S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kolstad-SFK

Go down

Kolstad-SFK Empty Kolstad-SFK

Post  Yngve Thu Mar 26, 2009 1:02 pm

Fikk sms om 3-0 tap.. noen med mere info?

Yngve
Guest


Back to top Go down

Kolstad-SFK Empty Kampen sett med Kolstad-øyne;

Post  Dildo Fri Mar 27, 2009 5:26 am

Kolstad tok kommandoen fra start og skapte to store sjanser allerede i åpningsminuttene. Og etter kun fire minutter satte Breen inn dagens første etter hjørnespark. Også Steinkjer, som de andre andredivisjonslagene vi har møtt, la seg lavt i banen. Kolstad hadde mye ball første halvdel av omgangen, men slet med å få rytme i det offensive spillet. I siste halvdel av omgangen ble det mye føring av ball framover, Steinkjer lyktes med å bryte oss ved en rekke anledninger og fikk flere gode muligheter til overganger. Disse benyttet de ikke på en spesielt god måte, men skapte to sjanser før pause. Den ene et skudd fra tjuefem meter med retning vinkelene som Onarheim mesterlig fistet over.

Steinkjer best i gang etter pause og Kolstad måtte løpe en del hjemover. De store farlighetene uteble imidlertid. Etter ti minutter overtok Kolstad igjen kampen og kontrollerte derfra og inn. Steinkjer hadde ikke en eneste kvalifisert avslutning på mål i hele andre omgang. Vi var gode i duellspillet, etter hvilen var sto Stian Øien fram som en 'duellbauta' og brøt foran Steinkjers spillere gang på gang. Offensivt ble det også større rom, det ble både store sjanser og flere nestensjanser. På målsiden ble det dødballenes dag. Også de to siste scoringene kriget i mål etter en fast situasjon - Stian Øien sist på ballen ved begge anledningene.

Seier 3-0 over Steinkjer er et godt resultat. Og det skal vi glede oss over, det er ingen tvil om at vi nå er på et stabilt godt nivå som gjør at også når det dårligste nivået inntreffer er

Dildo
Guest


Back to top Go down

Kolstad-SFK Empty Div andre opplysninger om kampen...

Post  Dildo4yo Fri Mar 27, 2009 5:28 am

Kolstad - Steinkjer 3-0
(1-0)



LAGET (4-3-3):
Robin Onarheim 1-0
4.min Eirik Breen
Rune Hagen 2-0
62.min Stian Øien
Stian Øien 3-0
79.min Stian Øien
Eirik Breen

Vegard Fyhn Stene (Hugo Nilsen, 40.min)

Kristian Selnæs

Mats Skjærvold

Snorre Voll Bekken

Cuong Le Duc (Cahit Karaman, 40.min)

Rune Langørgen

Moa (Serkan, 40.min)



Dommer: Jense Ole Selnes, Kolstad
Sjanser: 9-2
Cornere: 8-2
Gule kort: Cahit Karaman, Eirik Breen, Snorre Voll Bekken
Tilskuere: Ca. 30

Dildo4yo
Guest


Back to top Go down

Kolstad-SFK Empty Re: Kolstad-SFK

Post  lars Fri Mar 27, 2009 9:13 am

Syntes Ivar selnes sa at denne kampen var jevn,med ett SFK overtak:)) men e sikkert øynene som ser det da:))

lars
Guest


Back to top Go down

Kolstad-SFK Empty Re: Kolstad-SFK

Post  Nils Sat Apr 04, 2009 3:00 am

Tragisk hjemme side SFK har. må nesten spørre her,har SFK kamp i helga?

Nils
Guest


Back to top Go down

Kolstad-SFK Empty Re: Kolstad-SFK

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum