S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sammarbeid?

Go down

Sammarbeid? Empty Sammarbeid?

Post  per asle Mon May 18, 2009 1:27 am

hvilket lag hadde vi fått om vi hadde slått i sammen våre 2 div lag i nord-trønderlag?

per asle
Guest


Back to top Go down

Sammarbeid? Empty samarbeidslag

Post  Ihuga Mon May 18, 2009 2:09 am

Du hadde vel på kort sikt ikke fått et så veldig mye bedre lag, fordi det ikke er så mye som 3-4 klassespillere på noen av lagene, heller mer jevnt. Men det kunne kanskje kjempet i toppen i 2.div, fordi man nok får inn 3-4 som er litt bedre på noen plasser. PÅ sikt så vil nok gevisntene komme med mer konkurranse, bedre treningsgruppe og større rekrutteringsgrunnlag. Jeg så kampen på lørdag, og med utgangspunkt i SFK som jeg kjenner best, så har de en midtstopper (husker ikke navnet) og midtbane spiller (Ravlo) som garantert hadde hevet SFK et par hakk, men heller ikke mer enn det.

Ihuga
Guest


Back to top Go down

Sammarbeid? Empty Re: Sammarbeid?

Post  innherre Mon May 18, 2009 5:07 am

Dypvik
Wiseth - Moe/Langseth - Nordberg - Malmo/Ovesen
Ravlo/Winnberg - Sagøy/Ravlo - Svensson/Rishaug
Myrslo - Bye/Kokken - Holmvik/Sunde

Hadde vel vært et solid 2.div lag.. men ikke noe 1.div lag enda nei.

innherre
Guest


Back to top Go down

Sammarbeid? Empty Re: Sammarbeid?

Post  annan Mon May 18, 2009 6:45 am

Dypvik

Winnberg-Moe-Nordberg-ovesen

Ravlo-Sagøy-Rishaug

Myrslo-Bye-Kokken

Hadde faktisk vært muligheter for opprykk med dette lage!

annan
Guest


Back to top Go down

Sammarbeid? Empty Re: Sammarbeid?

Post  F Mon May 18, 2009 8:05 am

En annen ting er de ekstra ressursene som vil bli øremerket et slikt prosjekt, de vil helt klart overgå den samlede summen de to lagene mottar i dag. Engasjementet rundt laget vil trolig styrkes, noe som vil lokke til seg nye spillere, og ikke minst nord-trøndere som spiller utenfor fylket i dag. Tidligere har jeg vært motstander av et slikt prosjekt, men føler noe må gjøres nå. Innledende samtaler rundt temaet kan uansett ikke skade.

F
Guest


Back to top Go down

Sammarbeid? Empty Re: Sammarbeid?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum