S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mister vi alle tr.heimsguttene?

Go down

Mister vi alle tr.heimsguttene? Empty Mister vi alle tr.heimsguttene?

Post  Banan2 Tue Nov 03, 2009 1:37 pm

Iflg avisa må alle trene 5 dager i uken.. Det går ikke for Tr.heimsguttene.. Mister vi virkelig Wiseth, Høgaas og Ovesen bare fordi Ivar prøver å gjennomføre noe som ikke vil fungere? 2.div uten disse.. Når vi havnet på 12. plass i år.. Bedre å rykke ned nå, så vi evt er i 2.div i 2011.. 2011 blir i 3.div om vi ikke rykker ned i år, er jeg redd

Banan2
Guest


Back to top Go down

Mister vi alle tr.heimsguttene? Empty Re: Mister vi alle tr.heimsguttene?

Post  girri Tue Nov 03, 2009 3:21 pm

Mister Wiseth og Høgaas. Rishaug og Ovesen kommer til å bli fordi de har studier som gjør at de har mulighet til å være med på treningene. "Bare fordi Ivar vil prøve noe som ikke vil fungere?" Vil du helst ha et lag der 3-4 av de som spiller kampene møter opp på treningene? Nei, takk Gud, Ivar og aller mest Jørn Holmen for at det endelig blir tatt litt tak, og gjøres endringer som forhåpentligvis vil gjøre SFK bedre. (på sikt er jeg sikker på at det kommer til å gjøre det.)

girri
Guest


Back to top Go down

Mister vi alle tr.heimsguttene? Empty Re: Mister vi alle tr.heimsguttene?

Post  Banan2 Tue Nov 03, 2009 4:40 pm

Tror ikke Ovesens studier passer neste år, radiografstudiet blir tøft. Men Rishaug blir vel, og det er bra. Det Ivar prøver på er jo i og for seg bra, men han har vel ikke for vane å gjennomføre sine prosjekter.

Banan2
Guest


Back to top Go down

Mister vi alle tr.heimsguttene? Empty Re: Mister vi alle tr.heimsguttene?

Post  heiastef Wed Nov 04, 2009 3:23 am

"Nei, takk Gud, Ivar og aller mest Jørn Holmen for at det endelig blir tatt litt tak, og gjøres endringer som forhåpentligvis vil gjøre SFK bedre."

Mindre peiling går det vel ikke an å ha. Hvorfor ikke ta "litt tak" mens man spiller i 2.divisjon, men venter til man har rykket ned til 3. divisjon med å gjøre geniale grep? Hvis disse personene er i besittelse av evnene, kunnskapen og ferdighetene som "å ta litt tak" innebærer - ja hvorfor gjorde de det da ikke for et år siden?

heiastef
Guest


Back to top Go down

Mister vi alle tr.heimsguttene? Empty Re: Mister vi alle tr.heimsguttene?

Post  Danny Wed Nov 04, 2009 6:12 am

Det aller viktigste er jo at noen nå har fått skylden, slik at de som virkelig har sittet med kontrollen kan fortsette sitt virke.

Danny
Guest


Back to top Go down

Mister vi alle tr.heimsguttene? Empty Re: Mister vi alle tr.heimsguttene?

Post  ... Wed Nov 04, 2009 10:19 am

Hvordan skulle vi hatt håp om å berge plassen uten de fra studerer og pendler til steinkjer? hvem skulle vi brukt istede for? ingen er gode nok per dags dato til å erstatt de som studerer i trondheim, eller?

...
Guest


Back to top Go down

Mister vi alle tr.heimsguttene? Empty Re: Mister vi alle tr.heimsguttene?

Post  G Wed Nov 04, 2009 10:25 am

Så det du mener (heiastef) er at SFK skulle ha sendt hjem Brenne, Høgaas, Lundereng, Wiseth m.fl. midt i bunnstriden fordi de ikke kunne møte på alle treningene? De tar tak etter sesongen fordi de så i sesongen at dagens opplegg ikke fungerte. Mener du virkelig at du så før sesongen at situasjonen i SFK skulle bli sånn, siden du mener at det burde blitt gjort noe med det før sesongen? Det med nedrykk til 3.div har også en betydning i forhold til at SFK kan "starte på nytt igjen" og prøve å få inn en annen treningskultur.

G
Guest


Back to top Go down

Mister vi alle tr.heimsguttene? Empty Re: Mister vi alle tr.heimsguttene?

Post  heiastef Wed Nov 04, 2009 11:13 am

Nei det har jeg aldri ment eller skrevet G. Det å hente gode spillere er noe jeg alltid har ment at SFK skal gjøre. Sett deg ned og les en gang til hva jeg faktisk skriver. I tillegg er min påstand at de spillerne SFK hadde i år er gode nok til å berge plassen. Ikke fordi spillerne til Steinkjer er så j..... gode men fordi en med god samhandling og et godt trent lag burde kunnet kommet før lag som Nardo og LFK. Ikke mange lag som har så raske spillere på topp som Tore, Fredrik og Bendik (og Jonas når han har spilt der), og det mener jeg at laget ikke har utnyttet i stor nok grad. i tillegg kan vi vel skrive noen sider om defensiv organisering og disiplin i laget... dette er ferdigheter og egenskaper det går an å trene inn, men da må et par forutsetninger være tilstede...

heiastef
Guest


Back to top Go down

Mister vi alle tr.heimsguttene? Empty Re: Mister vi alle tr.heimsguttene?

Post  Chiquita Wed Nov 04, 2009 11:33 am

Hva betydde disse forsterkningene som kom til laget i sommer? Ikke mye, etter min oppfatning. SFK tok flest poeng og slapp inn færrest mål pr kamp i vårsesongen. Bedre bevis på hva regelmessig oppmøte på treninger betyr, er det vel ikke mulig å få.

Chiquita
Guest


Back to top Go down

Mister vi alle tr.heimsguttene? Empty Re: Mister vi alle tr.heimsguttene?

Post  Byaasen Wed Nov 04, 2009 3:17 pm

Uansett blir vel Byåsen forsterket av våre eminente spillere utover vinteren. Så vidt jeg husker, er vel til og med treneren i Byåsen i fra Steinkjer:-))

Byaasen
Guest


Back to top Go down

Mister vi alle tr.heimsguttene? Empty Re: Mister vi alle tr.heimsguttene?

Post  borte? Thu Nov 05, 2009 5:59 am

Ikke usannsynlig. Skal ikke se bort fra at Høgaas, Wiseth og kanskje også Ovesen havner i Byåsen, Strindheim eller Nardo. Ryktene sier at klubbene allerede har følere ute.

borte?
Guest


Back to top Go down

Mister vi alle tr.heimsguttene? Empty Re: Mister vi alle tr.heimsguttene?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum