S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

går det til helv... med hele Steinkjer fk?

Go down

går det til helv... med hele Steinkjer fk? Empty går det til helv... med hele Steinkjer fk?

Post  klukken Thu Aug 28, 2008 1:21 pm

5 nøkkelspillere studerer i Trondheim, Masse kontrakter holder på å gå ut. Gibbo har ikke fått avklart om han får fortsette, og de sportslige mål for fortsettelsen er ikke i boks enda. Vi er rett over streken, og det er usikkert om vi får forsterkninger før den akk så nødvendige poengsankingen skal utføres.

Snakker vi om et amatørmessig sportslig utvalg og ledelse i Steinkjer fk??

Spillerne blir vel ikke akkurat så ivrige til å blø for skjorta med et sånt utgangspunkt? Greit nok at vi har masse bra ungdom som nok overtar når noen slutter. Men vi trenger en lederrolle/figur på lget.
Jeg tror Boye hadde vært fint på laget, selv om jeg ikke kommer fra Verdal. Han har en sånn makt og myndighet, og hadde nok fått litt fart på angrepet.

Kjenner at jeg begynner å koke over den situasjonen vi har havnet i, slik at jeg nåk må slutte å skrive nå. Kommer plutselig tilbake med mere...

klukken
Guest


Back to top Go down

går det til helv... med hele Steinkjer fk? Empty Re: går det til helv... med hele Steinkjer fk?

Post  popp Thu Aug 28, 2008 2:18 pm

Ja tror det e noen som sover i timen i sportslig ,sier også at dem har den beste stallen på mange år,må nesten flire:) Æ skjønner enda ikke vordan de har greid og skryte opp Eek slik at de har fått gitt bort han til Bodø,e 20 midtstoppere som e bedre en han i denne 2 div avdeligen,men e jo sånn på steinkjer,i fjor var faktisk mr malmo den beste 17 åringen i norge på venstre back!!!!!!!!!!!!!! sier sitt om de som styrer. De har ikke peiling,derfor sfk e der de e.

popp
Guest


Back to top Go down

går det til helv... med hele Steinkjer fk? Empty Vel......

Post  Bananbja Thu Aug 28, 2008 2:21 pm

Det er vel ikke i angrepet problemet ligger, vi scorer da bra med mål. Det er vel først og fremst i det defensive arbeidet vi trenger litt magi...

Bananbja
Guest


Back to top Go down

går det til helv... med hele Steinkjer fk? Empty Re: går det til helv... med hele Steinkjer fk?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum