S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sfk - Verdal treningskamp

2 posters

Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Sfk - Verdal treningskamp

Post  arve Sat Jan 23, 2010 2:48 pm

første kamp for året i morgen, hvilket lag stiller vi med? alle tilgjengelige?

arve
Guest


Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Re: Sfk - Verdal treningskamp

Post  kjella Sat Jan 23, 2010 3:20 pm

Tipper det blir noe slikt:

Mediaas
Belsvik - Moe - Benum - Olsen
Berre - Rishaug - Råstad - Myrslo
Bye - Vådahl

kjella
Guest


Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Re: Sfk - Verdal treningskamp

Post  JLScott Sun Jan 24, 2010 3:37 am

Råstad er vel ikke aktuell for dagens kamp...

tror det blir;

Aalberg
Belsvik-moe-oxsaal-olsen
berre-rishaug-nordseth-myrslo
vaadal
bye

JLScott
Guest


Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Re: Sfk - Verdal treningskamp

Post  Tauger Sun Jan 24, 2010 8:17 am

Noen som vil hjelpe meg tilgjengelige spillere for årets sesong?

? Mediaas
? Aalberg

? Olsen
Brede Moe
Jonas Benum
? Oxaal
Westrum

Tore Myrslo
Andreas Rishaug
Morten Berre
Olav Råstad
Eirik Nordseth

Bendik Bye
Ola Mørkved
? Klæbu
Benjamin Vådahl

Hvem har jeg glemt?

Tauger
Guest


Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Re: Sfk - Verdal treningskamp

Post  remi Sun Jan 24, 2010 9:59 am

noen som vet resultatet fra kampen?
hjemmesia til sfk er jo fantastisk dårlig, så står jo ikke noe der om kampen!

remi
Guest


Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Re: Sfk - Verdal treningskamp

Post  jaja Sun Jan 24, 2010 10:08 am

Tap 2-1.. Laget :
aalberg
belsvik-brede-oxaal-olssen
rishaug - nordseth
berre- vådahl-myrslo
bye

jaja
Guest


Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Re: Sfk - Verdal treningskamp

Post  QA Sun Jan 24, 2010 10:22 am

Kjære mæææ!!! Herre går rett mot 3 div! Bi imponert over kor dårlig resultata Ivar klare å få te me derre laget!

QA
Guest


Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Re: Sfk - Verdal treningskamp

Post  klara Sun Jan 24, 2010 10:35 am

sfk med full kontroll i 1 omg. mange sjanser. feilaktig andulert mål, verdal med 1 angrep i løpe av omgangen, et kanonskudd i krysse fra 16 meter. sfk byttet 7 mann i pausen. da sier det meste seg selv.

klara
Guest


Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Re: Sfk - Verdal treningskamp

Post  Tauger Sun Jan 24, 2010 11:18 am

Vær pokker så snill. Dette er en treningskamp! Man skal prøve nye spillere. Om vi taper, så er ikke det noen krise. Verdal har et godt lag, og ga oss fin motstand. Vi bytta 6 spillere i pausen og Olsen fra Verdal debuterte i SFK-trøya som back. La nå for all del laget sette seg, jeg tror pokker meg at dette kan bli et godt fotballår. Fin balanse i spillergruppa pg det finnes mye tæl. Heia Steinkjer!

Tauger
Guest


Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Re: Sfk - Verdal treningskamp

Post  Hvor? Sun Jan 24, 2010 11:45 am

Hvor er det blitt av spillere som Ovesen, Wiseth, Sagøy, Westrum og Vangen?
Og hvorfor spilte ikke Råstad dagens kamp?
Håper vikrelig SFK får noen forsterkninger!

Hvor?
Guest


Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Re: Sfk - Verdal treningskamp

Post  Tauger Sun Jan 24, 2010 12:32 pm

Ovesen, Wiseth, Holmvik og Høgaas spiller fotball for diverse klubber i Trondheim. Sagøy vet jeg ingenting om. Gitt seg? Westrum vet jeg heller ikke hvor har tatt vegen. Vangen har flyttet videre.

Tauger
Guest


Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Re: Sfk - Verdal treningskamp

Post  Lars Sun Jan 24, 2010 1:57 pm

Ser noen snakker om et bra verdalslag, prøve nye spillere osv...
Verdal har mistet spillere til Levanger, en til SFK og Iversen og Selnes har gitt seg. Er ikke mange dager siden det gikk rykter om krisemøte på Verdal og at Strand hadde gitt seg som trener.
Verdal er svekket mye siden ifjor.
Når det gjelder SFK pr. dags dato så ser det ti ganger verre ut enn på samme tidspunkt i fjor.
Ifjor hadde jeg et håp om å unngå nedrykksstrid. I år har jeg et håp om å kanskje vinne noen kamper.

Har ikke keeper.
Har ingen klar makker til Moe
Midtbanen er OK, men skal de brukes på samme måte som idag, så skjønner ikke jeg hvordan Ivar tenker.
De sentrale hos SFK var konstant feilvendte, og løpene kom bestandig bakover i banen, blir ikke mange mål av det.
Berre og Myrslo slet idag. Berre virket dårlig 1 mot 1, mens Myrslo virket litt slapp.

Når det gjelder de som kommer inn i pausen har ytterst få av de noe å gjøre på et lag som ønsker å berge 2.divplassen, og du KAN IKKE bruke alle samtidig. Slutten av andreomgangen var rett og slett elendig.

Noe positivt til slutt: Olsen fra Verdal var SFKs beste i første omgang, og at dette er en treningskamp i Januar, som forhåpentligvis ikke representerer hva vi kommer til å oppleve på Gaunet i vår.

Lars
Guest


Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Re: Sfk - Verdal treningskamp

Post  Knut Mon Jan 25, 2010 12:42 am

Synes det var mye bra i 1. omgang. Verdal fikk virkelig kjørt seg, og fikk et heldig, men meget flott mål etter vedvarende Steinkjerpress.
2. omgang var meget svak av Steinkjer, og her var det tydelig at mange av spillerne som kom inn ikke holder mål, i alle fall ikke samtidig på banen.
Råstad er på Hamar og forbereder flytting av familien, Sagøy har vel litt ryggproblemer. Synes absolutt at Olsen var et positivt bekjenstskap, og
kan bli et friskt pust på venstrebacken.

Knut
Guest


Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Westrum

Post  Gjest Mon Jan 25, 2010 4:06 am

Westrum har signert for vuku og skal spille der.

Gjest
Guest


Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Re: Sfk - Verdal treningskamp

Post  heiaSFK Tue Jan 26, 2010 4:16 am

Første treningskamp, og dommedagsprofetene er allerede i ferd med å selge skinnet før bjørnejakta engang har startet...

Jeg har faktisk litt tro på det som er på gang på Guldbergaunet. Det virker som viljen til å satse er der, og offensive spillersigneringer er et godt signal. Råstad er klar, Bye tar et år til og Benum er tilbake. I tillegg blir enten Thane eller Ole Løding førstekeeper, og det skulle ikke forundre meg mye om Eek kan komme på utlån hvis han ikke får mer spilletid i Bodø. Da kan man se for seg følgende startoppstilling:


Thane/Løding
Belsvik - Moe - Benum - Olsen
Myrslo - Rishaug - Råstad - Nordseth
Vådahl - Bye

Vet ikke hvordan situasjonen er med Sagøy og Rezmanyi, men hvis de også blir med videre, er jeg optimist!

heiaSFK

Posts : 40
Join date : 2008-03-24

Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Re: Sfk - Verdal treningskamp

Post  Litjby Wed Jan 27, 2010 1:37 am

heiaSFK wrote:Første treningskamp, og dommedagsprofetene er allerede i ferd med å selge skinnet før bjørnejakta engang har startet...

Jeg har faktisk litt tro på det som er på gang på Guldbergaunet. Det virker som viljen til å satse er der, og offensive spillersigneringer er et godt signal. Råstad er klar, Bye tar et år til og Benum er tilbake. I tillegg blir enten Thane eller Ole Løding førstekeeper, og det skulle ikke forundre meg mye om Eek kan komme på utlån hvis han ikke får mer spilletid i Bodø. Da kan man se for seg følgende startoppstilling:


Thane/Løding
Belsvik - Moe - Benum - Olsen
Myrslo - Rishaug - Råstad - Nordseth
Vådahl - Bye

Vet ikke hvordan situasjonen er med Sagøy og Rezmanyi, men hvis de også blir med videre, er jeg optimist!


Helt enig med siste taler. Dette laget er faktisk bedre rustet for 2. divisjon enn de lagene vi har mønstret de siste årene. Det er flere grunner til at jeg faktisk mener det. En av faktorene er bedre stabilitet i treningsgruppa når de fleste har kort vei til trening, og kan være med å bidra hele uka. Et annet moment er at plutselig har vi fått en god mix lite erfaring/litt erfaring/mye erfaring. Jeg tror også at midtbanen vil bli mye mer "thight" i år når Råstad og Vådahl blir plassert på sentral midtbane og midtspiss. Bendik kommer til å score maaange mål med den konstellasjonen rundt seg.

Vi vet at Moe og Belsvik vil levere varene. Benum vil utfylle Moe. Moe er rask og ballsikker. Benum er veldig flink til å blokke og pirke samtidig som han har fysikken til å være sjef. Rishag vil uten tvil komme mer til sin rett med et solid midtbane-anker rundt seg. På kantene har jeg tro på at Myrslo og Mørkved vil kjøre karusell med late backer.

Og ikke minst. Med Bendik og Benjamin på topp har vi på mange måter 2. divisjons to beste spisser. Joda - en hårete påstand, men når ting klaffer (f. eks. som mot Hødd på Høddvold 2009) er det få, om ingen på dette nivået, som kan matche disse to.

Et lite tips til trener-Ivar må være at man legger noen treninger til en bedriten naturgressmatte i vår. Vi har hatt en tendens til å gå på store smeller på baner med dårlig underlag.
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Re: Sfk - Verdal treningskamp

Post  hmmmmmmm Wed Jan 27, 2010 1:53 pm

dårli tegn at steinkjer har spillere som fuglår i troppen.

hmmmmmmm
Guest


Back to top Go down

Sfk - Verdal treningskamp Empty Re: Sfk - Verdal treningskamp

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum