S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

1-32 - hva nå?

Go down

1-32 - hva nå? Empty 1-32 - hva nå?

Post  kunnskap Sat Mar 19, 2011 12:36 pm

Med 5-0 tapet mot Nardo i dag, står SFK med 6 strake tap og 1-32 i målforskjell. Heldigvis er det kun snakk om treningskamper, slik at det er mulig å snu dette før seriestart. Denne tråden er ikke startet for å rakke ned på laget eller hovere, heller for å ta en prat rundt hva som skal til. Tenker da ikke hvilke spillere vi burde hatt etc.
Jeg har selv kun fått med meg en omgang i år, og kan derfor ikke konkludere i hva grepene bør være. Referatenepå hjemmesiden er kun stikkordsmessig, og på forumet er det mye negativt skrevet med store bokstaver.
Mitt spørsmål til de som har sett laget i vår er: HVA er det som ikke fungerer på banen, og hva er det som er bra? Hvilke grep er det man kan ta og bør prioritere frem til seriestart? Hva er rådene til de som skal stå for det daglige treningsarbeidet?

kunnskap
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty myrslo ikke til lfk

Post  gaunet Sun Mar 20, 2011 2:20 am

sportslig ledelse i lfk har sagt nei til tore myrslo


gaunet
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty Re: 1-32 - hva nå?

Post  Gunder Sun Mar 20, 2011 2:10 pm

Ta det helt med ro. I løpet av de nærmeste dagene vil ledelsen i SFK inkalle til pressekonferanse. Der vil tre nye spiller presenteres. En er helt ny. En er en gammel kjenning fra A-laget, mens den tredje er en homecoming-man som ikke tidliger har spilt A-fotball i gul skjorte. I tillegg er det duket for en ny trener. En ny trener spm får det "daglige ansvaret". Denne treneren er heller ikke ny.

Gunder
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty Re: 1-32 - hva nå?

Post  Anders Sun Mar 20, 2011 3:06 pm

jauda. Da blir d opprykk sjø.

Trener: Geir Jenshus
Spillere: Le Bozec, Kerekes eller Rezmany, og Trond IVersen

Anders
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty Re: 1-32 - hva nå?

Post  Gunder Sun Mar 20, 2011 3:13 pm

1 1/2 rett av 4 mulige er jo en grei start.

Gunder
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty Re: 1-32 - hva nå?

Post  Juri Mon Mar 21, 2011 3:17 am

Rezmanyi kommer.

Juri
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty juri er ikke rett mann..

Post  guri Tue Mar 22, 2011 3:52 am

en utslitt kropp, som ik tåler kunstgress....

guri
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty rune

Post  gaunet Tue Mar 22, 2011 12:27 pm

kommer rune ertsås hjem?

gaunet
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty Re: 1-32 - hva nå?

Post  Truls Tue Mar 22, 2011 5:35 pm

Le Bozec, Rezmany og Håkon Borkmo. Stuart Gibson er kontaktet. ;-P

Truls
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty Re: 1-32 - hva nå?

Post  F Wed Mar 23, 2011 4:13 am

For det første - om Tore ville ha spilt for en annen klubb, så hadde han gått til en før sesongen. Nå prøver han bare å forlate en synkende skute.
For det andre - spillere bør aldri få lov til å styre en klubb på måten det skjer nå. Møter, uenigheter, konflikter, og lignende, skal tas internt og ikke lekkes ut til medier, det gagner ingen. Her burdes styret vært på banen for lenge siden.

Apropos styret - hvorfor er ikke de ute i media for å støtte Blengsli 100%? Situasjonen er ikke verre i år enn den var i fjor - Stein er ikke en dårligere trener enn Ivar. Problemet er at spillermaterialet er langt dårligere, noe som gjør at spillerne selv reagerer, utrolig nok. Her burde Holmen&co for lenge siden støttet Blengsli via t-a, og helst slått ned på alle 'lekkede' saker. For noen år siden ble Yngve Sakshaug suspendert for å ha gått ut mot treneren i media, hvorfor ikke nå? Det er en klubb preget av anarki, uten noen som helst retningslinjer eller visjoner om hvor eller hvordan den skal føres. Bare ta saken rundt pendlere for noen år siden - disse skulle bli fjernet fullstendig, men allerede før sesongslutt ble systemet fullstendig omgjort. Klubben famler noe fantastisk, og det er kanskje på tide å erstatte endel personligheter i styret, spesielt lederen selv.

F
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty jaaaaa

Post  Betong Wed Mar 23, 2011 7:32 am

Apropos styret - hvorfor er ikke de ute i media for å støtte Blengsli 100%? Situasjonen er ikke verre i år enn den var i fjor - Stein er ikke en dårligere trener enn Ivar. Problemet er at spillermaterialet er langt dårligere, noe som gjør at spillerne selv reagerer, utrolig nok. Her burde Holmen&co for lenge siden støttet Blengsli via t-a, og helst slått ned på alle 'lekkede' saker. For noen år siden ble Yngve Sakshaug suspendert for å ha gått ut mot treneren i media, hvorfor ikke nå? Det er en klubb preget av anarki, uten noen som helst retningslinjer eller visjoner om hvor eller hvordan den skal føres. Bare ta saken rundt pendlere for noen år siden - disse skulle bli fjernet fullstendig, men allerede før sesongslutt ble systemet fullstendig omgjort. Klubben famler noe fantastisk, og det er kanskje på tide å erstatte endel personligheter i styret, spesielt lederen selv.

Støttes 100%, vi har en sportslig leder som ikke virker.......

Betong
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty Re: 1-32 - hva nå?

Post  Gibson Wed Mar 23, 2011 8:41 am

Hvis Gibson kommer tilbake, så kommer det garantert tilbake noen tidligere spillere som takket nei tidligere i vinter pga tingenes tilstand i klubben.

Gibson
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty Re: 1-32 - hva nå?

Post  Truls Wed Mar 23, 2011 9:39 am

Enig med de tre siste debantanene!
Gibson hadde faktisk tilført oss et knippe nye spillere, hvis han hadde kommet tilbake. Kjenner jeg gjerne skulle byttet ut Både Holmen og Blengsli. Velkommen tilbake Stuart!

Truls
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty Re: 1-32 - hva nå?

Post  ko Wed Mar 23, 2011 10:07 am

Trudde faktisk på Holmen når han gikk ut i avisa og sa at flere spillere hadde skrevet under på kontrakter før denne sesongen.skuffet og enig i flere innlegg over

ko
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty Re: 1-32 - hva nå?

Post  Truls Wed Mar 23, 2011 2:48 pm

og jeg trodde på Holmen når han fortalte at Stein Blengsli var ansatt med stødig handlingsplan. Det var jug:

1: Stein Blengsli sa følgende nå det kunne virke som om Steinkjer rykket ned i 3. div: Jeg skal IKKE trene et 3. divisjonslag.
2: Stein Blengsli sa at han skulle lede treningene minst 3 eller 4 dager i uken. Har han gjort det? Nei. Haagensen har vært mannen på treningsfeltet. Er i det hele tatt usikker på om han har fått klare føringer fra Blengsli.i
3: Stein Blengsli skylder på kommunen for dårlig brøyting av kunsgresset og ditto dårlig treningsforhold. Pisspreik.
4: Stein Blengsli kjenner seg ikke igjen i kritikken. Sorry Stein, her er de minst 15 mot 1.

= Stein Blengli duger ikke som Steinkjertrener. Vi burde heller satse på en eller annen kis i Spania som kunne trene SFK via brevkurs. Da vet vi iallefall hvor vi har vedkommende.

Truls
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty Generaltabbe

Post  Panzer Sat Mar 26, 2011 4:46 am

Jeg stiller et STORT spørsmålstegn ved det sportslige apparatet i SFK, når man ikke kvalitetssikrer bedre i anledning ansettelse av ny hovedtrener. At Blengsli ikke har tilstrekkelig gode kommunikasjonsmessige ferdigheter, bør ikke komme som noen overraskelse på noen som har gjort utvelgelsen grundig nok. Dette er rett og slett dårlig håndtverk. Blengsli kan være rett mann, men ÅPENBART på feil plass...

Selve grunnlaget for drift av hvilken som helst organisasjon - ikke minst en fotballklubb - er avhengig av gode kommunikasjonsformer på bunnlinja. Det er mulig SFK klarer å glatte over turbulensen i dag, men med det som nå er blitt kjent og bekreftet fra klubben mht kommunikasjonsproblemer - vil den ballongen sprekke MINST en gant til i løpet av kommende sesong.

Hanne Talsnes Heggdal i TA har derfor et viktig budskap i sitt innlegg i TA. Et budskap SFK-ledelsen ikke bør forsvare, men handle etter.

Lykke til!

Panzer
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty herre g u d

Post  wow Sun Mar 27, 2011 8:52 am

Nok en nedtur i Østersund i helga. Håper spillere og trenere fyller opp kvoten sin og vel så det, for å få nå positivt ut av turen :-)


wow
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty Re: 1-32 - hva nå?

Post  Yuri Wed Mar 30, 2011 1:23 pm

Yuri er klar for SFK igjen..Viktig! Håper det kommer flere også.

Yuri
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty Evig optimist

Post  heiaSFK Thu Mar 31, 2011 2:30 pm

Nå blir jeg sikkert beskyldt for å være naiv, men jeg har fortsatt trua på dette laget. Minner om oppkjøringen til sesongen 2005, da en rekke tap toppet seg med 0-8 mot LFK. Den sesongen ble det femteplass og mye jubel på Guldbergaunet. Nå er det riktignok endel ting som kanskje ikke er like lovende før denne sesongen, men det er fortsatt mye positivt.

Nøkkelspillere har dratt, men vi har beholdt Hogan, Råstad og Myrslo. I tillegg er Ovesen, Holmvik og Rezmanyi tilbake, og jeg har stor tro på at spillere som Vaadahl, Nordseth, Belsvik og Nylund tar nye steg. Med Haagensen som fysisk trener burde treningsgrunnlaget være der, og med et klarere fokus på taktikk og spillemønster, tror jeg ikke det blir så ille som mange frykter.

Hva angår Blengsli har jeg ingen forutsetninger for å mene noe om ham som trener, men jeg mener det er en stor feil av klubben å ansette en trener som ikke er til stede på alle treningene. Hvis enden på visa blir at han må gå, er det flere sportslig som også burde vurdere å gjøre det samme. Jeg håper uansett at det blir en avklaring på dette før sesongstart, slik at det blir ro i spillergruppa - uansett om Blengsli blir eller at en ny trener kommer inn.

Det blir også spennende å se nye lag på Guldbergaunet, og jeg tror ikke nivået i denne avdelingen nødvendigvis er høyere enn den gutta var i i fjor. Så inntil videre har jeg trua og sier Girri girri gassja! cheers

heiaSFK

Posts : 40
Join date : 2008-03-24

Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty Re: 1-32 - hva nå?

Post  HERLIG! Fri Apr 01, 2011 2:55 am

Like før overgangsvinduet stengte sikret SFK seg en ny spiller!
Han er 30 år gammel, og har erfaring fra Tippeliga og Adecco. Det vil komme en sak på T-A så snart klubben er klar for en uttalelse. HERLIG!

HERLIG!
Guest


Back to top Go down

1-32 - hva nå? Empty Re: 1-32 - hva nå?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum