S t e i n k j e r F K
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Treningskamper etc. vinter/vår 2009

3 posters

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  journali Tue Nov 04, 2008 12:30 am

Jeg er veldig lysten på å satse igjen. Jeg har savnet å spille fotball, sier Myrslo.
– Jeg startet i ny jobb tidligere i år, og nå har jeg kommet inn i rutinene. Nå lar jobb og fotballsatsing seg kombinere. Jeg vet jeg har mye å ta igjen av trening, men jeg har tenkt å trene hardt i hele vinter, sier Myrslo.
Angriperen har også blitt kvitt ryggproblemene som satte han mye ut av spill i fjor.
– Jeg tror ryggen hadde tålt at jeg startet tidligere, men det har hatt godt av en fotballpause, sier han.

Må forsterke forsvaret

Med Myrslo på plass, samt at Kim Rune Ovesen signerte for to nye år like før helga, er SFK et stykke på vei med å stable på beina et godt lag neste år. Fra før er det kjent at Gary Hogan (Skeid), Gyorgy Rezmanyi (reist hjem) og Karl Morten Eek (Bodø/Glimt) forsvinner.
– Det er bra at Kim Rune blir med videre, og jeg er rimelig trygg på at Andreas også fortsetter. Jeg håper også at Fredrik (Høgaas) blir med videre. De er alle viktige i laget. Kim Rune er ung, men allerede en av veteranene, sier Myrslo.
– Du trenger ikke å være en rakettforsker for å forstå at vi ønsker forsterkninger i forsvaret, og derfor var det viktig at Kim Rune blir med videre. Framover er vi bedre besatt, men det er gode nyheter for oss at Tore ønsker å satse igjen. Han er en av de bedre flankespillerne i 2. divisjon, sier sportslig leder Jørn Holmen.

Rishaug fortsetter trolig

SFKs mest benyttede spiller denne sesongen, Andreas Rishaug, er lei av å slåss i bunnen av 2. divisjon år etter år. Han mener klubben nå må knytte til seg nye spillere med erfaring.
– Vi må ha inn noen nye spillere, og de må være over 20 år, sier Rishaug.
Kontrakten hans går ut etter denne sesongen, men midtbanesliteren kommer høyst sannsynlig til å gå på en ny sesong i Steinkjer-drakten.
– Jeg har studert økonomi i Trondheim i tre år, og vet ikke helt hva jeg kommer til å gjøre neste høst. Det kan bli Trondheim, men det kan også bli utlandet, sier Rishaug, som signaliserer at mye skal til om han ikke er med videre i SFK.
– Uansett så blir det ingen avgjørelse om studiested før i mai, juni, sier han.

Møte med Trondheims-gjengen

Sist søndag var Rishaug i møte med resten av trondheimsgjengen i SFK, Kim Rune Ovesen, Kim Rune Holmvik og Jonas Schei Wiseth. Også Fredrik Høgaas, som ikke har kontrakt med klubben neste år, studerer i Trondheim, men han var ikke med på møtet.
– På møtet snakket vi om hvordan vi kan løse problemene rundt trening hjemme i Steinkjer. Jeg tror at vi klarer å få til en modell som alle fem kan leve med. Responsen var i hvert fall positiv, sier sportslig leder Jørn Holmen.

PS: SFK har den siste måneden hatt Yusuf Salami fra Nigeria på trening. Han har spilt aldersbestemte landskamper for Nigeria, men er kommet til Norge som asylsøker.
– Yusuf har ett år igjen som juniorspiller, og er spennende. Men vi ønsker å se mer av han før vi tar noen avgjørelse, sier Holmen.

journali
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  Nsk Fri Nov 07, 2008 1:59 am

Mye spennende lesning i t-a for tiden. Håper planene går i boks.

PC, Boye, Høgaas, Myrslo, Sagøy, mange potensielle fra Egge, Rishaug ,osv, m fl.
Her snakker vi nok en styrking av stallen, gitt.

Gleder meg til en ny sesong allerede Very Happy

Nsk

Posts : 168
Join date : 2008-02-11

Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  ! Fri Nov 07, 2008 8:42 am

hvordan blir en eventuell 11'er nå, med alle disse lovende forsterkningene og rishaug og høgås med nye kontrakter i lommen?

!
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  Nsk Sat Nov 08, 2008 3:20 am

PC, Boye og Sagøy i boks, og alle hjerter gleder seg!!!

Nsk

Posts : 168
Join date : 2008-02-11

Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  Yngve Sat Nov 08, 2008 5:12 am

No må d da bli opprykksmuligheta? kain itj skjønn nåkka anna.. mangle bare Sakshaug no.

Yngve
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  per Sun Nov 09, 2008 2:51 pm

Mista mange spillere SFK,,,har ikke forsterker laget enda..men e på vei. Tror faktisk det e bare Petter som e ein klar forsterking i første 11 ern. Boye tror æ blir ein maskot på 3 div laget,men Paul kan slite sæ til ein fast plass på laget visst ryggen holder sæ i sjakk.Håper ikke Fredrik går til Ranheim,det vil æ kalle ein stor nedtur for SFK! Men de har jo mye RBK penger de kan slå i bordet med,hører at spillere har tjent enormt på og spille der i år!

per
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  pio Sun Nov 09, 2008 3:09 pm

Boye blir å forsterke laget. Han blør for drakta, og ofrer 110% bakdelen er at han muliggens blir skadet etter hvert. Han trår til for fullt, bestandig. en ledertype som manglet i fjor.


Usikkert med Høgaas enda, om hva han bestemmer seg for..

pio
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  per Sun Nov 09, 2008 5:58 pm

Du kjenner ikke Boye,han blør ikke for noen drakt lengre han,har for mange jern i ilden til det,me e jo ein grei kar da:)) Blir fort skada når han har det travelt med showet sitt,det som e fakta.Men SFK har flere spille i angrep som e bedre,satser sikkert på dem Ivar!

per
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  pio Wed Nov 26, 2008 1:10 pm

Siste nytt om høgaas ift sfk vs ranheim begynner åplutselig å dukke opp mot helga..

pio
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  petter Sun Nov 30, 2008 9:30 am

Skal han spille for Ranheim? idioti det!!! ett lag med norges dårligste trener.sjønner ikke vorfor han tar steget til tippeligaen1 santa

petter
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  reidar Sun Jan 11, 2009 2:14 pm

ka e statusen i SFK nu? Ble så stilt!

reidar
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  birger1 Mon Jan 12, 2009 8:39 pm

tror nok troppen blir som den blir jeg, det blir en spennende sesong.. spent på om forsvars rekka holder seg skade fri.
bye putter nok en masse masse mål i år tenker jeg om han blir i sfk da!!!
singsås blir råest da tror jeg, han er the man for the jobb!

birger1
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  winter Tue Jan 13, 2009 8:32 am

Men vinterserien henger vel i en tynn tråd jfr kolapsen av Abrahallen?

winter
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  Reidar Tue Jan 13, 2009 2:58 pm

Blir sikkert vinter serie for det! E andre baner som e opp og går:))

Reidar
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  Knoll Fri Jan 16, 2009 4:11 pm

Treffte Rezimany på værnes,han skulle til MO og prøve spille! trodde også de hadde kunstgress bane.Sjønner det var bare ein elendig unskylding for og prøve noe nytt!

Knoll
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  exx Sat Jan 17, 2009 12:04 pm

yuri har fått eit kjempe tilbud ifra mo.de e pængan som rår i fotbaill

exx
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  frisk Thu Jan 22, 2009 4:09 pm

Boye observert på Sfk-trening i dag...

frisk
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  Reidar Fri Jan 23, 2009 12:21 am

Boye trenger ikke å trene mye,e rutinert han,har sikkert fått lov til og møte litt mindre enn de andre spillerne! Når e neste kamp for SFK?

Reidar
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  kong vin Sat Jan 24, 2009 9:38 am

Kampoppsett Vinterserien

Dato Klokkeslett Motstander Spillested
31.01.2009 12.00 RBK2 Lerkendal kunstgress
18.02.2009 21.00 Strindheim Lerkendal kunstgress
28.02.2009 14.00 Byåsen Dalgård 2
08.03.2009 15.00 Nardo Guldbergaunet
13.03.2009 21.00 Ranheim Lerkendal kunstgress
22.03.2009 15.00 Levanger Guldbergaunet

kong vin
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  Reidar Sat Jan 24, 2009 6:59 pm

Skulle ikke si det.ettersom det ikke står på SFK sidene..men broren min sa at dem spiller kamp i mot namsos på guldbergaunet i morgen:)) trenings kamp! SFK junior tapte 3-1 i mot Lfk i dag,var visst ett elendig junior lag SFK stilte med!Kansje dem ikke e bedre i år:((?

Reidar
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  SFK Sun Jan 25, 2009 3:17 am

Treningskamp mot Namsos kl 15.00 på Guldbergaunet i dag!

SFK
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  oddleif Sun Jan 25, 2009 4:21 am

hvem stiller fra start?

oddleif
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  Rigobert Sun Jan 25, 2009 4:53 am

Vangen
Westrum - PC - Sotberg - ???
Myrslo - Rishaug - Bøkestad - Fuglår
Moe
Bye

Tipper jeg..

Rigobert
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  SFK Sun Jan 25, 2009 9:28 am

Seier 6-0 mot Namsos! Scoringer av Brede Moe (3), Bøkestad, Rishaug og Hoseth.

SFK
Guest


Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  Litjby Sun Jan 25, 2009 10:01 am

SFK wrote:Seier 6-0 mot Namsos! Scoringer av Brede Moe (3), Bøkestad, Rishaug og Hoseth.

Hm... Det var oppløftende...!
Lagoppstilling?
Litjby
Litjby

Posts : 266
Join date : 2008-02-04

Back to top Go down

Treningskamper etc. vinter/vår 2009 Empty Re: Treningskamper etc. vinter/vår 2009

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum