsfrukt og andreballer til kokken. Han finnes og heter Ola Westerhus. Flink til å holde på ball og skaper rom. Det andre man må gjøre er å finne en backrekke som holder mål. Forbaska synd at vi ikke lot Julien komme til Guldbergaunet. Kritikkverdig, intet mindre. Sånn som ståa er nå bør Lie Malmo eller evnt. Ovesen spille stopper sammen med Fiske. Berre må få en liten pause. Belsvij er tilbake i neste kamp mot Levanger, men da må hodet være skrudd på. Det samme selvsagt Malmo. Med både Malmo og Belsvik i forsvaret kan alt skje, men samtidig kan begge være knakende god. Og for pokker - spør pent om ikke Rune Sotberg kan gjøre comback! Ryktene vil ha det til at han spiller på Egge eller igjen, men det er han alt for god til. Kan spille både stopper og spiss. Løsningene er der, det gjelder bare å bruk dem riktig!

Lykke til videre! Very Happy

Tauger
Guest


Back to top Go down

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa Empty Re: 07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa

Post  avisa Sat May 07, 2011 11:37 am

Trønder-avisa sier 12-2 i målsjanser.addressa sier 14-3. må være meget god i mål Hogan:))

avisa
Guest


Back to top Go down

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa Empty Re: 07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa

Post  Admin Tue May 10, 2011 2:32 am

Hulk wrote:.......

Kan med sikkerhet bekrefte at han satt på Oskar's og tok seg en pils.

Useriøst av .... på dette nivået!


Moderator har fjernet deler av dette inlegget og minner samtidig om at direkte sverting personangrep ikke skal forekomme uten at fakta kan legges frem. Ved evnt. slikte saker kommer moderator til å be om posters fulle navn under inlegget. Hvis dette mangler, vil innlegget bli fjernet.

Admin
Admin

Posts : 20
Join date : 2008-01-28

https://steinkjerfk.aforumfree.com

Back to top Go down

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa Empty Re: 07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa

Post  Ragnar Tue May 10, 2011 5:02 am

At man tar seg én pils er uansett ikke noen katastrofe. Om dette stemmer, hvilket vi ikke vet noe om, så har det ikke så mye å si, da han var en av lagets beste under kampen. Det er lov med litt skjønn!

Ragnar
Guest


Back to top Go down

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa Empty Re: 07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa

Post  Hulk Tue May 10, 2011 7:39 am

Kanskje du ikke vet, men det gjør jeg! Spør han.

Enig i at det ikke er noen katastrofe og at ha sto godt i mål under kampen.

Men med en relativt ung spillergruppe så sender han ikke akkurat ut signaler om å være et godt forbilde. Etter min mening bør en i hans posisjon være et forbilde på og utenfor banen. Men men.. alle klubber har vel sine retningslinjer ang holdninger. Noen må jo være dårlig her også..


Hulk
Guest


Back to top Go down

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa Empty Re: 07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa

Post  Admin Tue May 10, 2011 8:17 am

"Hulk". Moderator forstår hva du sier. Hvis du står for din observasjon syns jeg du skal poste innlegget ditt med fullt navn og jeg vil registrere det tilbake som plausibel vitneobservasjon.

Admin
Admin

Posts : 20
Join date : 2008-01-28

https://steinkjerfk.aforumfree.com

Back to top Go down

07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa Empty Re: 07.05.11 klokken 16.00 - Steinkjer FK - Ullensaker/Kisa

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum