S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

5 posters

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  yngve Sun May 04, 2008 1:14 am

Fikk beskjed om 4-3-3 i går kveld,

Verken Benum eller Eek starter pga skader.

Midtstopperne blir brenne og ovesen

3`ern på midten: Høgås, Bøkestad, rishaug

topp blir wiseth, bye, Holmvik

usikker på back

yngve
Guest


Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  Snokpels Sun May 04, 2008 1:21 am

Javel. Interessant. Benum og Eek har vært så dårøig sammen de to første kampene at det gjør ingenting at de er ut denne kampen.

Snokpels
Guest


Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  Pølsefar Sun May 04, 2008 1:29 am

Hvis dette stemmer, tror jeg ikke at yngves lag er riktig. La meg fortelle dere hva jeg opfatta av treninga i går:

Hogan
Westrum/Bjørsmo - Ovesen - Brenne/Grande - Malmo (hvis skadefri)/Brenne
Høgås/Bøkestad/Rishaug
Wiseth/Bye/Holmvik

Pølsefar
Guest


Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  yngve Sun May 04, 2008 1:42 am

det var jo det samme laget jeg skreiv på siste post.. var bare usikker på backene

yngve
Guest


Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  yngve Sun May 04, 2008 1:51 am

ett redusert korsvoll lag

korsvoll sliter med en del sykdom og skader til denne kampen. Adrian, Thomas Sandsør, Øyvind Johannesen og Julian Hagemann sliter med skader og er uaktuelle. Petter Heum er syk, det samme er Boye Sørensen og Andreas Hagen men de to siste blir mest sannsynlig med til trøndelag.

yngve
Guest


Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  Litjby Sun May 04, 2008 2:07 am

yngve wrote:det var jo det samme laget jeg skreiv på siste post.. var bare usikker på backene


Ja, det var jo det. Ser at "Pølsefar" mener Grande spiller stopper hvis Malmo fortsatt liter med skade og Brenne må spille venstre back. Kan Brenne egentlig takle den oppgaven?
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  mr svidd vaffel Sun May 04, 2008 2:17 am

Skal du på kamp litjby?
mr svidd vaffel
mr svidd vaffel

Posts : 21
Join date : 2008-02-06
Location : Trondheim

Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  ole Sun May 04, 2008 2:34 am

Konfirmasjon no...har ikke råd til og ta bussen i dag! Tror det blir seier 4-0...bør bli det!! queen

ole
Guest


Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  Litjby Sun May 04, 2008 4:05 am

mr svidd vaffel wrote:Skal du på kamp litjby?

Yup... Du da?
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  Litjby Sun May 04, 2008 4:07 am

Hvem vinner?

Det er 61% sannsynlighet for at Steinkjer vinner når Steinkjer spiller hjemme mot Korsvoll. (Basert på alle spilte kamper siden 1997).

Forrige møte
Forrige tilsvarende møte endte 7 - 0 til Steinkjer.
Innbyrdes oppgjør
V U T Målforskjell
Steinkjer hjemme 1 0 0 7 - 0
Korsvoll hjemme 1 0 0 5 - 0
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  Litjby Sun May 04, 2008 4:08 am

Lagene scorer til sammen 7.00 mål når Steinkjer møter Korsvoll hjemme.
2 av de siste 2 kampene mellom Steinkjer og Korsvoll har endt med hjemmeseier.
Dette er Stuart Gibsons første kamp som trener for Steinkjer mot Korsvoll i denne turneringen.
Steinkjer har ikke tapt på hjemmebane siden 2. serierunde i år.
Steinkjer har vunnet 55 av 103 kamper på hjemmebane i denne turneringen fra og med 2000.
Steinkjer har nå 4 tap på rad; det er 2 unna klubbrekorden.
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  Frode Sun May 04, 2008 5:26 am

Vorfor i alle dager spiller 2 er laget før a laget? E det får at Gibson har tatt med sæ noe mere tull i fraEngland? Vet jo at sportslig kan godkjenne terminlista og forandre på datoer,,,men dette e jo bak alle mål!!!!!!!!!!!

Frode
Guest


Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  Yngve Sun May 04, 2008 5:27 am

Dette laget burde vi spillt med:

Hogan
Wiseth - Singsaas - Eek - Ovesen
Myrslo - Rishaug - Sakshaug - Holmvik
Høgaas
Bye

Hadde blitt opprykk!

Yngve
Guest


Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  Nsk Sun May 04, 2008 5:36 am

fram med pengpungen,sportslig utvalg! Laget til Yngve lukter gull og grønne skoger. Det er dette laget vi trenger,for å kjempe i den andre enden av tabellen. Betal PC TILSVARENDE Molde-lønn for å kle i seg gulskjorta. Han er for god til å stå på sidelinjen.

Nsk

Posts : 168
Join date : 2008-02-11

Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  Litjby Sun May 04, 2008 6:44 am

Nsk wrote:fram med pengpungen,sportslig utvalg! Laget til Yngve lukter gull og grønne skoger. Det er dette laget vi trenger,for å kjempe i den andre enden av tabellen. Betal PC TILSVARENDE Molde-lønn for å kle i seg gulskjorta. Han er for god til å stå på sidelinjen.

Mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke PC gidder å satse på fotball igjen nå - uansett. Han vil spille moro-ball med Sørlia.
Hørte forresten at Sørlia, med Stein Egil Aalberg som trener, har noen svært kapable spillere, kan nevne i fleng og hytt og pine: Petter Chr. Singsaas, Yngve Sakshaug, Mats Troset Tangen og Rune Fiske(?).

Men! Derimot tror jeg SFK skal satse på å igjen hente Benjamin Waadahl og Espen Sotberg fra Egge jr. Det må da gå, på noe vis, å få disse gutta til å satse på fotball på et høyere nivå...

PS! Jeg tror Egge Jr. 19 leder 1. div. foran Steinkjer, Strindheim, Rosenborg, Byåsen, Nidelv, Tiller, Kolstad, Namsos osv.
Tror også at Steinkjer - Egge endte 2-2 i forrige uke.
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  Litjby Sun May 04, 2008 10:28 am

YUP!!

Der satt`n! Glimrende!! 5-0!

Sterk kamp!!
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  Litjby Sun May 04, 2008 1:01 pm

Fra SFK sine hjemmesider:

5-0 over Korsvoll

SFK slo Korsvoll 5-0 søndag ettermiddag etter mål av Wiseth, Høgaas (2), Holmvik og Bye.

Ett heltent SFK lag tok tidlig tak i kampen mot Korsvoll og trykket til i alle duellene. Spesielt merkbart var det at Høgaas var tilbake fra start. Utnevnt som kaptein i Karl Morten Eek sitt skadefravær gikk han foran med ett godt eksempel og kriget i alle duellene og ble belønnet med to fine mål. Det var Wiseth som åpnet scoringsballet etter ett gjennomspill av nettopp Høgaas, fra 16 meter skyter han knallhardt rett over hodet på keeper. Etter dette opprettholdt SFK presset, selv om Korsvoll kom på noen spede forsøk, men dette ryddet forsvaret og Hogan greit unna. 10 min før pause gjør SFK 2 kjappe mål, først er det Høgaas som spilles igjennom av Rishaug, Rishaug vipper ballen igjennom, Høgaas gjør som Wiseth og dunker ballen i mål. Etter dette rekke Korsvoll knapt nok å ta avspark før SFK vinner tilbake ballen og Bye får gjøre 3-0 fra 5 meter.

Etter pausen er det stort sett bare SFK, og stort sett alle klareringer havner hos en SFKer. 4-0 kommer ved Holmvik som får ballen på baksiden av leggen på en corner og ballen triller over streken. SFK opprettholder presset og publikum venter bare på 5-0, som kommer etter at Bøkestad felles på 30 meter. Rishaug oppfatter situasjonen kjapt, vipper ballen over forsvaret mot Høgaas, en Korsvollspiller nøler og Høgaas er kjapt frampå og dunker inn 5-0. Etter dette dør kampen litt ut, SFK styrer kampen helt uten det blir flere mål for SFK.

Særlig midtbanen ved Bøkestad, Schei Wiseth og Rishaug, samt Høgaas var de som utmerket seg ekstra på ett godt SFK lag
.


Helt enig. Jeg syns også at Ovesen var bedre enn på lenge - og ikke minst Anders Brenne gjorde en superjobb som stopper i Eeks fravær. Vi får bedre kontroll på pasningspillet med Brenne som stopper. Han er mer spillenende enn Eek og Benum.
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  JonA Sun May 04, 2008 2:52 pm

Flott kamp av gutta! Mye fint spill langs bakken, og Fredrik var strålende i sin vante rolle. HURRA!

JonA
Guest


Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  Nsk Sun May 04, 2008 3:09 pm

bra spill i alle ledd,og godt å se høgaas der han hører hjemme.holmvik har tuslet tilbake til en rolle der han har mulighet til å utfolde seg på også.i tillegg jobba han tilbake,og fikk stoppa nå angrep av korsvoll.herre gud som den gutten løper,når han koser seg på banen!
Høgaas,holmvik,bye og wiseth har noe på gang der framme,og regner med at de får beholde denne formasjonen nå.ble gledelig vis imponert av forsvaret for første gang på lenge:-) det fungerte bra,uten Eek,noe jeg ikke hadde HELT troen på. Desverre bomma jeg litt på hvem som kom til å putte ballen i mål,men jeg kommer sterkere tilbake.

Nsk

Posts : 168
Join date : 2008-02-11

Back to top Go down

04.mai  Steinkjer - Korsvoll  16.00 - Page 2 Empty Re: 04.mai Steinkjer - Korsvoll 16.00

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum