S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Steinkjer - Levanger, jubileumskamp!

Go down

Steinkjer - Levanger, jubileumskamp! Empty Steinkjer - Levanger, jubileumskamp!

Post  JLScott Fri May 28, 2010 11:00 am

blir det en fin start på feiringen for steinkjer fotballklubb lørdag?
viktig kamp, viktige poeng, og jeg tror gutta er klare for å legge ned innsatsen som trengs for seier Very Happy

Mot er bedre enn makt i sverdet der kamplystne menn møtes, for en uredd mann kan alltid vinne en seier med sløv klinge...

Girrigirri!

JLScott
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Levanger, jubileumskamp! Empty Re: Steinkjer - Levanger, jubileumskamp!

Post  Tiril Sat May 29, 2010 12:10 pm

Gratulerer med dagen! 100 år og seier over Levanger - bedre kan det vel nesten ikke bli! Jeg syns laget leverer en finfin kamp med utrolig mye guts! Vi rundspiller LFK i store deler av kampen, og med litt mer flaks og dyktighet foran mål kunne vi vunnet mye mer. Tipper på en sjansestatistikk som sier ca. 15-4! Hele Steinkjerlaget imponerer meg i dag, men Raastad og Rishaug er kanskje de beste på en svært god senterlinje. Meget arti å se at Rishaug har løftet seg veldig mye på de tos siste kampene.

Så til kampen forøvrig. Vi rundspiller LFK de første 30 og leder 2-0. Et lite arbeidsuhell gjør at vi går til pause på stillingen 2-1. Vi burde kanskje ledet med 3-4 mål, men du verden. Dette var et lokaloppgjør, da kan alt skje. Moe scorer så det blir 3-1 like etter pause, og vi har foråvidt god kontroll.

Men, fy søren, jeg syns Levanger spiller stygg fotball - Råskinnfotball. Det burde være unødvendig å få 5 gule og 1 rødt. Dytter, kjefter og rårakler. Et stort skritt tilbake for LFK på dette området siden i fjor, mener jeg.

Men LFK skal ha honnør for aldri å gi opp, og når vi ikke er like effektive som vanlig, scorer de på de få sjansen de får. Men Det var stort sett bare ett lag på banen i dag, og det var jubilanten! Fint spill, gode løp of full innsats. Og Olav, straffemissen gjør ingenting. Vi vant uansett, og du var en av banens giganter!

Gratulerer!

Tiril
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Levanger, jubileumskamp! Empty Unødvendig spennende

Post  Bananus Sat May 29, 2010 2:03 pm

Vi må vel trå til med en Bananbørs også i denne jubileumskampen.

Hogan 3 Har egentlig en rolig dag på jobben men slipper inn 3 mål, skjerpings.
Belsvik 5 Har en vanskelig oppgave mot Skeie, løser den ok, også ok fremover
Brenne 5 Kamp på det jevne
Moe 7 Sjef i midtforsvaret sin unge alder til tross, får BB i dag.
Berre 6 God kamp på backen, god kontroll.
Myrslo 5 Er på gang, pent mål.
Olsen 5 Kamp på det jevne, kriger godt.
Råstad 7 Hjertet og hjernen i laget, har det lille ekstra.
Rishaug 4 Fint fremspill til første målet, ellers blir det lite av det han holder på med. For mange skumle balltap. Pluss for innsats.
Vådal 6 Kanskje hans beste kamp i gulskjorta, farlige dødballer, slepen teknisk.
Bye 7 Leker med LFK forsvaret, trekkes for dårlig uttelling på sjansene.

Ivar S. 5 Står i fare for å drite seg ut når han bytter ut Råstad like før slutt, ellers ok.

Dette var vel en ok kamp, slipper inn for mange mål mot et Levanger-lag som vil bli å finne i tredje divisjon neste år. Det hjelper dem vel heller ikke at de har Trøndelags mest sutrete spiller som kaptein, sjakktrekk ! Ellers var det imponerende å se det massive Kukkelandslaget få plass under EN paraply, tragisk. Grei dag på jobben hverken mer eller mindre. (Men alltid greit å slå LFK)

Bananus
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Levanger, jubileumskamp! Empty steinkjer - levanger

Post  Sharif Sat May 29, 2010 9:01 pm

Gratulerer med seiern i dag gutter:) Må si jeg syns rishaug hadde en god kamp i dag, skaper trøbbel for LFK med sine vakre en touch pasninger i bakrommet. Legger ned mange kilometer på den våte kunstgressbanen, skal også ha for et par gode forsøk på å ta keeper langt ute, marginalt at han ikke straffer de på en av dem. Går frem som en kaptein skal i et slikt derby. Raastad er god som alltid, vakker scoring!! klønete straffespark, men er utrolig viktig for et så ungt lag. Blir veldig sliten på slutten. Moe luftensbaron!! vinner alt på hode, løper opp alt av baller, sliter litt med posisjoneringen noen ganger, kan bli bedre med ball i fot. Lykke til mot Strindheim på myra Very Happy alltid hardt å ta poeng der!!

Sharif
Guest


Back to top Go down

Steinkjer - Levanger, jubileumskamp! Empty Re: Steinkjer - Levanger, jubileumskamp!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum