S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SFK - Kjelsås

2 posters

Go down

SFK - Kjelsås Empty SFK - Kjelsås

Post  Bananbja Sun Aug 31, 2008 11:45 am

Gledelig med tre viktige poeng, men heller ikke mer. Dette var skrale saker, og Gibson overrasker igjen med snodige vurderinger. At han ikke kjører Bjørsmo inn som høyreback, Ovesen som venstre, Holmvik som venstre kant, Rezmanyi defensivt anker, og Lillemark på benk, er rart..... For min del virker denne løsningen åpenbar, ser han den ikke..... I stedet plasserer han alt for mange spillere i posisjoner de ikke finner komfortable, noe som igjen resulterer i dårligere prestasjoner enn nødvendig

Likevel, her er dagens bananbørs.

Hogan 6 God, sikker i det han foretar seg
Ovesen 4 dårlig første omg, bedre i andre, bør spiller på venstre side
Eek 6 Bra
Benum 6 Duellsterk, matchvinner SFK's beste
Holmvik 4 Fælt å se han misbrukt på backplass
Wiseth 3 Svak i dag, plasserer seg dårlig.
Lillemark 3 Blir for veik sentralt, pluss for innsats
Rishaug 3 Ikke hans kamp
Høgaas 5 God innsats men blir for alene
Indahl 3 Prøver men vil seg ikke helt. Litt uvenn med ballen

Gibson 2 Uenig med det meste han gjør

Savner Bye og Bøkestad veldig i dag, vi får ikke etablert noe spill. Heldigvis var Kjelsås dårlige til å avslutte. Nå venter tre tøffe kamper, men vi ror dette i land med et par seiere til.

Bananbja
Guest


Back to top Go down

SFK - Kjelsås Empty Re: SFK - Kjelsås

Post  Litjby Sun Aug 31, 2008 1:59 pm

Litjbybørsen:

Hogan 7 Meget god. Banens beste,
Ovesen 4 Okidoki. Har mere å gå på.
Eek 6 Eek der han skal være.
Benum 6 Sterk og kontant, flink til å sette i gang spillet. Forsvarets beste i dag.
Holmvik 5 Enig med Banan, feil plass, men godt gjennomført kamp
Wiseth 3 Litt for lite synlig. Noen gode løp, men har en tendes til å rote seg bort
Lillemark 5 Kanskje den som imponerer meg mest i dag. En av de beste i første omgang, blir litt borte (sliten?) i andre.
Høgaas 5 Tja... Vil mye, men litt uvenn med ballen i dag. Savnet nok makker Bye.
Indahl 3 Prøver og prøver, men blir litt for "enkel". Pluss for god fysikk og vilje.
Rezmany 5 Fortjener IKKE å bli glemt av Banan. Flittig maur som aldri gir opp. Stor Honnør for innsats.
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

SFK - Kjelsås Empty Re: SFK - Kjelsås

Post  Nsk Sun Aug 31, 2008 2:55 pm

Bananbja wrote:

Holmvik 4 Fælt å se han misbrukt på backplass

Nei til mer misbruk at dette talentet Wink

Selv om gutten gjennomførte nok en kamp med bra innsats i forsvaret, blir jeg gjerne med og skriver under på at jeg heller vil se han spille i angrep afro afro

Nsk

Posts : 168
Join date : 2008-02-11

Back to top Go down

SFK - Kjelsås Empty Sorry.......

Post  Bananbja Mon Sep 01, 2008 6:45 am

Rezmanyi får 4 fra undertegnede, ville gjerne sett han som defensivt anker og fortjener absolutt ikke å bli glemt. "Skjemmes"

Bananbja
Guest


Back to top Go down

SFK - Kjelsås Empty Re: SFK - Kjelsås

Post  popp Mon Sep 01, 2008 7:11 am

Kæm glemte litjby da? lurer på om dere begynner og bli gamle?

popp
Guest


Back to top Go down

SFK - Kjelsås Empty Re: SFK - Kjelsås

Post  Litjby Mon Sep 01, 2008 8:10 am

hehe... Feilprosenten min i denne tråden er fortsatt betraktelig mindre enn hva Rishuag presterte på lørdag.

Rishaug 2: En av de dårligste kampene til Ris`n på lange tider. Traff han med to pasninger?
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

SFK - Kjelsås Empty Re: SFK - Kjelsås

Post  Geir Tue Sep 02, 2008 1:41 am

Må nesten henge meg på denne: Hvorfor spiller ikke holmvik på kant?? Han er alt for god på kanten til å spille der han gjør. Han var muligens vår beste spiller i fjord høst!!

Rezmanyi er nok best sentralt i banen, så jeg skjønner lite av dette. Huff, gibson....

Geir
Guest


Back to top Go down

SFK - Kjelsås Empty Re: SFK - Kjelsås

Post  Nsk Tue Sep 02, 2008 8:36 am

Støtter opp om Holmvik tilbake på kant! Så vidt jeg husker var han nok SFK sin beste spiller, høsten 2007,

Nsk

Posts : 168
Join date : 2008-02-11

Back to top Go down

SFK - Kjelsås Empty Re: SFK - Kjelsås

Post  per Tue Sep 02, 2008 8:59 am

ja han er helt ufattelig go denne holmvik? ikke enig

ovesen tilbake på venstre, så holmvik på benk. kanskje det blir noen poeng på slutten av sesongen

per
Guest


Back to top Go down

SFK - Kjelsås Empty Re: SFK - Kjelsås

Post  Nsk Tue Sep 02, 2008 10:10 am

per wrote:ja han er helt ufattelig go denne holmvik? ikke enig

ovesen tilbake på venstre, så holmvik på benk. kanskje det blir noen poeng på slutten av sesongen

Det blir vel ingen ekstra poeng av å ha Holmvik sittende på benken?
Fotballreglene er ikke sånn, at man kan sette en spesifikk spiller på benk, og deretter få tildelt ekstra poeng av den grunn lol!

Ellers kan jeg vel nevne i forbifarten, at Holmvik faktisk er vannvittig god, når han får utfolde seg med ball og medspillere i angrep.
Og han har vel en vannvittig fart, spilerforståelse, og et potensiale vi bare kan drømme om?


Men per, for all del, bare vær uenig.

Nsk

Posts : 168
Join date : 2008-02-11

Back to top Go down

SFK - Kjelsås Empty Re: SFK - Kjelsås

Post  paal Tue Sep 02, 2008 10:15 am

Holmvik har vel ikke gjort nå gigatabber på backplass, som har endt i scoring til motstanderen engang, så vidt jeg har fått med meg.. Men han har redda to på strek, etter megatabber av Hogan..

Men la oss få fyren i angrep..

paal
Guest


Back to top Go down

SFK - Kjelsås Empty Re: SFK - Kjelsås

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum