S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Holdinger?

2 posters

Go down

Holdinger? Empty Holdinger?

Post  Bekymra. Thu Apr 24, 2008 4:31 pm

Jeg har sett på Steinkjers første kamper, og også noen treninger. Det som slår meg er den veldig arrogante holdningen til enkelte av spillerne.. Spesielt Jonas Schei Viseth har skuffet meg på det området, med sin gi-faen-holdning. Etter det jeg har hørt er han også blitt upopulær i spillegruppen pga dette.. Er spillerne blitt så høye på pæra? Vi har tross alt bare henta 0 poeng så langt i år, og det mot middelmådige Ranheim og tafatte VIF2. Her trengs en holdningsendring, tvert!
Flere syn på saken?

Mvh
bekymra patriot i 40-åra.

Bekymra.
Guest


Back to top Go down

Holdinger? Empty Re: Holdinger?

Post  inge Fri Apr 25, 2008 3:54 am

De har vel vært konger på byen lenge no.De som var på student fest om onsdag bør ikke få spille i helga! Såg dere full om natta! Kommer til og reise hjem i sinne visst dere har på drakta på lørdagen!!! Evil or Very Mad

inge
Guest


Back to top Go down

Holdinger? Empty Re: Holdinger?

Post  mighty 6 Fri Apr 25, 2008 6:35 am

det mot middelmådige Ranheim og tafatte VIF2. Her trengs en holdningsendring, tvert!
Flere syn på saken?

Ranheim er vell en av opprykks favorittene etter min mening !!!!

mighty 6

Posts : 7
Join date : 2008-02-10

Back to top Go down

Holdinger? Empty Re: Holdinger?

Post  heiaSFK Fri Apr 25, 2008 7:21 am

inge wrote:De har vel vært konger på byen lenge no.De som var på student fest om onsdag bør ikke få spille i helga! Såg dere full om natta! Kommer til og reise hjem i sinne visst dere har på drakta på lørdagen!!! Evil or Very Mad

Det er nå en stund fra onsdag natt til kamp på lørdag, da...Vi snakker ikke om Eliteserien her, men faktisk 2. divisjon. Spillere som ikke er lønnet, men bruker store deler av fritida si på å trene og spille kamper. Det er tross alt ikke jobben deres, som det er for toppspillerne.

Hadde de vært på fylla i kveld, derimot, hadde det vært noe helt annet.


Og middelmådig Ranheim? Tja, de er vel topp tre sammen med Kristiansund og Skeid, vil jeg tro.

Tror ikke det vil stå på innsatsen mot Levanger i morgen , i hvert fall! Gleder meg til kamp! Møt opp og hei istedet for å sitte og gørte på nett! Shocked

heiaSFK

Posts : 40
Join date : 2008-03-24

Back to top Go down

Holdinger? Empty Re: Holdinger?

Post  jonmiche Fri Apr 25, 2008 4:21 pm

faens mye holdinger for tida ja

jonmiche
Guest


Back to top Go down

Holdinger? Empty Re: Holdinger?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum