S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Dritt lei av Selnæs sitt sauter

Go down

Dritt lei av Selnæs sitt sauter Empty Dritt lei av Selnæs sitt sauter

Post  Storby Mon Aug 03, 2009 3:10 am

Jfr T-a i dag klager Ivar på dommerstanden... Jeg har vært på alle hjemmekampene i år, og gjengs over driver Ivar og brøler på dommeren om det meste som ikke går som Ivar sin vei. Litt pinlig i lengden, kanskje...

Storby
Guest


Back to top Go down

Dritt lei av Selnæs sitt sauter Empty Re: Dritt lei av Selnæs sitt sauter

Post  lars Wed Aug 05, 2009 6:21 pm

Ivar berger dette laget.Flink han som trener.Men dette blir ingen enkel oppgave. Slår molde 2.ellers blir det vanskelig selvsagt. synd at dette skjer år etter år med fotballen i inntrøndelag. Har RBK tatt over styreiinga helt? tror faktisk det,alle tror at de som e med på deres satsing e så gode at de ikke kan spille for noe annet lag. Snart ikke ein god junior spiller i fra LFK eller SFK som orker og satse når dem kommer opp på senior. RBK e den største bremsklossen nordtrøndersk fotball har.SFK kunne i vertfall hatt ett lag i 1 div uten at denne kulturen hadde kommet så langt. Håper NTE sponser like mye til SFK og lfk som de gjør til ranheim neste år.Nord-trønderk eid selskap med direktør i fra stod som roter bort så mye penger at æ blir snart vind kraft forbainna,,,,, vi følger med i losjen på lerkendal,,mye smørbrød der mister SKJERVE.Forresten,æ har vært der 4 ganger i år,flinke til og bruke fylkets penger e i vertfall NTE:(( Takk

lars
Guest


Back to top Go down

Dritt lei av Selnæs sitt sauter Empty Re: Dritt lei av Selnæs sitt sauter

Post  Rep Wed Aug 05, 2009 8:04 pm

Penger betyr ikke alt.men når skal SFK få tak i gode trenere på junioior? fotball e lag spill.Derfor tror æ at Bendik har stoppet fullstendig opp. Dårlige trenere med kjeften på rett plass ødelgger disse spillerne. Tor Breivik e den eneste mennen som kunne ha skapt et lag av dette. Men han tør ikke.kjerring han å:/

Rep
Guest


Back to top Go down

Dritt lei av Selnæs sitt sauter Empty Ivar Ivar Ivar

Post  Tarmen Thu Aug 06, 2009 6:06 pm

Ivar berger dette laget.Flink han som trener

Når jeg tenker over det har ikke Ivar Selnes noen gang imponert meg som trener, og når jeg ser på alle Egge-spillerne som kommer opp fra yngres avdelinger blir vel svaret at Tor Brevik burde selvsagt vært trener for byens fotballstolthet.

Ivar Selnes, vær så snill og imponer meg litt. Smile

Når jeg tenker over en annen ting har jeg vel også enda tilgode å se en dyktig vellykket trener som i sin tid var keeper...........

Tarmen
Guest


Back to top Go down

Dritt lei av Selnæs sitt sauter Empty Re: Dritt lei av Selnæs sitt sauter

Post  Ola Thu Aug 06, 2009 7:17 pm

Ola vart serie mester med RBK som trener.Tor tør ikke trene SFK.Vet ikke vorfor.

Ola
Guest


Back to top Go down

Dritt lei av Selnæs sitt sauter Empty Re: Dritt lei av Selnæs sitt sauter

Post  m Fri Aug 07, 2009 5:59 am

Det er jo ikke hans feil, han er jo en trener med begrenset talent. Problemet ligger jo i sportslig som faktisk ansatte mannen. Gjorde han det bra den siste perioden han fikk prøve seg? Nei, ikke i det hele tatt, og det med et langt bedre lag. Farbu, Sakshaug, Tanem, Holmen, Singsaas, for å nevne NOEN. Hvorfor ansette ham igjen da? Det skjønner jeg rett og slett ingenting av. Får bare håpe det ikke blir nedrykk. Det virker å være 4 lag som skiller seg negativt ut nå, la oss for guds skyld være det ene som overlever.

m
Guest


Back to top Go down

Dritt lei av Selnæs sitt sauter Empty Keepere som trenere---

Post  Tarmen Mon Aug 10, 2009 1:10 pm

Ola vart serie mester med RBK som trener.

Jo, han ble vist det, rett før han fikk fyken.........

Tarmen
Guest


Back to top Go down

Dritt lei av Selnæs sitt sauter Empty Re: Dritt lei av Selnæs sitt sauter

Post  sei mæ Mon Aug 10, 2009 1:21 pm

ska vi itj sutter litt meir? tåpelig. sjæmmes av å sjå herre!

sei mæ
Guest


Back to top Go down

Dritt lei av Selnæs sitt sauter Empty Re: Dritt lei av Selnæs sitt sauter

Post  lei Mon Aug 10, 2009 1:59 pm

Så du skjemmes itj over at Ivar brøle til dommeren under kampen;

" Herre ska få konsekvenser fer dæ, dommer!!!!!"

lei
Guest


Back to top Go down

Dritt lei av Selnæs sitt sauter Empty Re: Dritt lei av Selnæs sitt sauter

Post  Per Mon Aug 10, 2009 2:24 pm

Topp at ein tidligere SFK spiller får dømme SFK ( Stein-Egil Furuli:) Banens beste! Hadde det vært ein annen dommer hadde Bendik sikkert fått gult kort tidligere i kampen. Sfk vinner denne kampen fullt fortjent.Sjønner godt at disse molde spillerne får bare korte innhopp på a laget. Mostrøm på mitbanen var kansje moldes beste.Viktigste spiller for SFK i dag var sagøy.bakre 4 var solid på grunn av han.

Per
Guest


Back to top Go down

Dritt lei av Selnæs sitt sauter Empty Re: Dritt lei av Selnæs sitt sauter

Post  Per Tue Aug 11, 2009 12:38 pm

Brenne klar for SFK.Han får enormt med penger av SFK får og trene lite og spille ut sesongen.Rekner med at de andre spillerne får det samme. ikke noe sjakk trekk av SFK dette synes æ,trodde aldrig Ivar Selnnes hadde slik dårlig tro på laget han har no. men no har i vertfall æ mista trua på SFK.

Per
Guest


Back to top Go down

Dritt lei av Selnæs sitt sauter Empty Brenne

Post  bak mål Tue Aug 11, 2009 1:40 pm

Ivar har nok tro på laget.
Det at klubben henter inn Brenne, viser at de er villige til å ta tak for å sikre ny 2.div kontrakt.
Brenne er nok nord trøndelags beste midtstopper, noe jeg gleder meg til å følge fra sitteplass bak mål
Very Happy

bak mål
Guest


Back to top Go down

Dritt lei av Selnæs sitt sauter Empty Re: Dritt lei av Selnæs sitt sauter

Post  pott Tue Aug 11, 2009 2:11 pm

Sier bare ein tin,,dette e penger det handler om.Ser jo ivar bruker flere spillere på dette sfk laget som han snakket flaterende om i fjor,,skal ikke nevne navn,,holder sikker på sånn i år å.Brenne kommer helt sikkert til og være rusten.Men at han forsterker dette dårlige laget,det tror æ. LFK vinner kampen i helga.det e fordi de har spillere som kommer til og stå fram som vinnere i denne kampen.Det gjør de som regel i mot sfk.

pott
Guest


Back to top Go down

Dritt lei av Selnæs sitt sauter Empty Re: Dritt lei av Selnæs sitt sauter

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum