S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

dårlig trent

Go down

dårlig trent Empty dårlig trent

Post  per Mon May 02, 2011 4:20 am

Herregud sfk er dårlig trent, såg ut som noen rundingsbøyer fra 2 omgang. Å sluttet å løpe i slutten av 2 omgang. Tragisk!

per
Guest


Back to top Go down

dårlig trent Empty eller..

Post  realist Tue May 03, 2011 12:12 am

Eller man trenger ikke ¨ha den totalt negative innfallsvinkelen. Hva om faktisk Levanger er et meget godt trent lag til å spille 2.div, og SFK mer er normalen for nivået?

realist
Guest


Back to top Go down

dårlig trent Empty Re: dårlig trent

Post  kjell Tue May 03, 2011 1:59 am

youtube.com/watch?v=nojskDocOjA&feature=related

kjell
Guest


Back to top Go down

dårlig trent Empty Re: dårlig trent

Post  ? Tue May 03, 2011 4:46 am

ikke alle på SFK som e dårlig trent. Men Råstad og kokken kan ikke være godt trent. Flere av de unge spillerne som jobbet godt i 90 minutter..synes det så meget bra ut. mangler bare litt rutine.

?
Guest


Back to top Go down

dårlig trent Empty dårlig trent

Post  Dino Tue May 03, 2011 3:18 pm

SFK begynnte og drøye tid med engang.kan noen si meg vorfor de gjorde det? Vist ikke spillerne e trent for og springe i mere en 15-20 min bør de begynne og trene litt.Ble jo rett og slett løpt i senk av levanger. Dette var ikke den store kampen.men at SFK skulle være så dårlig trent kom som ett sjokk for oss som såg denne kampen. Få tak i trener.kan få store følger dette utover sesongen når det blir enda høyere tempo på kampene. slutt og la spillere styre på trenings feltet.

Dino
Guest


Back to top Go down

dårlig trent Empty Re: dårlig trent

Post  Trond Wed May 04, 2011 1:06 am

Å drøye tid har ingen ting med lagets fysiske form å gjøre. Det handler om å få kampen inn i et ønskelig tempo. Når Levanger kjører tempo, så er SFK selvsagt ute etter å senke det. SFK spilte en god 1. omgang, og en dårlig andre omgang. Jeg tror nok LFK er en del bedre trent enn SFK, da nazi-regimet i LFK er ganske bisarre greier. Det skal egentlig bare mangle. Men jeg tror ikke SFK er dårlig trent. Man må huske på at å spille 120 minutter tar på - selv for toppidrettsspillere. Man må også ta med i regnestykket at LFK scoret et mål 6 minutter før full tid. Slikt gir en mental fordel, noe som kan prege begge lag. Det har man også sett på toppnivå i fotball. Det er lettere å være god eller å løpe mer om man har det mentale overtaket.

Trond
Guest


Back to top Go down

dårlig trent Empty Re: dårlig trent

Post  Tiril Wed May 04, 2011 6:31 am

Oh hildran du! Her har vi faktisk en herremann på forumet som både kan norsk og fortstår seg på fotball. Takk for at de fortsatt finnes! Takk, Trond - jeg er så hjertens enig!

Tiril
Guest


Back to top Go down

dårlig trent Empty Re: dårlig trent

Post  Har fått Wed Jun 15, 2011 6:00 am

Har fått store følger at spillerne ikke e godt trent.

Har fått
Guest


Back to top Go down

dårlig trent Empty Re: dårlig trent

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum