S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mosjøen - Sfk

Go down

Mosjøen - Sfk Empty Mosjøen - Sfk

Post  peder Sun Apr 05, 2009 12:09 pm

vi vant 0-2 etter det jeg har hørd? noen som vet noe? målskårere osv?

peder
Guest


Back to top Go down

Mosjøen - Sfk Empty Re: Mosjøen - Sfk

Post  Litjby Sun Apr 05, 2009 12:22 pm

Jau. Stemmer d. Begge målene ble putta av Myrslo. Bekymret over at Bendik måtte forlate banen etter kun 5 minutters spill - men vi får håpe at det ikke er snakk om nene stygg skade rett før seriestart. Rune Sotberg og Brede Moe spilte stoppere, så på den plassen har for lite folk. De gjorde visstnok ingen dårlig jobb, men det er faktisk to fortrinnsvis spisser vi snakker om...!

Mitt råd før seriestart:
Bruk Wiseth og Ovesen på bakplassene. Drill Westrum og Sotberg/Malmo/Viem på stopperplass i påvente av Benum og han derre fra Treff. Bruk Myrslo og Holmvik på hver sin kant, Bye på topp med Vådahl litt bak. Rishaug, Bøkestad og Sagøy er faktisk en bra midtbane! Så visst forsvaret stemmer, kan dette bli meget bra!
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Mosjøen - Sfk Empty Stig lilker Litjby

Post  Stig Sun Apr 05, 2009 4:48 pm

og hans ideer for Sfk sin lagoppstilling mot follo:-)

Stig
Guest


Back to top Go down

Mosjøen - Sfk Empty Re: Mosjøen - Sfk

Post  lars Mon Apr 06, 2009 5:02 am

e forsvaret så dårlig da? Bruk sagøy som midtstopper da,e god der han!

lars
Guest


Back to top Go down

Mosjøen - Sfk Empty Re: Mosjøen - Sfk

Post  Litjby Mon Apr 06, 2009 5:22 am

Nei, tror ikke forsvaret er så dårlig. Men jeg er temmelig sikker på at vi trenger en ganske fast bakre firer. Sotberg er en fyskisk tøff spiller, Malmo er rask, Ovesen er bankers, Westrum bør være det samme. Jeg kan heller ikke skjønne annnet enn at det Wiseth må ned i backrekka. Prøver meg på en ny tråd:

https://steinkjerfk.aforumfree.com/steinkjer-fk-a-lag-2-3-div-f1/serieapning-steinkjer-follo-1342008-t134.htm#1326
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Mosjøen - Sfk Empty Re: Mosjøen - Sfk

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum