S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Noe må skje!

3 posters

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

Noe må skje! Empty Noe må skje!

Post  Tiril Sun Aug 01, 2010 7:28 am

Jeg skriver dette jeg vet hvordan kampen i Ulsteinvik ender. Hødd leder 2-0 og rundspiller Steinkjer. I og for seg verken uventet eller oppsiktsvekkende. Men det som er helt håpløst er at vi reiser til Sunnmøre med et "halvt lag". Hvorfor har Benum, Brenne, Fuglaar, Langli, Stian Malmo og Klæbu forlatt skuta? Hvorfor sliter vi meg å beholde spillere og hvorfor kommer det ikke noen nye til? Hvorfor vil ikke Egge-guttene til Steinkjer? Hvorfor klarer vi ikke å ha en større treningsgruppe? Legger vi til alle de som forsvant i fjor, tror jeg lista blir skremmede stor: Holmvik, Wiseth, Sotberg, Ovesen, Høgaas Westrum, Oscar Malmo, Bøkestad, Vangen ++
Må vi kanskje se bak kulissene for å forstå problemet? Er det på tide å la Sælnes og Holmen få fri fra sine verv. Sportslig utvalg har iallefall ikke lyktes helt, kan man si. Crying or Very sad

Tiril
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Lys i tunellen!!

Post  Toppen Sun Aug 01, 2010 9:30 am

Gode nyheter på gang!! cheers

Toppen
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  Tiril Sun Aug 01, 2010 12:34 pm

Vil du vennligst fortelle mer?

Very Happy

Tiril
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  kjaku Mon Aug 02, 2010 6:51 am

Olav Raastad gir seg etter kampen mot Nardo til helga Crying or Very sad

kjaku
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  hmm! Mon Aug 02, 2010 7:46 am

Har hørt rykter om at det er strid mellom Olav og Ivar.
Noen som kan bekrefte det?

hmm!
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  Kjaku Mon Aug 02, 2010 8:01 am

Kan nok desverre bekrefte det ja. kan desverre nesten si at han føyer seg inn i rekken med spiller som sliutter

Kjaku
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  tull Mon Aug 02, 2010 8:05 am

Bare tull dette.Vet at ivar skal trappe ned men tror ikke Råstad skal gi sæ.Greit han e i dårlig form men han e under kontrakt.

tull
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  kjaku Mon Aug 02, 2010 8:35 am

for å si de enkelt. Olav eller Ivar.

kjaku
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty obs!

Post  skrull Mon Aug 02, 2010 8:35 am

Sjekk hvem som dukker opp på trening i dag Very Happy

skrull
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  Admin Mon Aug 02, 2010 2:49 pm

Begge var på trening i dag. Selvsagt. Men det er noe i gjære - heldigvis!

Admin
Admin

Posts : 20
Join date : 2008-01-28

https://steinkjerfk.aforumfree.com

Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  skrulla Mon Aug 02, 2010 2:50 pm

dukka det opp noen nye på trening i dag? santa

skrulla
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty slik har det gått

Post  heiasfk1 Mon Aug 02, 2010 3:28 pm

Rette mann for steinkjer var desverre Mr. Gibson. Synd at ledelsen ikke ofret mer for å beholde en mann med viten og fotballkunnskap om hvordan et lag skal skapes og drives. Tror det kan bli hardt, men håper gutta satser alt i høstsesongen. Jeg stiller på guldbergaunet og heier!!!

heiasfk1
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  Kaku Mon Aug 02, 2010 5:08 pm

Hvorfor er det ingen av oss som tør å si hva som skjer. Sælnes er ikke rett mann for laget. Snart har Raastad, Sagøy og PC tatt over styringa. Det har ligget i kortene i noen uker nå. Også kan man spørges om Jørn sin rolle, og om han har spilt ut kortene riktig. Jørn og Ivar bør kanskje fratre i kor. De nye spillerene de snakkes om her på forumet er Tor Erik Moen og Kenneth Hoset og Rune Fiske i tillegg til nevnte Sings. Laget er absolutt godt nok til å berge i 2. divisjon - men ledelsen har vært for svak. Få tilbake treningsøkter ala Kjell Fiske, og la gutta komme i form igjen

Kaku
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  jeje Mon Aug 02, 2010 6:49 pm

En ting er sikkert, om Steinkjer rykker ned i år, blir det ikke bare å knipse i fingrene og tro at man skal rykke opp til 2.div igjen, etter omleggingen av seriesystemet. Dessuten holder det jo å se til Verdal hva som skjedde der etter nedrykket.

jeje
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  ?? Mon Aug 02, 2010 6:57 pm

kenneth Hoseth sitter jo i sportslig..sjønner godt at han kan få plass på laget da. Blir mere og mere sjokkert av dette æ..kan ikke være sant at de skal hente oldboys spiller som har lagt opp for og berge plassen.

??
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  +++ Tue Aug 03, 2010 6:31 am

Spark Holmen!!!!!!!!!!!!!! Det e han som e rota til alt ondt i klubben.

+++
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  hmm! Tue Aug 03, 2010 7:02 am

Titten skal vistnok være kontaktet, når det gjelder hoseth, fiske å PC så er det ingen av de som kommer til å spille for steinkjer igjen.

Steinkjer trenger p.t ny spiss og stopper. Men savner også at det blir gjort bytter i kampene, som kan være med på å endre kampbildet. Så må Bendik få mere hjelp der framme.

hmm!
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  hoseth? Tue Aug 03, 2010 8:46 am

Hoseth må heller gjær d hain kan bæst, poser foran speilet på 3t..

hoseth?
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  Admin Tue Aug 03, 2010 10:50 am

Du skal ikke - tro du skal vite. PC er tilbake på benken mot Nardo, det sammer er Hoseth. Det letes med lys og lykter etter en ny midtstopper og en stoor spiss. Men slikt vokser ikke på trær i denne delen av landet. Det jobbes vel med Tor Erik Moen og Julien LB. Ser ikke bort i fra at man har andre i kikkerten også. Sælnes får ikke flere sjanser. Finito. Fiske og Sotberg er jug.

Admin
Admin

Posts : 20
Join date : 2008-01-28

https://steinkjerfk.aforumfree.com

Back to top Go down

Noe må skje! Empty Heia SFK

Post  idioter Tue Aug 03, 2010 1:30 pm

for en gjeng med idioter noen av dere som skriver masse dritt her på forumet er. Vær heller positiv, ta en tur på trening og kamp å se å ikke bare les avisene for så å komme med masse negativt!

idioter
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  Namdalen Tue Aug 03, 2010 1:53 pm

Tor Erik Moen havner mest sannsynlig i Namsos, men det mest skremmende er at Kjetil Hoddø har blitt kontaktet, og spurt om comeback i SFK-trøya, da lurer jeg virkelig på hva som skjer...??

Namdalen
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  non Tue Aug 03, 2010 2:05 pm

Drar ikke på Steinkjer trening mere. måtte faktisk være med når æ var der sist. rendeer

non
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  Jauk Wed Aug 04, 2010 1:44 am

Hehe! godt med litt humor her nå! Etter så mye tull så kan jeg fortelle at det ikke var noen nye fjes på Steinkjertreninga i går. PC er uaktuell, Tor Erik Moen er heller ikke spesielt aktuell, slik jeg forstår det. Spørs om vi ikke ydmykt må snakke med noen Eggespillere. Vi har stammen som trengs, men vi må ha flere folk tilgjengelig på trening og benk. Malmo fra Egge og Westrum fra Vuku er det første steget slik jeg ser det.

Jauk
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  Huff Wed Aug 04, 2010 7:44 am

Når folk roper på Stian Malmo og Kim Westrum er desperasjonen et faktum. Disse to har aldri vært gode nok for 2. divisjon. Og det er nettopp det som er problemt nå til dags. Det er rett og slett ikke nok folk som holder nivået, og det er vanskelig å finne dem også.

Westrum - Nei. Han har prøvd seg før uten suksess.
Stian Malmo - Uprøvd i 2.divisjon, og med god grunn
Oskar Malmo - Hadde vært en mulighet, men han har nok forspilt sine sjanser på grunn av sitt temperament.
Titten Holmvik - Har takket nei.
PC Singsaas - Her vet jeg ikke hva som skjer, men SFK bør hive penger etter ham. Brede er den eneste gode stopperen i klubben.
Tor Erik Moen - Uaktuell etter hva jeg har forstått.
Kim Rune Holmvik - Flytter visstnok til Danmark i september.
Rune Sotberg - Bor i Trondheim og studerer der.
Jonas Benum - Har vel ikke kommet helt overens med Ivar, og han skal med stor sannsynlighet inn på politiskolen etter sommeren.
Jørn Holmen - Var med på trening en gang denne uken, usikker på om det var i går eller om det var på mandag. Det sies at han ikke virket å være i sin aller beste form.
Stig Gøran Brenne - Skal man prøve i år også?
Kim Andre Brandzæg - Trener med SFK om dagen i anledning RBK fotballskole. Og han er visst ganske god denne KIL/Hemne-spilleren. Kanskje man skal prøve å få til en utlånsavtale?
Sivert Lund - Ex RBK og Ranheim. Klubbløs. Også med på RBK fotballskole. Har kvaliteter som går utpå de fleste i klubben - om han er i noenlunde form.
Jan Are Lillemark - Spiller for tiden i Verdal, men han bor på Steinkjer. Anvendelig spiller som må sies å være mye bedre enn mange av dem som sitter på benken i dag.
Julien LeBozec - At han ikke er signert er for meg et stort faens mysterium. Kan ikke forstå at det er ham selv som har sagt nei, ellers mangler samtlige i SFK kompetanse. Ville gått rett inn som Moes partner i midtforsvaret.
Marius Brevik - Teknisk god spiller fra Verdal, som også Gibson forsøkte å hente i sin tid. Kanskje han er interessert denne gangen?
Rune Fiske - Trener han?


Mange aktuelle her, og en del uaktuelle selvfølgelig. Noen må få fingeren ut i hvert fall.

På trenersiden ser Selnæs ut til å være ferdig. Har vel ikke møtt på trening denne uken. I følge rapportene har Sagøy vært hovedansvarlig, en rolle han har taklet godt.



Huff
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  Tiril Wed Aug 04, 2010 8:08 am

Dette var en bra oppsummering. Jeg er nesten helt enig. Kan bare tilføye noen små ting:

- Titten er uaktuell så lenge Sælnes styrer skuta. Om Sælnes forlater skipet, er Titten den første som møter på trening.
- Rune Fiske trener ikke spesielt mye - iallefall ikke fotball. Ikke aktuell.
- PC er helt uaktuell og det samm er nok Jørn Holmen. Det er nok kort og god for lenge siden Jørn spilte fotball på et såpass høyt nivå.
- Marius Brevik spiller vel for Namsos? Hvis vi tenker på samme mann - er jeg helt enig!

Men som du påpeker - at ikke Julien er signert er en SKANDALE! Her må sportslig utvalg få ut den berømte fingeren og tilby gutten det som skal til for at spill for SFK og skole i Trondheim går i orden.

Mitt konkrete råd: Gi Julien og Rune Sotberg en god grunn og mulighet for å pendle fra Trondhjem. Hent Brevik.

Tiril
Guest


Back to top Go down

Noe må skje! Empty Re: Noe må skje!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum