S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kva kan dei gjere?

3 posters

Go down

Kva kan dei gjere? Empty Kva kan dei gjere?

Post  Ivar Aasen Wed May 28, 2008 5:58 am

Steinkjer Fotballklubb har spelt i 2.divsjon i snart 100 år, og slutplasseringane i divisjonen har ikkje vore stort å snakke om. Sidan Gunnar Thorsen tok over på 1950-talet så har klubben auka budsjettet utruleg mykje, men resultata har ikkje blitt stort betre av den grunn. Så kva kan dei gjere? Er pengar det einaste som kan få klubben opp i divisjonane? Talentutvikling har jo vore det som har blitt prioritert dei siste åra, og det er nokre spelarar som har tatt eit steg. Men når vi er ein klubb som skal utvikle talentar, så burde vi kanskje ha fått fram nokre fleire?

Spørsmålet ein sjølvsagt må stille seg, er om ein gjer noko feil. Er trenarane gode nok? Bør ein trene på ein annan måte? Ikkje veit eg, er er berre ein nynorskforkjempar. Men noko må da vere galen? Kvifor er Trondheimsklubbane betre enn oss? Handlar det berre om at det bur fleire der enn her? Eg trur ikkje det. For det er desto fleire som gir opp der borte, og det er fleire fallgruver for dei som ynkjer å bli god. Sjølv Levanger har jo vore betre enn oss dei siste par åra, og det er jo berre eit lite vegkryss mellom Steinkjer og Stjørdal. Pengar har dei heller ikkje. Eg trur klubben må ta desse spørsmåla internt, for eg trur ikkje dei har så lyst til å spele i 2.divisjon i 200 år til.

Om dei finn ut at pengar det løysinga, så får det så vere. Om nokre år kan nok "OBS!" vere hovudsponsor, for dei kjem nok til å dra inn millionar på det store kjøpesenteret som kjem. Makan til stort byggverk har eg ikkje sett sidan eg lyfta pyramidar for nokre tusen år sidan. Det var nok det tyngste eg har lyfta nokon gong.

Ivar Aasen

Posts : 9
Join date : 2008-03-12

Back to top Go down

Kva kan dei gjere? Empty Re: Kva kan dei gjere?

Post  Nsk Wed May 28, 2008 2:37 pm

Ja til masse mill, slik at vi får behode de unge og potensielle flinke spillere i mange år. La gutta få en solid årslønn hvis de presterer:-)

Nsk

Posts : 168
Join date : 2008-02-11

Back to top Go down

Kva kan dei gjere? Empty Re: Kva kan dei gjere?

Post  Doggy J Wed May 28, 2008 4:55 pm

Enig, gi oss spenn! Very Happy

Doggy J
Guest


Back to top Go down

Kva kan dei gjere? Empty Re: Kva kan dei gjere?

Post  Litjby Sun Jun 01, 2008 4:03 am

hehe... Ivar! What a Face
Jeg regner med at du var på Ånesøyan i går, kan ikke du gi oss din versjon av kampen, i din målform såklart... Laughing
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Kva kan dei gjere? Empty Re: Kva kan dei gjere?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum