S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Steinkjer - Verdal

Go down

Steinkjer - Verdal Empty Steinkjer - Verdal

Post  Walter Sat Feb 12, 2011 11:52 am

Vi vant 2-1 i en kamp hvor vi fikk bra motstand av et hard kjempende Verdalslag som jeg tror vil hevde seg svært bra i 3. div. i år. Vi gjorde mange bytter utover i 2. omgangen, noe som gjorde at det ble litt ustrukturert mot slutten. Westerhus og Kokken scoret for oss i første omgang! Bra matching!!

I tillegg hadde i en ny midtsopper i aksjon. 23 år gamle Kent Skalmerås fra Rissa. Han imponerte stort mot raske Verdal-angripere!

Positiv!

Walter
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Verdal Empty Raske?

Post  Tiril Sun Feb 13, 2011 6:50 pm

Raske verdal spillere? da lurer jeg på hvilken kamp du har sett? For Trond Iversen spilte alene som spiss i 4-3-3 til Verdal ! Så tror nok du må skaffe deg briller !

Tiril
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Verdal Empty Re: Steinkjer - Verdal

Post  Tiril Mon Feb 14, 2011 7:21 am

For det første, ikke bruk nicket mitt. Og Walter: Bra du er positiv! Joda, Verdal hadde to raske indreløpere. Iversen er ikke rask, men lur.

Tiril
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Verdal Empty Verdal

Post  Tiril Mon Feb 14, 2011 5:09 pm

Nå må du slutte å late som at du er Tiril. Jeg blir forbannet! Slutt å ta mitt nick.. For det første så var ingen av indreløperene til Verdal rask, Verdal hadde en spiller som har et brukbart tempo og det er Sigurd Olsen! De hadde Brenne og en annen seg midtstopper! For det andre så er Trond Iversen LANGT ifra lur, kun sutter og sutter på den "lette" kroppen!

Tiril
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Verdal Empty Verdal

Post  Torild Mon Feb 14, 2011 5:11 pm

Jeg er helt enig med deg Tiril! Verdal har ingen kvalitetsspillere overhodet! Dagens beste mann hos SFK var uten tvil den lovende høyrebacken David Belsvik. Makan til hurtighet og pasningsfot har vi ikke sett siden Kenneth Hoseth var i SFK trøya! Denne spilleren kommer til å bli solgt iløpet av Januar vinduet!

Torild
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Verdal Empty Re: Steinkjer - Verdal

Post  verdal Mon Feb 14, 2011 6:25 pm

Sfk har sikker mange gode spillere. Vinner knapt 2-1.Gå i dere selv før dere skriver at Verdal ikke har brukbare spillere.

verdal
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Verdal Empty Verdal

Post  Torild Mon Feb 14, 2011 6:51 pm

Verdal, rykke rett ned!

Torild
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Verdal Empty Belsvik

Post  Tovelill Tue Feb 15, 2011 7:01 pm

Har fulgt med denne Belsvik over en lengre periode!

Jeg har rangert han som (kanskje) det største lovende talentet i Nord-Trøndelag.
Treningsmessig er denne gutten i suveren tet, her snakker vi 3t, ski, håndball og fotball. Han er uten tvil en slik 24 timers idrettsutøver der kosthold og søvn står i fokus. Han har tatt utrolig store steg i den siste tiden og det var et "råtte" res mellom de nordtrønderske klubbene om å signere den unggutten. Har også blitt linket opp mot U21-Landslaget etter fjoråret.
Jeg personlig ville heller sett Belsvik på høyrekanten, med den enorme hurtigheten og den presise innleggsfoten som denne gutten har medfødt. Jeg har satt opp noen plusser og minuser ved ferdighetene til denne MEGET lovende unggutten :

+ Kosthold og søvn
* Treningsvilje
* En spiller som liker de store kampene
* En ledertype uten dimensjoner
* Uten tvil SFK's beste i 2010

- Snus og røyk !

Spørsmålet er, hvor lenge kan vi holde på denne gutten?


Tovelill
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Verdal Empty haha

Post  Snåsaman Wed Feb 16, 2011 2:38 am

Belsvik legger opp etter denne sessongen!!! på tide...

Snåsaman
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Verdal Empty Re: Steinkjer - Verdal

Post  LOLZ Wed Feb 16, 2011 4:06 am

Belsvik er på byen annenhver helg. Så da tror jeg ikke vi snakker om samme person her.
Linket til U-21 er jo helt feil. Å den berømte foten du snakket om har jeg aldri sett. Fart har han, men ikke så mye mer en det.

LOLZ
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Verdal Empty Belsvik

Post  Tovelill Wed Feb 16, 2011 6:32 am

Lolz - Jeg ser tydelig at du har null fotballforståelse og fotballfaglig bakgrunn til å uttale deg om denne saken.
David Belsvik har vært avholdsmann siden han ble konfirmert. Så dette er FORKASTELIG at du skriver på dette forumet. Hvis du ikke mener David Belsvik har pasningsfot så river jeg meg i håret, han har en meget høyere standard enn f.eks Sondre Nylund! Skam deg Lolz!

Tovelill
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Verdal Empty Re: Steinkjer - Verdal

Post  LOLZ Wed Feb 16, 2011 9:03 am

Kjære Tonelill.
Kan godt være at han er avholds, se va jeg skriver i det andre innlegget. "Han er på byen annenhver helg" sier ikke at han drikker. Du kan bare rive deg i håret, for den passningsforen er ikke så bra som du skal ha det til. Jeg har sett mange kamper av SFK i 2010 og 2009 å den foten er ikke allverden. Men såklart er det lov å ha forskjellige meninger her. Sier heller ikke at han er en dårlig fotballspiller, men at han er typisk 24-timersutøver den ser jeg ikke. Dra på guldbergaunet å se kampen som spilles nå du, så får du se at den foten ikke er så bra som du skal ha det til.

LOLZ
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Verdal Empty Re: Steinkjer - Verdal

Post  doo Thu Feb 17, 2011 2:27 am

SFK har hentet i verfall 1 spiller som liker og feste døgnet rundt. Sier litt om Holmen når han henter ein slik spiller. når klubben lenger sør ikke vil ha denne spillern burde det kansje ringe ein bjelle til Holmen.

doo
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Verdal Empty Re: Steinkjer - Verdal

Post  Tante Thu Feb 17, 2011 2:35 am

Fjols! David Beslvik er en flott type, både på og utenfor banen. David er en knakende god 2. divisjonspiller som jobber flittig og nøye for å nå sine mål på fotballbanen. For å si det enkelt så var et faktisk David som måtte "ta over" plassene etterhvert som backrekka forsvant i fjor.

Og du Levangermannen som poster dritt om Steinkjer og Kokken osv. Lær deg å skrive - det blir så enkelt å se hvilke innlegg du har skrevet her på forumet når du er en notorisk feilskriver med de samme gjentatte ordfeilene i hver innlegg.

Flott at Kokken er en hurragutt. De skal ikke forbause meg om han putter 15 mål i år også!

Tante
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Verdal Empty Re: Steinkjer - Verdal

Post  fjols Thu Feb 17, 2011 4:47 am

du e faktisk ein stor fjols tante.bare tull og tøys i alle dine innlegg i flere år med annet nick.Alle disse spillerne som du påstod skulle spille for SFK i 2011 har faktisk forsvunnet. Ingen på SFK kommer til og putte 15 mål denne sesongen i serien.slutt og legge så store ord i dine innlegg så kansje noen tror du e bedre en de som ikke e så gode i skrive rett.

fjols
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Verdal Empty .

Post  Tiril Wed Feb 23, 2011 9:45 pm

Fjols - Trur du må lær dæ å skriv norsk!

Tiril
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Verdal Empty Re: Steinkjer - Verdal

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum