S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Overgang - Sondre Nylund

Go down

Overgang - Sondre Nylund Empty Overgang - Sondre Nylund

Post  Tiril Wed Feb 23, 2011 9:38 pm

Da er avtalen i boks desverre. Sondre Nylund går til Verdal pga forholdet til hovedtreneren.
Sondre har signert en 3 års avtale med Verdal IL og summen er enda ukjent. Dette er ett stort tap for Steinkjer FK

Tiril
Guest


Back to top Go down

Overgang - Sondre Nylund Empty Re: Overgang - Sondre Nylund

Post  Jan Thu Feb 24, 2011 12:14 am

Rent sportslig er ikke dette noe tap.

Jan
Guest


Back to top Go down

Overgang - Sondre Nylund Empty drit og dra

Post  Today Thu Feb 24, 2011 4:59 am

Håper sesongen starter snart, sånn at vi får se hvordan spådommene går rett i dass

Today
Guest


Back to top Go down

Overgang - Sondre Nylund Empty Sportsligsett?

Post  Tiril Thu Feb 24, 2011 11:22 am

Er du helt tjukk i hodet Jan? Hvordan i alle dager kan du si at dette ikke er noe tap. Det er første gang på mange år at Juniorlaget ikke har kvalifisert seg til 1 divisjon. Under Geir Haagensen ledelse ble Juniorlaget kretsmestre 2 gang og sølvplass, 16-delsfinale med Gutte16 (som ble Juniorer året etter), 3 plass i dana cup, 4 runde i cupen. At du sier at dette ikke er noe tap, viser det meg mer hvor ufattelig lite kompetanse og informasjon du har om dette SFK laget. Er det en spiller som springer til det sier stopp og gir alt så er det Sondre. 90% av dere som åpner kjeften her har null peiling på fotball og va som foregår på treningsfeltene hos SFK. Vær kommentar blir latterligjort av folk som tar seg tid til å lese dem i det hele tatt.

Det andre er at støtten til deres lag er latterlig dårlig. Sånn har det vært dem ti siste årene, vinner dere noen kamper drar dere på kamp. "Alt var bedre før" som dere sier det. SFK kommer aldri til å rykke opp til Adeccoligaen, dere er så ufattelig langt unna å fullføre en slik jobb at dere ikke aner det engang. UT med Stein Blengsli og inn med Geir Haagensen som hovedtrener. Til dere som sier han kun har kompetanse på den fysiske biten kan ryke og reise. Juniorlaget under Geir Haagensen hadde kun 150-meter springing uken før Dana cup vært år, eller så var det for å holde formen ved like utover sesongen, så det er bare bullshitt at det var kun løping hos han. For det andre, har han vært i klubben der i så mange år og fått så liten respekt for det han har gjort at det er skammelig. Det er KUN Geir Haagensen og Kjell Fiske som har fått overhodet noe som helst resultater med Steinkjer FK. Så tror dere må slå dere selv i hodet, for fotballkompetansen til dere som sitter her, er latterlig dårlig.

Tiril
Guest


Back to top Go down

Overgang - Sondre Nylund Empty Re: Overgang - Sondre Nylund

Post  Jan Fri Feb 25, 2011 1:03 am

Jeg synes ikke Sondre er god nok for å spille fast i 2.divisjon, og det er min mening.
At du drar inn Geir Haagensen i denne diskusjonen forstår jeg dog ikke. Geir skaper gode resultater og skal ha honnør for det. Selv om det er en smule for resultatsorientert (og ikke ferdighetsorientert) spillerutvikling enn jeg er en tilhenger av.

Geir har gjort en kjempejobb i mange år i SFK.

Jan
Guest


Back to top Go down

Overgang - Sondre Nylund Empty Re: Overgang - Sondre Nylund

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum