S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ny SFK-spiller i sommer?

4 posters

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Ny SFK-spiller i sommer?

Post  Litjby Mon Jun 16, 2008 11:28 am

Andreas Skeie!

Håper det, for dette er en spiller det har gått lovord om lenge...
Vet at flere klubber, både i 2. div og Adecco har forhørt seg om Andreas Skeie, men det ser ut til at han velger Steinkjer i følge dagens Namdalsavis.
Han regner med at han går fra Namsos i løpet av sommeren, iom at han skal begynne på HINT - og han har tidligere vært i kontakt med SFK. cheers
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  Nsk Mon Jun 16, 2008 1:40 pm

Litjby wrote:Andreas Skeie!

Håper det, for dette er en spiller det har gått lovord om lenge...
Vet at flere klubber, både i 2. div og Adecco har forhørt seg om Andreas Skeie, men det ser ut til at han velger Steinkjer i følge dagens Namdalsavis.
Han regner med at han går fra Namsos i løpet av sommeren, iom at han skal begynne på HINT - og han har tidligere vært i kontakt med SFK. cheers

Spørs om i alle fall LFK kommer på banen også...

Nsk

Posts : 168
Join date : 2008-02-11

Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  Litjby Mon Jun 16, 2008 2:08 pm

Steinkjer har som sagt hatt en dialog med Skeie tidligere, og jeg vet at han ønsker å spille for SFK selv. Han har også tidligere lagkamerat i Namsos, Jørgen Bøkestad her fra før. Skeie var også aktuell for SFK i vinter da Jørgen signerte, men var vel på det tidspunket bostatt i Sarpsborg på en eller annen folkehøgskole og trente med Sparta. Tror jeg...

Wink
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  Geir Mon Jun 16, 2008 6:47 pm

Lfk kommer ikke på banen der! Det kan æ garatere,de har fått 2 meget gode forsterkninger,i Ravlo og lund. E også ein god midstopper på vei i fra nord! Ellers e det 4-5 studenter som har meldt sin inntresse!
Tror det e bra at Lfk kjemper der oppe,lettere og få spillere da! de siste 7 åran har det ikke kommet ein god fotball spiller og studert på levanger,som har begynt på Lfk! Men mye e på gang i lfk nu! Savner ett godt junior lag da,men det kommer neste år!

Geir
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  yngve Tue Jun 17, 2008 5:49 am

LFK har nåkka på gang desverre. Utroli at derre ratklubben får henta spillera.
Vi får slite me ratspillera sjøl.

Plystri ta

yngve
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  heiaSFK Tue Jun 17, 2008 6:28 am

yngve wrote:LFK har nåkka på gang desverre. Utroli at derre ratklubben får henta spillera.
Vi får slite me ratspillera sjøl.

Plystri ta


Det var da veldig! Mener du virkelig at Andreas Skeie er en "ratspiller"? Da har du ikke fulgt særlig godt med. Og de spillerne som Steinkjer hentet i vinter har da vist seg å være alt annet enn ratspillere, tross i hva enkelte negative "supportere" mente før sesongstart. Bøkestad og Brenne holder 2.divisjonsnivået godt, og det har Bjørsmo også gjort de gangene han har fått sjansen. Indahl har scoret bra med mål på andrelaget, og kommer helt sikkert til å få flere sjanser utover sesongen.

Hvis vi får Myrslo tilbake i slag, Skeie på plass og kanskje tatt en telefon til Egge om Benjamin Wådahl igjen, er jeg stor optimist. Det hadde selvfølgelig vært ønskelig å se SFK spille 4-3-3 igjen, men det sitter vel lenger inne...

heiaSFK

Posts : 40
Join date : 2008-03-24

Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  Yngve Tue Jun 17, 2008 6:33 am

ratspillera va litt ironi Wink
alle ink mæ sjøl meint jo at d va rat i vinter men har så å si skiftet mening nu ja

Yngve
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  geir Wed Jun 18, 2008 1:29 am

Vi får se etter kjelsås kampen,tror dere ikke må ha får store ord om enkelte spillere æ,de leser sikkert denne siden!

geir
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  yngve Wed Jun 18, 2008 1:33 am

Kjelsås - SFK blir vel en kamp med 2 trenera som har samme filosofi, Spreng spark, spreng spark, Innsats og blø for drakta.
Merkelig at aldri mr gibson nevne noe om ferdigheta til spillerne, plasseringsdyktighet osv.. ser han ikke sånne ting? dreie alt sæ om bare innsats og sprening?

yngve
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  geir Wed Jun 18, 2008 3:30 am

Vurderer han og spille sjøl? Eller har SFK tatt ferie? Liker ikke det æ såg på Gullbergaunet i går!
Kjelsås poler ikke så mye lengre,trodde alle visste det æ,de spiller faktisk fotball! Spør trenern til Kil/Hemne.de ble utspilt,men greide 1-1! var ikke mange lange baller i den kampen!

geir
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  Litjby Wed Jun 18, 2008 4:31 am

heiaSFK wrote:
yngve wrote:LFK har nåkka på gang desverre. Utroli at derre ratklubben får henta spillera.
Vi får slite me ratspillera sjøl.

Plystri ta


Det var da veldig! Mener du virkelig at Andreas Skeie er en "ratspiller"? Da har du ikke fulgt særlig godt med. Og de spillerne som Steinkjer hentet i vinter har da vist seg å være alt annet enn ratspillere, tross i hva enkelte negative "supportere" mente før sesongstart. Bøkestad og Brenne holder 2.divisjonsnivået godt, og det har Bjørsmo også gjort de gangene han har fått sjansen. Indahl har scoret bra med mål på andrelaget, og kommer helt sikkert til å få flere sjanser utover sesongen.

Hvis vi får Myrslo tilbake i slag, Skeie på plass og kanskje tatt en telefon til Egge om Benjamin Wådahl igjen, er jeg stor optimist. Det hadde selvfølgelig vært ønskelig å se SFK spille 4-3-3 igjen, men det sitter vel lenger inne...

La Benjamin få gjøre ferdig cup-eventyret med Egge i august, så tror jeg nok han skal la seg overtale. Han er en spiller som umiddelbart vil tilføre dagens SFK mer krutt. I nesten samme bås setter jeg også Espen Sotberg - back to SFK med han også!

Realistisk ønskeliste for høstsesongen/2009:

- Benjamin Wådahl, Egge
- Espen Sotberg, Egge
- Andres Skeie, Namsos
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  Yngve Thu Jun 19, 2008 12:35 am

Etter å ha lest T-A i dag så tror jeg nok at gutten havner i LFK, De har bedre lag og har mye mere på gang, God lærer i Kokken å

Yngve
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  Ballagar Mon Jul 14, 2008 12:55 am

Hvorfor skal vi hente spillere som Benjamin Vådahl og Sotberg(regner med det er snakk om Rune). Benjamin har vært/prøvd seg i SFK over 2 perioder, men gitt seg. Rune var med ifjor. Det er da tydelig at disse ikke gidder å kjempe seg til en plass. Talent har begge gutta, men når de må jobbe og overbevise treneren om å fortjene en plass så gir de opp. Nei, flere slike "lokale" primadonnaer vil jeg ikke se på Guldbergaunet....vi har jo nok av de allerede.

Ballagar
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  lars Wed Jul 16, 2008 9:13 am

Ser at det har vært mange nye spillere på levangers sin treninger i sommer! i fra Gambia i sør til namsos i nord! Tror de jobber mye hardere på dette på levanger!!

lars
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  lars Thu Jul 17, 2008 4:43 am

Lurer på om SFK e klar til kamp i helga? Kan bli ein tøff borte kamp dette,som må ende med seier!!

lars
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  geir Thu Jul 17, 2008 6:17 pm

Har det kommet nye spillere til klubben? Vet at lfk har signert 3 nye,de har også hatt mange nye på trening,tror ikke flere en 3 har signert! Men det visst spillere med erfarig i fra 2 div!

geir
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  Piriom Fri Jul 18, 2008 2:08 am

Jan Einar Lundereng er klar for Steinkjer igjen. Andreas Skeie er visstnok snart i boks, og i tillegg jobbes det med 2 andre spillere som har spilt i trøndersk 2. divisjon tidligere.

Piriom
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  fliriom Fri Jul 18, 2008 11:35 am

Meirsom hate Lundereng-klysa... Ka ska hainn liksom t-føre laget vårres? Meire primadonna-nykker.... Fysj å æsj!

fliriom
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  Lohnny Wed Jul 23, 2008 11:45 am

Andreas Skeie træne med LFK herre uka

Lohnny
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  geir Wed Jul 23, 2008 3:39 pm

Mye nytt på Lfk trening i det siste! de tenker på neste sesong nu! Faktisk ein i fra Gambia som signerte denne uken,nermest overgang nu e visst Ravlo,lund og ein sideback i fra follo! Trur også han Andreas går dit,men det tror æ ikke gjør SFK noe,har 5 slike typer i fra før! E faktisk også ett par meget gode unge spillere i fra klubber i rundt som også har trent med klubben hører æ! E det noe nytt i fra SFK leiren?

geir
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  heiaSFK Thu Jul 24, 2008 1:32 am

geir wrote:Mye nytt på Lfk trening i det siste! de tenker på neste sesong nu! Faktisk ein i fra Gambia som signerte denne uken,nermest overgang nu e visst Ravlo,lund og ein sideback i fra follo! Trur også han Andreas går dit,men det tror æ ikke gjør SFK noe,har 5 slike typer i fra før! E faktisk også ett par meget gode unge spillere i fra klubber i rundt som også har trent med klubben hører æ! E det noe nytt i fra SFK leiren?

Har irritert meg over dette lenge, men latt være å si noe: Kan du kutte ut utropstegn etter hver eneste setning, Geir? Det er vanvittig irriterende å lese innleggene dine.

En annen ting: Hvorfor gidder du å skrive på forumet her, når du åpenbart er LFK-supporter?

heiaSFK

Posts : 40
Join date : 2008-03-24

Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  geir!!!! Thu Jul 24, 2008 2:42 am

trur du bør holde kjeft din idiot,siden e åpen for alle,greit du e så perfekt,sjønner godt at det ikke e flere inn her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jævla det skumball

geir!!!!
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  heiaSFK Thu Jul 24, 2008 4:38 am

geir!!!! wrote:trur du bør holde kjeft din idiot,siden e åpen for alle,greit du e så perfekt,sjønner godt at det ikke e flere inn her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jævla det skumball

Har da aldri sagt at jeg er perfekt, og har til tider vært enig i noe av det du skriver, men det var først og fremst utropstegnene etter samtlige setninger (bare gå tilbake i innleggene dine og sjekk) jeg irriterte meg grønn over. Det er som om du roper når du skriver, omtrent som å skrive alt med store bokstaver.

Og selvfølgelig er siden åpen for alle, mente bare at det var en pusig prioritering å bruke tiden sin på å skrive negative innlegg om SFK på dette forumet, fremfor å skrive noe positivt på LFK sine sider.

Forøvrig ønsker jeg deg en fin dag. (Jeg har ikke for vane å kalle personer jeg ikke har møtt for idioter. Det venter jeg med til jeg har snakket med dem og eventuelt fått det bevist.)

heiaSFK

Posts : 40
Join date : 2008-03-24

Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  geir Thu Jul 24, 2008 5:36 am

Skal ikke skrive mere her nu,blir mitt siste innlegg,ville bare sprite opp en ellers så dårlig debatt side:)) Men når du og kona de vil ha dette forumet for dere sjøl,skal æ la være og skrive mere;)) Heia steinkjer lææææ

geir
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Levanger

Post  Bananbja Thu Jul 24, 2008 9:49 am

" Ett lag uten fortid, ett lag uten fremtid ! "

Mener seriøst at Levanger er ett av de to svakeste lagene vi har møtt i år. Selv om de vant fortjent på Moan var laget forferdelig dårlig og kjedelig. De eneste spillerne som kunne forsterket laget vårt er Ronny Dypvik og Tom Erik Nordberg. Ellers er det bare gråpapir.......

Bananbja
Guest


Back to top Go down

Ny SFK-spiller i  sommer? Empty Re: Ny SFK-spiller i sommer?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum