S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kamptråd: Steinkjer - Hødd

Go down

Kamptråd: Steinkjer - Hødd Empty Kamptråd: Steinkjer - Hødd

Post  Tauger Sat Apr 17, 2010 9:13 am

Ja! Ja! Ja! Ja!
Genialt gutter, genialt trener! cheers

2-1 mot en av seriefavorittene er sterkt. Og måten det skjedde på! Tæl og atter Tæl, innsats på nivå vi ikke har sett på lenge. Genialt! Very Happy Very Happy Very Happy

Taugerbørsen, på en skala fra 1 til 6.

Hogan: Mange fine redninger. Trygg og god! 5
Belsvik: To miss, ellers svært patent. Fysisk tøff! God! 4
Benum: Råskinn! I dag fungerte det meste: 4
Moe: Best i vårt forsvar. Hurtigere enn lynet! 5
Olsen: Imponerende debut, var mye med fremover! 4

Berre: Tam førsteomgang. Knallbra 2. omgang. 3,5
Rishaug: Tam førsteomgang. Knallbra 2. omgang. 3,5
Råstad: Sjefen på midtbanen. Tok mye ansvar 5
Vådahl: Elegant med ballen, fine pasninger. 4

Bye: Bye, Bye Hødd! To mål. Enorm arbeidsinnsats! 5

Steinkjer beste? Moe, Råstad og Bye. Sterk senterlinje!

Gratulerer!!


cheers cheers cheers

Tauger
Guest


Back to top Go down

Kamptråd: Steinkjer - Hødd Empty Re: Kamptråd: Steinkjer - Hødd

Post  Tiril Sat Apr 17, 2010 9:18 am

Fra Vikebladet (Avisa i Ulsteinvik):




Steinkjer - Hødd
(17.04.2010)
12:28
God dag, og velkommen til LIVE-oppdatering frå kampen Steinkjer - Hødd.
12:29
Årets første seriekamp går av stabelen klokka 13.00 på Steinkjer si kunstgrasbane Guldbergaunet.
12:34
[Kommentarer fra eivind]
Korleis er veret ? Vet du lagoppstillingen ?
12:34
I vinter har Hødd dominert i sine treningskampar, og vunne absolutt alt - inkludert Vinterturneringa.
12:34
Vêret gløymte eg faktisk å spørre mi LIVE-kontakt om, men lagoppstillinga er ikkje klar.
12:35
Det som er klart er at Joachim Magnussen, Andreas Rekdal, Thomas Lid Kleppe, Anders Gaustad og Martin Haanes ikkje er med oppover.
12:36
Oddbjørn Lie, Helge Edinsen, Bendik Torset og Emil Viddal er derimot klare.
12:36
[Kommentarer fra gm]
Lagoppstillingakjem velsnart på "kampen direkte" på smp
12:36
Det kan vere, eg skal legge den ut her så fort som mogleg her.
12:38
Om eg må gjette, så trur eg lagoppstillinga blir noko som dette:
Ørjan Håskjold Nyland - Magnus Mar Ludviksson, Ulrik Wingsternes, Fredrik Klock, Oddbjørn Lie - Emil Viddal, Sivert Heltne Nilsen, Helge Edinsen, Erik Sandal - Kazeem Ahmed, Espen Standal.
12:39
Er veldig usikker på mykje der, og det spørs på korleis forma til Oddy og Helge er. Ruben Kenneth Brandal er i bakhand, og om Bendik Torset er klar går han fort inn på midtbana.
12:42
Hødd knuste Herd i sin siste treningskamp i år. Heile 7-1 vart det, der Joachim Magnussen scora hat-trick i første omgang.
12:45
I fjor vann Hødd 3-1 då dei møtte Steinkjer på Guldbergaunet. På Høddvoll vann derimot Steinkjer 4-2.
12:50
[Kommentarer fra gm]
Hødd stiller med: Nyland, Ludviksson, Lie, Viddal, Klock, Torset, Nilsen, Edinsen, Ahmed, Wingsternes og Sandal.
12:51
Såg det akkurat sjølv. Då blir det vel: Ørjan Håskjold Nyladnd - Magnus Mar Ludviksson, Ulrik Wingsternes, Fredrik Klock, Oddbjørn Lie - Emil Viddal, Helge Edinsen, Bendik Torset, Erik Sandal - Kazeem Ahmed, Espen Standal.
Er de einige?
12:52
[Kommentarer fra gm]
Vinnarlag ditta
12:53
Ja, trur det skal gå bra. Og kva trur dykk resultatet blir? Eg tippa 0-2 (Magnussen, Mar Ludviksson), men går i staden for 0-2 (Kazeem, Lie) no.
12:55
Steinkjer sleit i fjor med det defensive, og slapp inn heile 70 mål. I følgje Steinkjer sine heimesider, er dette noko dei har jobba med å forbetre til i år.
12:58
[Kommentarer fra Hei]
Mykje folk på stadion der?
12:58
Det var lite folk på kampen, og får høyre at vêret er skiftande og surt der oppe.
12:58
[Kommentarer fra eivind]
du glemte vel sandal som nr 11 på laget ?
12:58
Det gjorde eg, fiksar det no.
13:00
Då har vi retta opp, og laget er slik:
Ørjan Håskjold Nyladnd - Magnus Mar Ludviksson, Ulrik Wingsternes, Fredrik Klock, Oddbjørn Lie - Emil Viddal, Helge Edinsen, Sivert Heltne Nilsen, Bendik Torset, Erik Sandal - Kazeem Ahmed.

13:00
Sivert Heltne Nilsen startar ikkje, medan både Helge og Bendik er på bana - og tilbake frå skader.
13:01
Erik i ei offensiv midtbanerolle, Emil som anker.
13:01
[Kommentarer fra SE]
Håper verkeleg Hødd stiller med 11 man i denne kampen. Også sumpen har dette antallet. Erik Sandal skal vel også inn?
13:01
[Kommentarer fra gm]
Resultatet er uinterresant berre det vert siger. Men hadde sjölvsagt vore kjekt med mange mål.
13:01
[Kommentarer fra 2x45]
Tippar framleis 1-11 sjølv om ein del spelarar er ute av laget..
13:02
Laget er retta, og litt einig gm. Om du får rett 2x45, bør det bli ei form for premiering på deg...
13:02
Men kampen er i gong!
13:02
Steinkjer sparka i gong kampen på Guldbergaunet.
13:02
[Kommentarer fra gm]
Ifölge SMP så står Sivert oppfört
13:03
Såg det, og det same stod på Steinkjer sine sider, men eg stolar på KH på stadion. Han seier Emil, Bendik, Helge og Erik er midtbanespelarar i dag
13:03
[Kommentarer fra Samba]
Sjelden det blir spelt sambafotball i første kamp. Ta med 3 pinna heim så er eg nøgd!
13:05
Hødd har vore best dei første minutta på bortebane. Tidleg corner, men Steinkjer får klarert. Får i same melding opplyst at Sivert Heltne Nilsen startar...
13:06
[Kommentarer fra Heime Blåsar]
stå på Gutta idag MÅ det bli 3 poeng i bagasjen Smile
13:06
[Kommentarer fra Samba]
Er du kontinuerlig på tråden eller er det oppdatøren som ringjer deg?
13:07
Eg er nok dessverre ikkje i Steinkjer denne gongen. Sit i Ulsteinvik og oppdaterer via LIVE-kontakt. Etter kampen blir det lagt ut sak via andre enn meg pga. nye nettsystem i Vikebladet.
13:09
Det har skjedd lite til no. Hødd er klart best, og held presset ganske høgt.
13:11
Får også opplyst at Standal ikkje startar, men det er 5 midtbanespelarar på bana. Med Erik som offensiv. Då skal i alle fall laget vere korrekt..
13:11
[Kommentarer fra Audun]
Hødd e best!!! Very Happy
13:12
[Kommentarer fra Thea]
Hødd e best!
13:13
Og sidan det blir litt dødtid her, så opnar vi for meir kommentarar. Set på vent når noko viktig skal skrivast.
13:13
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
Nilsen har sikkert dreve psykologi i Ferguson-stil mtp lagoppstllinga! Smile
13:13
[Kommentarer fra Audun]
hødd vinne 4-1
13:15
[Kommentarer fra Audun]
heia hødd, heia hødd!!!!!!!!!!!!!!!
13:15
[Kommentarer fra gerhard]
Ken startar framme?
13:15
Kazeem er spiss.
13:15
[Kommentarer fra gerhard]
O=K takk
13:15
[Kommentarer fra Audun]
4-5-1
13:16
Ja, med offensive og defensive midtbanespelarar.
13:17
Hødd har vore best det første kvarteret, men har ikkje kome til nokre skikkeleg store sjansar. Vi får håpe på fleire sjansar og helst scoringar frå bortelaget snarast.
13:17
[Kommentarer fra Heia Hødd]
Rart Grimstad ikkje startar når både Gaustad og Kleppe er ute med skader.
13:18
Ser eigentleg ikkje på det som rart i det heile. Ulrik spelte stoppar mot Herd, og er eigentleg midtstoppar. Når Mar Ludviksson er god på høgreback, samtidig som midtbana er tilbake, så er dagens oppstilling ganske logisk. Defensivt i alle fall.
13:19
Midtbana: Emil defensiv, Bendik på høgre, Helge på venstre, Erik er bak spissane, medan Sivert er sentralt.
13:20
Kazeem har vore frisk til no, og det same har Maggi vore.
13:20
Erik Sandal fekk skyte på eit frispark for litt sidan, men det gjekk like utanfor.
13:20
Hødd kjem stadig nærmare scoring i årets første seriekamp.
13:20
[Kommentarer fra Heia Hødd]
Sant nok. Kva med Heltne? Blir han ute lenge? Høyrte det var kyssesjuka.
13:21
Eg er eigentleg ikkje sikker på kor lenge ein er ute med kyssesjuka. Men bør vel vere forsiktig slik at ein ikkje får tilbakefall.
13:21
[Kommentarer fra IS]
Kvifor startar ikkje Vebjørn Skeide i mål?
13:21
Skreiv litt om det i artikkelen som ligg på Vikebladet her, men det er vel mest fordi begge keeperane har vore gode i vinter. Vebjørn var sjuk i Tyrkia, og har vore småskadd, samtidig som Ørjan har vore god og ikkje rota seg vekk i kamp. Blir nok litt bytting der i løpet av våren trur eg.
13:22
[Kommentarer fra Audun]
det er bra midtbane Razz
13:22
Heilt klart!
13:22
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
Treng en "nerveroar" no!!
13:22
Steinkjer er frampå for første gong i kampen no. Steinkjer får ein corner, men det blir ingenting ut av.
13:23
[Kommentarer fra IsFront]
Hvor er Karl Oskar? såg han på kick-off festen.
13:23
Karl Oskar var på kick-off i høve 95-årgangen sin reunion. Han spelar, og jobbar, i dag i Herd. Han spelte dessverre ikkje i treningskampen mot Hødd.
13:23
[Kommentarer fra Kenny]
Lure på om Audun er i Steinkjer
13:23
[Kommentarer fra Høddaren]
Kva sjer med joa?
13:24
Joa har akkurat blitt pappa for første gong, og ungen var lett sjuk slik eg forstod det på Nilsen. Somme ting er vel viktigare enn det meste? Og når mora vil ha mannen sin ved seg, må han vel berre bli heime?
13:24
[Kommentarer fra gerhard]
Ekj HeiaHødd med oppover? Han sa no det i går
13:25
Er vel eit namn som mange kan nytte her på LIVE.
13:25
[Kommentarer fra resultatet]
hei, er her ingen plass hvor resultatet hele tiden under kampen?? Greit om man ikke sitter å føller med hele tiden, eller man begynner å følge med, mitt i kampen Wink
13:25
Takk for påminning!
13:25
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
Høyrde Fjørtoft var sur fordi han ikkje fekk tilbod fra Hødd då hanvar ferdig i åfk...
13:26
Det veit eg ingenting om.
13:26
Steinkjer har kome litt meir med i kampen utover i omgangen, men Hødd har vore det beste laget så langt i 1.omgang.
13:26
[Kommentarer fra resultatet]
Smile supert! da kan jeg fortsette å rydde å heller stikke innom pcen av og til Smile
13:27
Jepp, høyrest bra ut.
13:27
[Kommentarer fra Jan Ove Breivik]
om du snakka me KH i gjen, helse han og resten av Blaasarane fra meg.. er på vakt ombord i Island Frontier no å følger kampen herfra !!
13:27
Det skal eg gjere
13:28
Hødd med 2 store sjansar på rappen. Helge la nesten i krysset frå like utanfor 16-meteren, medan Oddbjørn Lie slo inn på den andre sjansen og Bendik var nære ved å få ei tå på ballen.
13:29
Hødd har teke over litt igjen på Guldbergaunet.
13:30
Skal også helse til alle her i chatten frå Blåsarane på kampen. Dei har synge utan stopp slik eg forstår det, for det har vore vanskeleg å høyre kvar gong telefonkontakta har vore oppe.
13:30
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
Scoring før pause hadde gjort seg!
13:31
[Kommentarer fra eivind]
Har veldig lyst på en Hødd-ledelse før pause, direkte frispark av Sandal eller Lie.
13:32
Heilt einig, men blir det ikkje mål før pause, så får det bli etter.
13:32
[Kommentarer fra gm]
Bra å ha ein 12te "mann" på stadion..
13:32
Ja, Blåsarane gjer ein god jobb.
13:32
[Kommentarer fra IsFront]
Takk for god info, håper han får det til i Herd. Synest Hødd skal satse på å hente inn reservelags spillere fra Åfk. Helst eldre erfarne når dei rykker opp . Det er viktig med rutine og "ro" for å halde seg i Adeccoen.
13:33
Det er noko positivt med AaFK i Tippeligaen, og det er at spelarar kan gå til Hødd dersom dei er i 1.divisjon. AaFK rykker ikkje ned på mange, mange år no trur eg, og så satsar vi på at Hødd held seg i 1.divisjon. Då er SIF i 2.divisjon, og Sunnmøre er fantastisk godt representert i Noreg sin fotball.
13:34
0-1!!!! Kazeem Ahmed. Ein trippelsjanse endar med at Kazeem scorar frå 1 meters hald. Mønsterangrep i følgje andpustne og glade Blåsarar.
13:34
[Kommentarer fra ola]
Er hødd i 1. eller 2. divisjo
13:35
Hødd er i 2.divisjon og er klare opprykksfavorittar.
13:35
[Kommentarer fra dia mia]
Hvis de er gode nok, kan Hødd satse på dem
13:36
[Kommentarer fra Audun]
bra at hødd scora :DDDDD
13:36
[Kommentarer fra gerhard]
BRAAAAAA Hødd
13:36
[Kommentarer fra gm]
yesssss
13:37
Ja, no ser det lyst ut. Og tipset mitt om 0-2 (Kazeem, Lie) lev i beste velgåande...
13:37
[Kommentarer fra Haddøling]
Jippi og Hødd har hatt veldig gode 2.omganger i år.
13:37
Bytte Hødd: Oddbjørn Lie ut, Ruben Kenneth Brandal inn. Oddy er nok ikkje 100%, og der rauk tipset mitt...
13:38
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAALL, goal, goal, goal... KAAAAZEEEEEM!
13:38
[Kommentarer fra eivind]
mage som følger med her ? Herlig med ledelse uansett.
13:39
Nesten 200 har vore innom LIVE'en, det må vi seie oss nøgde med.
13:40
[Kommentarer fra Kenny]
Når ein ser kor dårlig TL er i år so kan eg ikkje skjøne korleis ein reserve frå åfk kan styrke HØDD i 1. div. Elles er det lenge att av sesongen. Yes 0-1
13:41
Nei, du kan ha rett. Er vel meir snakk om spelarar som eigentleg er gode nok, men ikkje får speletid.
13:41
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
Det var jaggu godt!!
13:41
[Kommentarer fra Hødd- g16]
Heia Hødd !!
13:42
Kazeem nære ved å auke leiinga på ein god sjanse, men skotet frå kloss hold går like ut. Dessverre.
13:42
[Kommentarer fra Høddar]
HEIA HØDD
13:42
[Kommentarer fra Audun]
heia Hødd !!!1
13:43
Steinkjer har vore dårlege framover i første omgang. Hødd har spelt ein god omgang, og er på rett kurs.
13:43
[Kommentarer fra Hødd- g16]
Kazeem i toppform ?
13:43
Verkar slik.
13:44
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
Og motiverte nok! Skal vere bra sterk i haudet etter å gå frå tippeliga og nedv ett hakk og bidra.. sett mange demotiverte spelara på div 2-lag siste sesongane..
13:44
Sant, sant, men då er andrelaga i 3.divisjon og 2.divisjon.
13:44
[Kommentarer fra Undrande]
Har utviklinga til Christian Mork stoppa heilt opp sidan han ikkje får spele avgjerande kampar for Hødd? Tenker på at guten er landslagsspelar, og skal han fortsette utviklinga si må han spele noko meir en 3.divisjonskampar på Snnmøre samt sporadiske innhop på a-laget til Hødd. Registrerer at masse unge gutar allereie spelar masse i tippeligaen. Viktig seier landslagsledelsen.
13:45
Christian Mork har hatt ei god utvikling sidan sist sesong. Vore på aldersbestemt landslag også. Eg tippar Mork vil få meir speletid utover i sesongen, men for augneblinken er der andre som er sterkare. Det blir ein tøff kamp om plassane på årets Hødd-lag.
13:45
[Kommentarer fra Håvard]
Kom igjen gutta, stå på gutta. Hødd Hødd!
13:45
[Kommentarer fra NEIL]
Hødd G16 møter AaFK idag ! på COLOR LINE STADION
13:46
[Kommentarer fra Hødd- g16]
Vi slår nok Aafk Neil !!!
13:46
[Kommentarer fra Tarjei]
komman no da hødd! 2-0 til pause! Very Happy
13:46
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
Høyrt Christian er nær laget no, i frjor var ikkje han i nærheita!
13:47
I fjor var han langt unna. I år er han farleg nær, og han er berre 17.
13:47
[Kommentarer fra Neil]
Ja de trur jeg også !
13:47
[Kommentarer fra Audun]
Heia hødd!
13:48
Vi har fått opplyst at det no er pause.
13:48
Steinkjer hadde ein halv-sjanse like før slutt, men Hødd har vore klart best. Oddy var utruleg skuffa når han gjekk ut, men Lie kjem sterkare tilbake.
13:48
[Kommentarer fra Undrande]
Om Hødd ikkje vil vere med på å vidareutvikle unge Mork må dei sleppe andre og meir profesjonelle klubbar til. Skandale at han ikkje startar kamen idag, og spelar meir eller mindre fast. Men Hødd er slik, er vel ikkje utan grunn at ein kan telle på ei hand dei etablerte a-spelarane Hødd har fått fram sjølv siste 10 åra.
13:50
Nei, syneste det blir veldig usakleg av deg. Trur Mork er veldig fornøgd med korleis han har det i Hødd, og det trur eg dei fleste andre også er. Nilsen har sagt at dei beste startar kvar kamp uansett. Han nærmar seg fast plass, men i krig med flust av gode midtbanespelarar og vingar i god alder er det tøft.
13:50
[Kommentarer fra HØDDAR]
Hødd vinner tilslutt 5-0 Smile
13:50
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
Grei omgong dette.. Malar dei sunde i andre omgong, satsar vi på Smile
13:50
[Kommentarer fra Søreluten]
Eg sei som Kristian Valen, adle får......spele i år. Sesongen er laaaaaang !
13:50
[Kommentarer fra Audun]
er der mange tilskuarar i Steinkjær??? Very Happy
13:50
Eg tippar framleis 2-0. Erik scorar det andre sidan Oddy gjekk ut.
13:50
Få tilskodarar på Guldbergaunet. Blåsarane lagar nok mest liv.
13:50
[Kommentarer fra gerhard]
Undarande kan ikkje forstå at Hødd har mange etablerte, gi han tid
13:52
Heilt einig. Hødd har eit veldig ungt lag, og mange gode unge. Mork er ikkje den einaste. Standal, Gaustad, Heltne Nilsen og Haanes er også alle framleis i vidaregåande skule. I tillegg kjem der fleire stormande i junioralder. Bror til Vegard Heltne, Eirik Heltne, er med opp til Steinkjer i dag.
13:52
[Kommentarer fra Audun]
det er bra!!!!
13:52
[Kommentarer fra Jalla]
til Undrande; Det er vel framleis ein trenars privelegium å velge kven som er best til ei kvar tid. Er unge Mork ikkje god nok til kamp, so kan han ikkje spele helller, sjølv om han er ung og lovandes. No har Hødd eit andre lag, her kan han få etablere seg og verte meir stabil, so vil tida vise om han er god nok til å sette andre ut av laget.
13:53
[Kommentarer fra Rikard]
Hei Audun
13:53
[Kommentarer fra gm]
sukk
13:53
[Kommentarer fra Audun]
Må spise middag. Sad HÅpe dei vinne!!!! Very Happy
13:53
Hehe, ta med datamaskina til middagsbordet.
13:53
[Kommentarer fra Kenny]
Mork får garantert mykje speletid i år. I fjor var han skada stort sett heile sesongen. Hødd har brukt mykje tid og resursar på å få han frisk.
13:53
Godt innlegg Kenny.
13:54
[Kommentarer fra Rikard]
Ka e Hødd sin oppstilling?
13:55
Står lenger oppe, men kan ta det ein gong til: Ørjan Håskjold Nyland - Magnus Mar Ludviksson, Fredrik Klock, Ulrik Wingsternes, Oddbjørn Lie (har blitt bytta ut pga. skade, Ruben Kenneth Brandal inn) - Emil Viddal, Helge Edinsen, Sivert Heltne Nilsen, Bendik Torset, Erik Sandal - Kazeem Ahmed.
13:56
[Kommentarer fra Audun]
hei Rikard ! jp?
13:56
Ta slike ting utanfor chatten her Smile Denne vart brukt som døme.
13:57
[Kommentarer fra H%C3%98DDAR]
UNITED SLÅR CITY IDAG !
13:57
Vi kryssar fingrane for det ja. Ser stygt ut angåande PL dessverre...
13:58
[Kommentarer fra H%C3%98DDAR]
jaah Sad
13:59
Men kven tippar de blir årets Høddar?
13:59
[Kommentarer fra Audun L]
lenge igjen til 2 omgang? Very Happy
13:59
Nei, nærmar seg veldig.
14:00
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
Nokon andre som er i oppvarming? Tenkje eks. Helge ikkje held heile kampen sida han he vore ute lenge...
14:01
Kampen er i gong igjen! Hødd har sparka i gong 2.omgang.
14:01
Ingen i oppvarming.
14:01
[Kommentarer fra Heime Blåsar]
Sandal !
14:01
[Kommentarer fra Audun L]
Sandal og Magnussen blir årets høddar!!!!!
14:01
[Kommentarer fra eivind]
Tips : Erik Sandal eller Maggi
14:01
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
Eg tippar Ørjan Nyland får ein god sesong no når han endelig ser ut til å få tillit i mål
14:01
[Kommentarer fra Rikard]
Eg trur at årets Høddar blir Oddie
14:02
Eg trur det blir ein av dei de tippa
14:04
[Kommentarer fra dia mia]
Det blir 3-0. Sandal og Mork
14:04
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
Maggi kjem til å bli en slager!! Likt detej he sett av han.. Ei bedre utgåve av Einar Braut!! Smile
14:04
[Kommentarer fra Audun L]
heia hødd!
14:05
Jamt i starten av 2.omgang. Begge lag har vore frampå så vidt.
14:05
[Kommentarer fra Rikard 7C]
HEIA HØDD.
14:07
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
Har du skrive kem som er på benk? Så kan du skrive på faktaboksa at 2. omg har bjunt Wink
14:08
Nei, det har eg ikkje: Vebjørn Skeide, Andreas Sørgård Olsen, Espen Standal, Eirik Heltne, Ørjan Engen Grimstad, Christian Mork og Ruben Kenneth Brandal.
Brandal har allereie bytta med Oddy som måtte ut med skade.
14:08
[Kommentarer fra Heime Blåsar]
håper vi får sjå litt av han Sørgård Olsen iår Wink
14:08
[Kommentarer fra dia mia]
Klarer Hødd å holde ballen langs bakken?
14:08
Har forstått det slik at dei prøvar å spele. Og har fått til mykje bra.
14:08
[Kommentarer fra Grimstingen]
Syns egentlig det er dårlig gjort å sette Ulrik inn som stoppar når han Ørjan Grimstad er i troppa...
14:09
Dårlig gjort? Ein trenar kan verkeleg ikkje tenke på dårlig gjort. Nilsen let dei beste spele, i alle fall dei han meiner er best. Og Ulrik er eigentleg stoppar.
14:10
[Kommentarer fra Guest]
Sørgård Olsen har ej sett nok av! Då "undrar" (tog du an!?) om ej heller vil sjå meir av Christian på høgre sida der..
14:10
Sørgård har komt seg veldig etter langtidsskade. Har vore frisk i vinter.
14:11
1-1! Frispark som går rett i mål.
14:11
Målscorar kjem straks.
14:11
[Kommentarer fra Rikard 7C]
Kven er første keeperen for Hødd i år?
14:11
Ingen førstekeeper i følgje Nilsen.
14:11
[Kommentarer fra Hødd- g16]
Sa ikkje du at Eirik Heltne var med til Steinkjer ?
14:11
Heltne er med, ja.
14:11
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
Grimstad var jo småskada sist på herd så har v el ikkje vore i slag han helder?!
14:12
Ørjan kom vel inn mot Herd? Men han har også slite med skade - heilt sant. Som sagt, blir ein veldig tøff kamp om plassane i år. Trur vi kjem til å sjå mange forskjellige lag på Høddvoll.
14:12
[Kommentarer fra Jalla]
utrulig kor monge som kan site her inne og synse om kven som er best til ei kvar tid. Det er trenaren sin jobb å take ut laget...
14:12
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
Forbandet!!!!!
14:12
[Kommentarer fra dia mia]
Nei, nei
14:12
[Kommentarer fra Heime Blåsar]
har faktisk veldig trua på Sørgård,og han er nåk en av dei mest seriøse på Laget..
14:13
Heilt sant, seriøs når det trengst, og ein humorist av rang ellers. Flott fyr.
14:13
[Kommentarer fra Patriot]
Nyland er førsteekeeper. Vebjørn blir ikkje prioritert pga skulegang til hausten
14:13
Eg stilte Nilsen akkurat desse spørsmåla, og han sa at dette ikkje vil bli tatt hensyn til i det heile. Det er heller ikkje 100% sikkert at han reiser. Vi får sjå utover i sesongen.
14:13
[Kommentarer fra Søreluten]
Litt antiklimaks i kjømda ?
14:13
[Kommentarer fra gerhard]
No måkje verken Grimstingar eller andre kome innpå....her gjelde det kem som e best i augneblinken, utan å ha noko "fast plass"
14:14
1-1-målet kom ved Bendik Bye. Han var så vidt innom ballen med hovudet.
14:15
[Kommentarer fra Heime Blåsar]
Stå på Gutta ! det er no det gjelder !
14:15
[Kommentarer fra Kenny]
I følge trenarane so stille HØDD med beste laget uanz skule eller ikkje skule.
14:16
Hehe, likte at du brukte uanz Kenny. Hadde ikkje sett den kome.
14:16
[Kommentarer fra eivind]
Var Nyand langt fra åavverge målet ? No må ordne en ledelse igjen, lenge igjen.
14:16
Nei, var velplassert.
14:16
Ja, meiner eg. Velplassert scoring, umogleg å ta.
14:16
[Kommentarer fra Rikard 7C]
Kva lag skal Skeid spele mot?
14:16
Skeid møter AaFK2.
14:17
Steinkjer har vore langt betre i 2.omgang. Dette blir ein spennande siste tredel av kampen.
14:17
[Kommentarer fra Heime Blåsar]
kjære folk,trenaren stiller med det beste laget han har,og han har nåk mykkje meir peilling en alle som skriver her inne..
14:17
[Kommentarer fra Rikard 7C]
For håpe at Skeid spela uavgjort mot AaFk
14:18
Får håpe AaFK 2 vinn. Dei kan ikkje rykke opp, og unnar nesten unge AaFK-arar ein siger etter nok ein busstur til Austlandet.
14:19
[Kommentarer fra Åtgaum]
Ber spelarane preg av ein forholdsvis long busstur?
14:20
Det trur eg ikkje. Trur det er meir Steinkjer som har fått høyre det i pausen og har kome ut som eit betre lag. Nilsen advarte mot Steinkjer, og vi veit det er ei vanskeleg kunstgrasbane, så kan nok begge vegar dette.
14:20
[Kommentarer fra dia mia]
Skeid-AaFK2 er utsatt
14:20
Det er den ikkje...
14:20
AaFK2 ville få den utsatt pga. flystreik og det at A-laget akkurat hadde kome heim. Kampen går klokka 14.30.
14:21
[Kommentarer fra Rikard 7C]
Har Hødd fått nokon sjansar i 2.omgang ?
14:21
[Kommentarer fra dia mia]
Glem det. Jeg tenkte på OC-Molde 2
14:21
Gjorde du nok
14:21
[Kommentarer fra jeje]
Trur Espen Standal rett å slett ikkje er god ok for dette. Fysisk liga og då held det ikkje med 2 spissa a 50 kg på topp. Om ikkje trenarane gjer grep, og flyttar Maggi opp eller ein som kan halde litt på ball, kjem det til å koste dei 3 poeng.
14:21
Er ueinig, men vi får sjå kva som skjer.
14:22
Tafatt frå Hødd i Steinkjer akkurat no.
14:23
2-1! Bendik Bye skyt frå 22 meter og ballen går i mål.
14:23
[Kommentarer fra Audun 7c]
kom igjen hødd. dette kan vi ikkje tape. kom igjen.
14:23
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
Nei, nei, nei...
14:23
[Kommentarer fra geni]
Hødd bør vurdere å flytte opp Klock sm spiss og sette inn Grimstad
14:24
Hødd har ikkje vore gode nok i andre omgang i følgje Blåsarane. Vi får håpe dei finn det i seg til å snu det no.
14:24
[Kommentarer fra Jalla]
har Steinkjer sneke inn nr 2?
14:24
[Kommentarer fra joul]
1. divisjonskampene Bodø/Glimt - Nybergsund og Follo - Alta spilles ikke søndag. Linderud-Grei får sin kamp mot Fløya i Tromsø utsatt, og det samme er tilfelle i 2. divisjonskampene Lørenskog - Mo og Lillehammer FK - Harstad.
14:24
[Kommentarer fra Jalla]
skit
14:24
[Kommentarer fra Åtgaum]
Er det mangel på motivasjon blant gutane da? 2-1? Herregud... Mngel på rutine..
14:24
[Kommentarer fra dia mia]
Går det an?
14:24
[Kommentarer fra blåsar]
Enig, inn med Grimstad!
14:25
[Kommentarer fra Hødd=Samba]
Kan bli Bye, Bye dette..............
14:25
[Kommentarer fra Kenny]
Lenge igjen, me vinne
14:26
[Kommentarer fra Hei]
Det er jo typisk Hødd å tape den første kampen i sesongen. Kanskje man er litt for høy på suksess i treningskampene i vinter? Lett å bli det selv om motstanden til tider ikke har vært av ypperste klasse. Er ikke bekymret om Hødd skulle tape denne kampen.
14:26
[Kommentarer fra Åtgaum]
Åpne med tap held ikkje.. Blir labert tilskodartal på høddvoll framover..
14:26
Veldig negativ her...dette kan framleis snu, og eg har framleis klokketru på opprykk.
14:26
[Kommentarer fra Audun 7c]
no kjeme det ei regnbye, Bye . pass deg no
14:28
[Kommentarer fra Hødd]
Skulle tru Hødd skulle kunne ro i land dette når dei leda på bortebane mot eit antatt MYKJE dårligare lag. No må Nilsen og Eid gjere grep, kva offensive alternativ har vi i dag? Hørt rykter om Mork, men fleire?
14:29
Sørgård, Standal og Mork er dei offensive spelarane. Eit alternativ er å flytte Mar Ludviksson opp, og setje inn Grimstad på midtstoppar, Wingsternes på back. Men det blir spennande å sjå kva trenarteamet vil gjere.
14:29
[Kommentarer fra Åtgaum]
Ja, eg var vel pesimistisk der.. He oddsa skjønar du Smile irritert.. heh.. skulle såtte på steinkjer der eg hadde fått 4.25 i odds.. Smile -men, sikker på Hødd anno 96 hadde vore eit betre lag idag, sjølv om dei er 14 år eldre en då
14:29
Hehe, forstår. Tvilar på Hødd 96 (95?) hadde vore betre for å vere ærleg..
14:29
[Kommentarer fra gm]
issa då - uansett vert dette bra når vi kjem til hausten.. - fole så negative som enkelte verk berre ein slepp inn eitpar mål.. - medgangssupportera???
14:30
Gult kort til Ruben Kenneth Brandal.
14:30
Bytte Hødd: Emil Viddal ut, Andreas Sørgård Olsen inn.
14:31
[Kommentarer fra Gaz]
mykje pjatt og lite referat her...
14:31
Lite som skjer. Hødd har vore tafatte.
14:31
[Kommentarer fra Heime Blåsar]
2 raske Mål av han Sørgård no so er ¨vi på gang!
14:33
Hødd har våkna igjen no. Pressar høgt.
14:35
[Kommentarer fra Gaz]
Reknar med rett score er 2-1 ikkje 1-1?
14:35
Ja?
14:35
[Kommentarer fra dia mia]
Her er det bare å satse alt for utligning ++
14:36
Hødd nærme ved å utlikne no. Kazeem fekk nok ein gong foten på ballen på kloss hald, men scoring blei det ikkje.
14:37
[Kommentarer fra kvakkkvakk]
Kom igjen no Hødd, vi må ikkje miste trua so lett!
14:37
[Kommentarer fra Komigjen]
Lurer på om stillinga er 2-1 eller 1-1? Sidan eg berre har sett ei oppdatering om steinkjer mål?
14:38
Der har vore to oppdateringar, og scoretavla seier 2-1.
14:38
[Kommentarer fra Brynjar]
Veit du kor det gpr med Skarbøvik - Nardo?
14:38
SIF - Nardo startar ikkje før klokka 16.00.
14:38
[Kommentarer fra bytter]
Kven brukar dei som siste innbyttar??
14:38
Har ikkje aning før byttet skjer...
14:40
[Kommentarer fra merklig..]
snodige greier.. eg veit her stod 2-1på resultattavla i stad, men gikk inn på ei annen nettside og so innatt på denne sida, og no står det 1-1.. forstå det den som kan..
14:41
[Kommentarer fra Guest]
E det 2-1 eller 1-2?
14:41
2-1, dessverre..
14:41
[Kommentarer fra Gaz]
Det står framleis 1-1 på scoren....
14:41
Hm...rare greier, oppdaterte med ein gong, men oppdaterte nokre gonger ekstra no.
14:41
[Kommentarer fra dia mia]
Nå må vel det siste byttet skje
14:41
[Kommentarer fra blåsar]
nei, her står 2-1
14:41
[Kommentarer fra dia mia]
Det står 2-1 hos meg
14:42
[Kommentarer fra Arne]
Står 2-1på mi maskin og på "scoren".....
14:42
Lite som skjer på Guldbergaunet.
14:42
Bytte Hødd: Torset ut, Standal inn.
14:42
Klock er flytta opp som spiss.
14:42
Litt under 300 tilskodarar.
14:43
[Kommentarer fra Gaz]
no vil vi ha 2-2 på scoren. kan du fikse det?
14:43
Skal gjere mitt beste.
14:44
[Kommentarer fra Audiboy7]
det va bra
14:45
Vi er snart på overtid no.
14:46
Klock headar over etter corner.
14:46
[Kommentarer fra gm]
AaFK2 1-0 over Skeid
14:46
Og Steinkjer halar ut tida ved cornerflagget...
14:48
Steinkjer er gode, og stoppar Hødd når dei angrip.
14:49
[Kommentarer fra dia mia]
Liker ikke
14:50
[Kommentarer fra Bjarne B]
Åååå åååå ååå det går liiiikar nooooooo.....
14:50
[Kommentarer fra SE]
Skeid har utlikna. Dette går mot ein veldig dårleg start for Hødd...
14:50
Ein veldig dårleg start er det berre etter fleire tap på rad
14:50
Hødd vil reise seg, og Hødd vil stå sterke på Høddvoll neste helg!
14:51
For no er kampen SLUTT. 2-1-tap for Hødd i første kamp.
14:52
Ein dårleg andre omgang øydela for Hødd. Kazeem Ahmed scora Hødd sitt einaste mål i første omgang, men to scoringar av Bendik Bye gjorde at Steinkjer fekk med seg sine første 3 poeng. Det vil nok bli fleire trepoengarar for Steinkjer på Guldbergaunet.
14:52
[Kommentarer fra furset]
Satser på både Kleppe og Magnussen er tilbake til Oslo City kampen, to svært viktige spillere for Hødd i år!
14:53
Ræva andre omgang får eg opplyst frå Blåsarane. Burde vore eit klart raudt kort også, etter ei to-fotstakling, men dommaren såg det ikkje.
14:53
[Kommentarer fra åtgaum]
dette er ikkje ! bra ut
14:53
[Kommentarer fra PINLIG]
HØDD RYKKE ALDRI OPP MED SLIK OPPFØRSEL!!!
14:53
Slik oppførsel?
14:53
[Kommentarer fra dia mia]
Synd
14:53
[Kommentarer fra gm]
Huska eg feil - eller tapte ikkje Hödd förste bortekampen sist hödd rykte opp?? isåfall så tyder dette bra...
14:54
gm - det er godt å sjå at nokon er positiv i alle fall Hødd vil reise seg!
14:54
[Kommentarer fra kvakkkvakk]
Ja vi kan ikkje deppe berre for 1 tap, blir 3 poeng heime neste! Smile
14:54
[Kommentarer fra Rikkiboy1]
Kven Hødd skal spele mot neste kamp?
14:54
Hødd møter Oslo City på Høddvoll neste helg.
14:54
[Kommentarer fra per]
Kor det går med damelaget då?
14:54
Er ikkje sikker.
14:54
[Kommentarer fra Kenny]
Me får gløyme denne kampen forast mulig. Me kjøme sterkt tilbake neste helg
14:54
[Kommentarer fra Volding]
God kamp av Ørjan i mål???
14:55
Første målet hadde han i alle fall ikkje sjanse på å ta, medan eg ikkje veit med det andre målet. Høyrte ingenting om noko keepertabbe, så han har nok ikkje gjort seg vekk.
14:55
[Kommentarer fra blåsar]
Kom an, gutta! No ser vi framover Smile Siger på Høddvoll neste helg!
14:55
[Kommentarer fra Kenny]
Til pinlig. Hødd rykke opp på tross av slike tilhengera
14:55
[Kommentarer fra Guest]
Sikkert bedre tippetipsa dine Sander!
14:56
Men då seier vi oss ferdige for i dag! Takk til Kåre Henning Gardshol som ville vere LIVE-kontakt. Hødd kjem sterkare tilbake!
14:56

Tiril
Guest


Back to top Go down

Kamptråd: Steinkjer - Hødd Empty kopierer den hit jeg..

Post  Bananus Sat Apr 17, 2010 9:36 am

.Etter en førsteomgang som Hødd dominerer, dog uten å skape spesiellt mange sjanser, kommer vi sterkt tilbake. Kanskje var det vinden, og litt overdreven respekt som gjorde at de fikk forholdsvis lett spill de første 45. At de leder ved pause kan de vel først og fremst takke en linjemann som kampen igjennom var totalt i ørska, for. Grusomt å se at han ikke får med seg en 2 meters offside, selv om han står på linje og ser rett inn i situasjonen. Men er man fra Levanger så er man fra Levanger....... spar meg.

Andre omgang er meget god, Hødd skaper lite, selv om de er nødt til å jage seier på slutten. Deilig å se en noen kilo lettere? Bendik Bye herje med Hødd forsvaret og lage to flotte mål. Kunne faktisk hatt et par til med litt flaks.. På midten er Råstad sjefen med kvaliteter og entusiasme som smitter over på de andre. Bak rydder midtforsvaret godt opp, foran en Hogan som var arbeidsledig store deler av kampen.

Hvis Hødd er en reell avdelings favoritt er dette en flott start, de skaper særs lite selv om de har ballen mye. Savner kanskje litt plan over angrepsspillet vårt, men er ikke så bekymret over det i dag, da vi i andre omgang klarer og skape et trykk som gjør at vi vinner en fortjent seier mot avdelingsfavoritten. Eneste jeg vil hakke litt på i dag er at Bendik ikke skal ut å slå cornere fra høyre trengs i feltet og har ikke god nok venstrefot til å ta de. Da får vi heller slå en utoverskrudd corner.

Dagens bananbørs:

Hogan 6 Forholdvis lite å gjøre, sprer trygghet i de bakre rekker.
Belsvik 5 Bra bakover, kommer vel mer med offensivt etterhvert...
Moe 6 Begynner litt nervøst, spiller seg opp
Benum 6 "Panzer", tøff i taklingene, spiller på grensen men i dag holder det.
Olsen 6 Fin debut. Godt med offensivt, kunne fått ballen av Vådahl på kontringen i 2. omg.
Myrslo 5 Herlig assist til 1-1, ellers lite synlig. Kommer vel med varmegradene.
Råstad 8 Konge av midtbanen, styrer troppene og er særs delaktig i at Hødd ikke skaper mer enn de gjør. BB
Rishaug 5 Preger ikke kampen men jobber godt.
Berre 5 Starter svakt, men spiller seg opp i andre omgang,
Vådahl 6 Kommer til et par halvsjanser, og en stor sjanse på kontring i 2. omg, men bør han spille? Ok kamp.
Bye 8 Er divisjonens beste spiss når han får riktige baller å jobbe med. Stor 2. omg, selv om han kanskje burde hatt minst ett til.

Selnes 6 Har kritisert Ivar mye tidligere, men i dag var det ok. Savner litt plan, men krever ikke det i første kamp. Spillerne står godt kampen igjennom og virker bra trent. Men kutt ut Bendik fra hjørneflagget Godkjent.

Flott start på helga, og skrivende stund ligger Levanger under 0-2 (rykker ned, rykker ned, rykker ned).







.

Bananus
Guest


Back to top Go down

Kamptråd: Steinkjer - Hødd Empty Re: Kamptråd: Steinkjer - Hødd

Post  Litjby Sat Apr 17, 2010 9:39 am

Mye enig med deg, kjære banan. Men, bare så det er klart; Vådahl må spille. Han skapte utrolig mye rom som igjen gå mye plass til Råstad i dag! Han har ikke mest ballberøringer på laget, men mye av det han serverer er klokt og elegant! Klart hans skal spille!!
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Kamptråd: Steinkjer - Hødd Empty Re: Kamptråd: Steinkjer - Hødd

Post  Litjby Sat Apr 17, 2010 9:42 am

PS! hodd.no:

"Hødd har hatt ei flott oppkøyring, med 10 sigrar på 10 moglege"
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Kamptråd: Steinkjer - Hødd Empty Kjære Litjby

Post  Bananus Sat Apr 17, 2010 9:49 am

Når jeg ordla meg slik at jeg sa
Kommer til et par halvsjanser, og en stor sjanse på kontring i 2. omg, men bør han spille?
så mente jeg om han burde spille ballen til Røstad Olsen på kontringen i 2. omgang. Selv om skuddet hans var ok, så hadde Olsen vært alene igjennom hadde pasningen kommet.

For å konkludere : Selvsagt skal Benjamin Vådahl både spille og starte kamper for oss Smile

PS: Linjemannen var fortsatt RÆVA

Bananus
Guest


Back to top Go down

Kamptråd: Steinkjer - Hødd Empty Faen

Post  Bananus Sat Apr 17, 2010 9:52 am

Levanger har utligenet ved Toresen. Jeg sa vi burde skaffet oss han Smile

Bananus
Guest


Back to top Go down

Kamptråd: Steinkjer - Hødd Empty Re: Kamptråd: Steinkjer - Hødd

Post  Litjby Sat Apr 17, 2010 11:01 am

Okay. Da skjønner jeg hva du mener! :-D

Njaaa. La nå LFK kose seg med Thoresen. Vi har en bedre spiller i Råstad! cheers
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Kamptråd: Steinkjer - Hødd Empty Forbanna linjedommere!!!

Post  Kjetil R Mon Apr 19, 2010 2:16 am

Hvordan er det mulig?!? Jeg så målet til hødd, å det var den klareste offsiden i mannsminnet. Det er katastrofalt og ikke se den situasjonen. 2-0 hadde vært ett glimrende resultat, men når dommerne er imot oss så kan man ikke klage. Nardo i neste runde er grei skuring i følge guldberget. vi får håpe fortsettelsen blir like god som den praktfulle starten. Hilsen dommertrion:(

Kjetil R
Guest


Back to top Go down

Kamptråd: Steinkjer - Hødd Empty Re: Kamptråd: Steinkjer - Hødd

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum