S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Levanger FK - Steinkjer FK

Go down

Levanger FK - Steinkjer FK Empty Levanger FK - Steinkjer FK

Post  Kenneth Mon Sep 06, 2010 3:11 am

Igjen en kamp mellom 2 bunnlag. Men uansett hvor man ligger på tabellen så er dette en kamp som går i en egen verden.

Leser i T-A at David Belsvik må stå over grunnet kort. Tror også Skeie og Flakk i Levanger må stå over uten at det har så mye å si tror jeg.

Meldes 16 grader og lettskyet så været bør bringe masse folk til moan. Ut fra TVbildene så er gressmatta helt strøken også.

Kenneth
Guest


Back to top Go down

Levanger FK - Steinkjer FK Empty Heisann

Post  Hei Thu Sep 09, 2010 12:35 am

Dette er merkelig. Når klubben taper 7 kamper og Råstad drar til bodø i sinne osv da er folk på forumet å klager men 3 dager før lokaloppgjør så er det helt stille!

Hei
Guest


Back to top Go down

Levanger FK - Steinkjer FK Empty Ingen suspensjon for LFK

Post  PIL-LFK Thu Sep 09, 2010 12:28 pm

Andreas Skeie står oppført med 2 gule kort og står ikke over mot SFK.

Lars Emil J. Flakk står oppført med 3+1 gule kort og står ikke over mot SFK.

Disse spillerene er de eneste i fare hvis de skulle få gult kort mot SFK, da står de over neste kamp mot KBK i Kristiansund!


Hvis begge disse hadde stått over mot SFK ville jeg sagt at det hadde svekket LFK. Regner med at begge disse starter mot SFK nemlig.



St PIL


PIL-LFK
Guest


Back to top Go down

Levanger FK - Steinkjer FK Empty Re: Levanger FK - Steinkjer FK

Post  Litjby Thu Sep 09, 2010 2:06 pm

Gapstkratter av oppslaget på LFK sine hjemmesider. På mange måter historieløst, men sannsynligvis utilsiktet. Hvis man lar utsagnet stå vil jeg vise til et gamelt folkeeventyr, eller en ballade om du vil, som nok vil dekke helgens begivenhet. La meg først fortelle dere litt om balladen "Storebror og Lillebror".
"Storebror og Lillebror" er en folkevise som er kjent fra Trøndelag, Telemark, Agder og Rogaland. Den er også kjent fra Sverige og Danmark. En dansk versjon er trykt i boka om "Kjempeviseboka" som omhandler danske helter. Nok tørre fakta. Her er et lite utdrag, eller rettere sagt et resyme: Ridderen Lillebror drar ut for å fri til en møy. Utenfor borgen hennes ser han femten kverner som går i blod fra de frierne som har prøvd seg tidligere, og utenfor porten står hodene på staker. Lillebror går likevel inn, og må slåss med hundrevis av kjemper. Visa kan slutte på flere måter: Lillebror vinner kampen og rir bort med møya. Lillebror tar henne med hjem og setter barn på henne og drar sin veg, eller han faller i kamp med brødrene hennes da hun nevner navnet hans.

Velg det som passer dere best, kjære Levanger-patrioter. Jeg for min del konkluderer med at Levanger FK aldri vil komme opp på de høyder SIFK og SFK har vært. Historien forteller at Steinkjer Fotballklubb er og har vært klubben som folk flest forbinder med toppfotball i Nord-Trøndelag.

Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Levanger FK - Steinkjer FK Empty Re: Levanger FK - Steinkjer FK

Post  Egil Fri Sep 10, 2010 1:54 am

Bare morsomt syns jeg. Skape litt blest rundt kampen. T-A er jo fraværende men kom fort når sjefen i LFK kom med dette på hjemmesiden.
Lenge siden det har vært liv rundt kampen så der gjorde de ett morsomt valg! Dette skaper jo debatt, interesse, publikum!

Egil
Guest


Back to top Go down

Levanger FK - Steinkjer FK Empty Re: Levanger FK - Steinkjer FK

Post  ??? Fri Sep 10, 2010 12:07 pm

Har vært? LFK har vært bedre i flere år no. Så stolt av gammel tiden på steinkjer at klubben ikke kommer sæ videre.Bare på denne siden folk greier og si at singaas,sakshaug og andre gammle spillere må knyte skoene for og berge plassen i 2 div.Greit at SFK hadde et stor lag for 40 år siden.men fakta e at klubben ikke har det for tiden. Kommer ikke videre klubben så lenge gode spillere drar til andre klubber tvert dem viser litt talent. akkurat det samme på levanger. kampen i morgen blir jevn 3-1.

???
Guest


Back to top Go down

Levanger FK - Steinkjer FK Empty Re: Levanger FK - Steinkjer FK

Post  Litjby Sat Sep 11, 2010 12:19 pm

haha.... :-D Gratulerer med seieren. Den var veldig fortjent!
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Levanger FK - Steinkjer FK Empty Re: Levanger FK - Steinkjer FK

Post  Kristian Sat Sep 11, 2010 1:18 pm

Very Happy Suverent, no bli det GOD JUL i år oxo santa

Kristian
Guest


Back to top Go down

Levanger FK - Steinkjer FK Empty Re: Levanger FK - Steinkjer FK

Post  ???????? Sun Sep 12, 2010 12:41 am

Denne seiern var faktisk ikke fortjent.Dårlig kamp av begge lag.Levanger har ein sentral mitbane som ikke holder 5 div nivå og lider i heile kampen av det. Suspect Men gratulerer med seier.

????????
Guest


Back to top Go down

Levanger FK - Steinkjer FK Empty Re: Levanger FK - Steinkjer FK

Post  Geir Sat Oct 09, 2010 11:31 am

Håper folk drar til Trondheim og støtter laget i morgen. Må bli seier. Tror også det:)) Tipper 3-1.

Geir
Guest


Back to top Go down

Levanger FK - Steinkjer FK Empty Hva har skjedd?

Post  ???? Thu Oct 21, 2010 2:39 pm

SFK trodde de var berget da de slo LFK 0-1 på Moan!

Men hva har så skjedd - katastrofe!

????
Guest


Back to top Go down

Levanger FK - Steinkjer FK Empty Re: Levanger FK - Steinkjer FK

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum